Μια συχνή μαρτυρία-απορία γονιών και εκπαιδευτικών για παιδιά που έχουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /δυσλεξία/ανωριμότητα.
Τι θα γινόταν όμως αν γνωρίζαμε τον κανόνα «Όλα τα ρήματα που τελειώνουν σε /ο/ γράφονται με -ω» αλλά δεν ξέραμε να ξεχωρίσουμε αν η λέξη που μας υπαγορεύουν, αντιγράφουμε, σκεφτόμαστε και γράφουμε είναι ρήμα; Τότε σίγουρα η γνώση του κανόνα δεν θα μας βοηθούσε.
Η απλή γνώση των κανόνων δεν βοηθάει τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες να κατακτήσουν την ορθογραφία. Όσες φορές και να επαναλάβουν τον κανόνα παραμένει για αυτά ένας επιφανειακός τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος της Δυσορθογραφίας η οποία εξακολουθεί να αποτελεί ένα δυσεπίλητο αίνιγμα.
Ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες/δυσλεξία χρειάζεται έναν διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας της ορθογραφίας πχ. Εικονογραφική Μέθοδος αφού ο παραδοσιακός τρόπος κρίνεται ανεπαρκής.
Άσπα Μητρακάκη, Ειδική Παιδαγωγός – Κοινωνική Ανθρωπολόγος
Πηγή: dyslexiaathome.blogspot.gr
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Οδήγηση τέλος για ηλικιωμένους: Ποιοι χάνουν το δίπλωμα στα 65 και ποιοι στα 67
Voucher ΔΥΠΑ 750 ευρώ: - Πότε οι πληρώνεστε και που ξεκινάτε πρώτοι
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/7
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ