Thumbnail
Εσπερινό Γενικό Λύκειο Αιγάλεω

Από τις 21 έως τις 25 Νοεμβρίου 2016 πραγματοποιήθηκε στην πόλη Maçka της Τραπεζούντας της Τουρκίας, η 4η εκπαιδευτική διεθνική δραστηριότητα του προγράμματος «70 Υears of European History (1945-2015)» το οποίο διενεργείται στα πλαίσια της Δράσης ΚΑ2/ Στρατηγικές Συμπράξεις αποκλειστικά μεταξύ σχολείων του Erasmus+ και επιχορηγείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το «70 Υears of European History (1945-2015)» είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουν σχολεία από 8 ευρωπαϊκές χώρες (Τσεχία, Πολωνία, Ρουμανία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Ελλάδα και Τουρκία) και συντονίζεται από το Εσπερινό Γενικό Λύκειο Αιγάλεω.

Η ελληνική αποστολή αποτελούνταν από το Διευθυντή του σχολείου Δημόπουλο Παρασκευά, τους εκπαιδευτικούς:  Κουνδουράκη Ευτυχία και Οργιανέλη Πασχάλη και τις μαθήτριες: Σπάθη Μελίνα και Πυλιώτη Μαρία.

Η δραστηριότητα αυτή, που ήταν και η πρώτη για το σχολικό έτος 2016-2017, οργανώθηκε από το λύκειο Maçka Anadolu Imam Hatip Lisesi και κατά τη διάρκεια της πενήντα περίπου μαθητές και εκπαιδευτικοί πήραν μέρος σε μια σειρά από δραστηριότητες και εξορμήσεις τόσο εκπαιδευτικού όσο και ψυχαγωγικού χαρακτήρα.

Συγκεκριμένα οι μαθητές:

- πήραν μέρος σε διαδραστικό πειραματικό εργαστήριο με τίτλο «Europe in the nuclear era» κατά τη διάρκεια του οποίου παρουσιάστηκαν ιστορικά ντοκουμέντα σχετικά με το πυρηνικό ατύχημα στο Chernobyl και τις επιπτώσεις του στην ευρύτερη περιοχή της Μαύρης θάλασσας, συζητήθηκε θέση της Ευρώπης απέναντι στη ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη των τελευταίων χρόνων.

- πήραν μέρος σε workshop με θέμα «Στρατιωτικά πραξικοπήματα στη σύγχρονη Τουρκική ιστορία» κατά τη διάρκεια του οποίου αφού ενημερώθηκαν μέσω παρουσιάσεων και βίντεο για τα 4 στρατιωτικά πραξικοπήματα που έλαβαν χώρα στη γειτονική χώρα από το 1960 έως σήμερα, κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτηματολόγια χρησιμοποιώντας κολάζ φωτογραφιών και να καταγράψουν τις απόψεις τους.

- πήραν μέρος σε μάθημα πάνω στη χρήση της εφαρμογής Padlet και εξασκήθηκαν ατομικά με χρήση tablets.

- ξεναγήθηκαν στους χώρους ενός εργαστηρίου της παραδοσιακής τέχνης Ebru (είδος ζωγραφικής με νερό) και εξασκήθηκαν δημιουργώντας τους δικούς τους πίνακες ζωγραφικής.

Ενώ οι καθηγητές:

-παρακολούθησαν μάθημα ιστορίας με θέμα  «Εγκλήματα πολέμου και παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων» και συζήτησαν πάνω στην παρουσίαση, τη δομή και τους στόχους του μαθήματος.

- πήραν μέρος σε δίωρο σεμινάριο πάνω στις εφαρμογές του web 2.0 Padlet , Tricider και Bitly με στόχο την εφαρμογή τους μέσα στην τάξη.

- παρακολούθησαν παρουσίαση της σύγχρονης ιστορίας της Τουρκίας, εστιασμένη στην υποψηφιότητα της για ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

-συνεργάστηκαν  στην επεξεργασία φύλλων εργασίας και αξιολόγησης για την δημιουργία του αντίστοιχου τελικού προϊόντος.

-πήραν μέρος σε συσκέψεις αναφορικά με την πορεία του project κατά τη διάρκεια του δεύτερου έτους, εργάστηκαν πάνω στην πλατφόρμα e-twinning και οριστικοποίησαν τις δράσεις που πρέπει να πραγματοποιηθούν μέχρι την επόμενη συνάντηση.

Και τέλος όλοι μαζί:

- ξεναγήθηκαν στα αξιοθέατα της Τραπεζούντας (Ataturk kiosk, Boztepe και Hagia Sofia) και πήραν μέρος σε εκπαιδευτικές επισκέψεις στο Μουσείο Ιστορίας της Τραπεζούντας και σε εργοστάσιο παραγωγής τσαγιού.

- επισκέφτηκαν στην περιοχή Uzungöl (τουριστικό θέρετρο της Τραπεζούντας)

- παρακολούθησαν παραδοσιακή τουρκική βραδιά με μουσική , χορούς από τοπικά χορευτικά σχήματα και δείπνησαν με τοπικά φαγητά.

  Αξιολογώντας την επίσκεψη στην Τουρκία, την κρίνουμε ως απόλυτα εποικοδομητική τόσο για τους μαθητές όσο και για τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν σε αυτήν μιας και στόχοι του προγράμματος επετεύχθησαν πλήρως.  Ιδιαίτερα για την Ελληνική αποστολή , το ταξίδι  στην κοιτίδα του Ποντιακού Ελληνισμού ήταν μια εμπειρία πολύτιμη και μοναδική.

Οι οικοδεσπότες μας ήταν εξαιρετικά φιλικοί και γενναιόδωροι, η φιλοξενία των μαθητών μας ήταν κυριολεκτικά άψογη και η οργάνωση των δραστηριοτήτων από το σχολείο της Τραπεζούντας ήταν άρτια. Μέσω αυτού του ταξιδιού, οι μαθητές μας ήρθαν σε επαφή με μαθητές άλλων ευρωπαϊκών σχολείων, επικοινώνησαν τις απόψεις τους, συνεργάστηκαν δημιουργικά και επισκέφτηκαν σημαντικά ιστορικά μνημεία της χώρας. Το κλίμα μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν ιδιαίτερα θερμό και φιλικό ενώ οι μαθητές μας δηλώνουν ενθουσιασμένοι από τη συμμετοχή τους στο ταξίδι αυτό.

Το Εσπερινό Γενικό Λύκειο Αιγάλεω θα συνεχίσει το Ευρωπαϊκό του ταξίδι, στα πλαίσια του προγράμματος «70 Years of European History», με την επόμενη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί στην Πράγα της Τσεχίας στα τέλη του Φεβρουαρίου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nazi
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
Προδημοσίευση από την εμπλουτισμένη νέα έκδοση του βιβλίου του Γιώργου Χαρβαλιά
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
sklirinsi
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ενδείξεις της νόσου εμφανίζονται στο αίμα πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα
Συγκεκριμένα, εντοπίστηκε ότι οι ασθενείς με αυτά τα αυτοαντισώματα είχαν αυξημένα επίπεδα νευροϊνιδίων χαμηλού μοριακού βάρους (Nfl), πρωτεϊνικά...
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ενδείξεις της νόσου εμφανίζονται στο αίμα πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα