Thumbnail
Από Εσπερινό Λύκειο Αιγάλεω

ΤΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ (ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ)

Από την Πέμπτη 1 έως την Κυριακή 4 Μαρτίου 2018, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη του Εσπερινού Γενικού Λυκείου Αιγάλεω στο Ευρωκοινοβούλιο, στις Βρυξέλλες.

Η επίσκεψη έλαβε χώρα κατόπιν πρόσκλησης του Ευρωβουλευτή και Αντιπροέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κ. Δημήτρη Παπαδημούλη, ως συνέχεια των δράσεων του σχολείου μας στα πλαίσια του προγράμματος «Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου» - στο οποίο το Εσπερινό Λύκειο Αιγάλεω συμμετέχει ενεργά από το 2015 - καθώς και των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Comenius και Erasmus+, με σχετική θεματολογία,  τα οποία το σχολείο μας υλοποιεί με επιτυχία τα τελευταία χρόνια.

Στην επίσκεψη συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί κα. Κουνδουράκη Ευτυχία και κ. Ευαγγέλλου Χαρίλαος και οι μαθητές : Γαστεράτος Μιχάλης, Μανέντη Αγγελική, Πεΐδου Γεωργία και Τζανετοπούλου Σταυρούλα.

Η μετακίνηση υλοποιήθηκε σύμφωνα με το πρόγραμμα και τον αρχικό της σχεδιασμό.Η ομάδα μας έφτασε στις Βρυξέλλες το πρωί της Πέμπτης 1 Μαρτίου 2018 και αφού συναντηθήκαμε με συνεργάτες του κ. Παπαδημούλη, καταλύσαμε στο ξενοδοχείο Bedford Hotel, στο κέντρο της πόλης.

Την ίδια μέρα επισκεφθήκαμε το Σπίτι της Ευρωπαϊκής Ιστορίας (Rue Belliard 135, 1000 Bruxelles, Βέλγιο) όπου ξεναγηθήκαμε στις μόνιμες και περιοδικές εκθέσεις και είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε μια γενική επισκόπηση της ιστορίας της Ευρώπης στη διάρκεια του 20ου αιώνα.

Το βράδυ της ίδιας μέρας δειπνήσαμε με τον κ. Παπαδημούλη και τους συνεργάτες του στο εστιατόριο Skievelat και συνομιλήσαμε μαζί τους σχετικά με τις  ανησυχίες και τους προβληματισμούς των μαθητών και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας αλλά και για  θέματα που αφορούν την τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα.

Το πρωί της Παρασκευής 2 Μαρτίου επισκεφτήκαμε το κτήριο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Ξεναγηθήκαμε στους περισσότερους και σημαντικότερους χώρους του, όπως η αίθουσα της ολομέλειας. Ενημερωθήκαμε αναλυτικά από τους συνεργάτες του κ. Παπαδημούλη αλλά και από υπαλλήλους του Ευρωκοινοβουλίου, για το ρόλο και τις αρμοδιότητες του ως θεσμικό όργανο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για την συμμετοχή του στη διαμόρφωση της Ευρωπαϊκής πολιτικής και στη λήψη αποφάσεων και τέλος για την οργάνωση και τον τρόπο λειτουργίας των διαφόρων Ευρωπαϊκών  Πολιτικών Κομμάτων.

Το απόγευμα της Παρασκευής συμμετείχαμε σε οργανωμένη ξενάγηση με λεωφορείο, στην πόλη των Βρυξελλών , είδαμε τα σημαντικότερα αξιοθέατά της και μάθαμε σημαντικά στοιχεία για την ιστορία του Βελγίου και της Κεντρικής Ευρώπης γενικότερα, αλλά και του καλλιτεχνικού ρεύματος Art Nouveau.

Το Σάββατο 3 Μαρτίου επισκεφτήκαμε με λεωφορείο τη μεσαιωνική πόλη της Bruges στην περιοχή της Φλάνδρας. Ο ξεναγός μας μίλησε για τα σημαντικότερα στοιχεία της ιστορίας της πόλης αυτής αλλά και για το ρόλο της στην εμπορική και οικονομική ανάπτυξη του Βελγίου.

Το πρωί της Κυριακής, εκμεταλλευόμενοι την «Κυριακή των Μουσείων» όπως ονομάζεται η Κυριακή που τα μουσεία είναι επισκέψιμα στην πόλη των Βρυξελλών, επισκεφτήκαμε το περίφημο «Μουσείο Μουσικών Οργάνων»  (Rue Montagne de la Cour 2, 1000 Bruxelles) που διαθέτει μια εντυπωσιακή συλλογή από περίπου 8000 μουσικά όργανα από όλο τον κόσμο.

Αναχωρήσαμε από τις Βρυξέλλες στις 18.20 το απόγευμα της Κυριακής με πτήση της Aegean και φτάσαμε στην Αθήνα αργά το βράδυ της ίδιας μέρας.

Αξιολογώντας την επίσκεψη μας στις Βρυξέλλες, την κρίνουμε ως μια εμπειρία πολύτιμη και  ιδιαίτερα εποικοδομητική τόσο για τους μαθητές όσο και για τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν σε αυτήν. Οι στόχοι της επετεύχθησαν πλήρως και οι συμμετέχοντες μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Ευρωκοινοβούλιο, να ενημερωθούν για το ρόλο και τις αρμοδιότητές του αλλά και να μοιραστούν τους προβληματισμούς τους με τα μέλη του.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Αντιπρόεδρο του Ευρωκοινοβουλίου κ. Δημήτρη Παπαδημούλη για την ευκαιρία που έδωσε στους μαθητές ενός τόσο ιδιαίτερου σχολείου όπως το δικό μας και να ευχηθούμε να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε ξανά την επίσκεψη αυτή την επόμενη σχολική χρονιά, με πολύ μεγαλύτερο αριθμό συμμετεχόντων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber