Thumbnail
Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Άκαρπη απέβη η μαχητική μαζική κινητοποίηση  των καθηγητών από ΕΠΑΛ και ΓΕΛ της Θεσσαλονίκης, γονέων, μαθητών, διευθυντών σχολείων κ.α. στην περιφερειακή διεύθυνση Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας, που έγινε την Παρασκευή  21/9, ενώ οι ΕΛΜΕ-Θ είχαν κηρύξει 3ωρη στάση εργασίας. 

Εκτέθηκαν τεκμηριωμένα  και για πολλοστή φορά τα αιτήματα των σχολείων για την έγκριση όλων των τμημάτων ειδικοτήτων και Ο.Π.,  από τα ΔΣ των ΕΛΜΕ, διευθυντές σχολείων, μαθητές και εκπροσώπους συλλόγων Γονέων. Ενημερώσαμε τα ΜΜΕ και δόθηκε συνέντευξη τύπου.

Μετά από την 4ωρη κατάληψη των γραφείων δεν είχαμε απάντηση από το υπουργείο, το οποίο απαξίωσε να επικοινωνήσει μαζί μας παρ όλο που το ζητήσαμε επίμονα.

Ο περιφερειακός διευθυντής έστειλε ξανά στο υπουργείο τα αιτήματα των σχολείων (3ο,4ο,7ο ΓΕΛ  όπου εκκρεμεί ή έγκριση της ΟΠ Θετικών σπουδών, των τμημάτων ειδικότητας του 12ου ΕΠΑΛ, του 5ου εσπερινού ΕΠΑΛ και του ΕΠΑΛ Πολίχνης ) αλλά κατά πως φαίνεται ούτε η δική του παρέμβαση είχε αποτέλεσμα. 

Το υπουργείο περιφρονεί τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τους ζητά την πιο κρίσιμη στιγμή να αλλάξουν εκβιαστικά  επιλογές ή σχολείο και ότι αυτό συνεπάγεται στην επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών τους.

Ο λόγος τώρα στα ίδια τα σχολεία που σήμερα κινητοποιήθηκαν ακόμη πιο έντονα (στο 4ο ΓΕΛ συμμετείχαν στην στάση το 99% των καθηγητών!). 

Την ίδια μέρα το απόγευμα στις 7 μ μ. οι μαθητές του 5ου εσπερινού ΕΠΑΛ κάλεσαν σε κινητοποίηση έξω από το Σχολείο τους στην Μοναστηρίου και προχώρησαν σε κατάληψη του κτηρίου. Απευθύνουν πρόσκληση στους μαθητές των άλλων σχολείων σε αγωνιστικό συντονισμό. 

Ζήτησαν την συμπαράσταση μας και το ΔΣ της Γ΄ΕΛΜΕ που παραβρέθηκε, τόνισε ότι χρειάζεται αποφασιστικός κοινός αγώνας όλων γατί τα περιθώρια στενεύουν καθώς το υπουργείο κλείνει τα «ολιγομελή» τμήματα και εκβιάζει τους μαθητές. 

Όλοι οι μαθητές του σχολείου  είναι ενήλικοι , ορισμένοι οικογενειάρχες με παιδιά, εργαζόμενοι κυρίως στην ελαστική εργασία. Πήραν το κουράγιο να συνεχίσουν και να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, να τελειώσουν το σχολείο. Κι αντί η πολιτεία να τους επιβραβεύσει, να τους ενθαρρύνει, να τους στηρίξει, τους επιβάλλει ποινή: "αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος". 

Με δάκρυα κι απόγνωση στο πρόσωπο τους μας δήλωσαν ότι θα σταματήσουν την προσπάθεια αν κλείσουν τα τμήματα. 

Το «έγκλημα» τους : το όνειρο σας έχει κόστος !

Νέες κινητοποιήσεις προετοιμάζουν  κι αυτή την βδομάδα οι ΕΛΜΕ για την ικανοποίηση των αιτημάτων της εκπαιδευτικής κοινότητας.


  Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                          Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
           ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΘΗΡΑΣ                   ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φάρμακα
Ozempic και στοματική υγεία: Τι αποκαλύπτουν οι ειδικοί για τις παρενέργειες των ενέσιμων φαρμάκων GLP-1
Ραγδαία αύξηση της χρήσης GLP-1 και νέες ανησυχίες για τη στοματική υγεία
Ozempic και στοματική υγεία: Τι αποκαλύπτουν οι ειδικοί για τις παρενέργειες των ενέσιμων φαρμάκων GLP-1
daskala
Εκπαιδευτικοί υπό πίεση για διανυκτερεύσεις σε σχολικές μονάδες! Η σκοτεινή πλευρά των sleepovers
«Sleepovers»: Η νέα μόδα του ύπνου μαθητών μέσα στα σχολεία προκαλεί τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί υπό πίεση για διανυκτερεύσεις σε σχολικές μονάδες! Η σκοτεινή πλευρά των sleepovers
sleep_less_0.jpg
Γιατί να στρώνεις το κρεβάτι σου κάθε πρωί: Το απλό βήμα που βελτιώνει την ψυχική υγεία και οδηγεί στην επιτυχία
Μια καθημερινή ρουτίνα που ενισχύει την ευεξία και μειώνει το άγχος
Γιατί να στρώνεις το κρεβάτι σου κάθε πρωί: Το απλό βήμα που βελτιώνει την ψυχική υγεία και οδηγεί στην επιτυχία