Thumbnail
Άννα Μπαχτή, μέλος Δ.Σ της ΟΛΜΕ

Στις νομοθετικές ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας περιλαμβάνεται ανάμεσα σε άλλα:

α) Ο αριθμός των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που προβλέπονται  στην παρ.1 του άρθρου 3 και στην παρ. 2 του άρθρου 3, εκτός των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, όπως δυσλεξία, δυσκολίες, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, δεν μπορεί να είναι ανώτερος του ενός (1) ανά τμήμα. Αν ύστερα από την κατανομή των μαθητών σε τμήματα της ίδιας τάξης προκύπτει ότι ο αριθμός των μαθητών του προηγούμενου εδαφίου είναι ανώτερος του ενός (1), ο αριθμός των μαθητών του τμήματος μπορεί  να μειώνεται και να υπολείπεται συνολικά κατά τρεις (3) μαθητές από το μέγιστο προβλεπόμενο από τις ισχύουσες διατάξεις αριθμό μαθητών ανά τμήμα.
β) Ο αριθμός των μαθητών με διαγνωσμένες ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, δεν μπορεί να είναι ανώτερος των τεσσάρων (4) ανά τμήμα. Αν ύστερα από την κατανομή των μαθητών σε τμήματα της ίδιας τάξης προκύπτει ότι ο αριθμός των μαθητών του προηγούμενου εδαφίου είναι ανώτερος των τεσσάρων (4), ο αριθμός των μαθητών του τμήματος μπορεί να μειώνεται και να υπολείπεται συνολικά κατά τρεις (3) μαθητές από το μέγιστο προβλεπόμενο από τις ισχύουσες διατάξεις αριθμό μαθητών ανά τμήμα, εφόσον στο σχολείο δεν λειτουργεί Τμήμα Ένταξης.


Εξαιρετικά αρνητική νομοθετική ρύθμιση για τα τμήματα με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Εξαιρεί τους μαθητές με δυσλεξία, δυσορθογραφία κλπ από τη μείωση του αριθμού των μαθητών στο τμήμα κατά 3 για κάθε ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες
Για να ανοίξει τμήμα με παιδιά με δυσορθογραφία,δυσλεξία κλπ απαιτούνται 4 μαθητές σε κάθε τμήμα δηλ στον 5ο μαθητή και αν όλα τα τμήματα είναι στο μέγιστο αριθμό μπορεί να μειωθεί.
Και αυτά τα τμήματα θέλουν έγκριση του περιφερειακού δ/ντη. Καταλαβαίνουμε πως ελάχιστα τμήματα θα σπάνε, πόσο εκπαιδευτικό προσωπικό θα γλυτώσει και τι έχει να γίνει με 27αρια τμήματα και με 3 παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες σε αυτό.

Άννα Μπαχτή, μέλος Δ.Σ της ΟΛΜΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dpth
ΔΠΘ: Συμμετοχή στην 4η Διεθνή Έκθεση Ψηφιακής Τεχνολογίας και Καινοτομίας BEYOND 2024
Συμμετοχή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στην 4η Διεθνή Έκθεση Ψηφιακής Τεχνολογίας και Καινοτομίας BEYOND 2024
ΔΠΘ: Συμμετοχή στην 4η Διεθνή Έκθεση Ψηφιακής Τεχνολογίας και Καινοτομίας BEYOND 2024
νησί, παραλία, διακοπές, τουρίστες
ΔΥΠΑ: Μέχρι πότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα περσινά voucher Κοινωνικού Τουρισμού
Πάνω από 8.500 έκαναν διακοπές τον Απρίλιο με voucher κοινωνικού τουρισμού - 2 μήνες ακόμη πριν τη λήξη τους
ΔΥΠΑ: Μέχρι πότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα περσινά voucher Κοινωνικού Τουρισμού
ΕΚΑΒ τροχαίο
Τροχαίο στην Πειραιώς: Μάχη για τη ζωή του δίνει ο 5χρονος –Κρίσιμο το επόμενο 48ωρο
«Δεν τους είδα», φώναζε ο οδηγός που παρέσυρε πέντε πεζούς - Πώς έγινε το σοβαρό τροχαίο στην Πειραιώς
Τροχαίο στην Πειραιώς: Μάχη για τη ζωή του δίνει ο 5χρονος –Κρίσιμο το επόμενο 48ωρο