Thumbnail
Δείτε αναλυτικά την εγκύκλιο 

Με αφορμή πρόσφατο δημοσίευμα, που αφορούσε παράπονο Ατόμου με Ειδικές Ανάγκες (εφεξής ΑμΕΑ) και την υποβολή πλήθους ερωτημάτων βουλευτών, για παροχή διευκρινίσεων αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, για την ασφάλεια των ατόμων μειωμένης κινητικότητας, υπενθυμίζονται τα ακόλουθα:

1.1. Σε εφαρμογή της (ζ) ομοίας και σύμφωνα με τα οριζόμενα στο (η) σχετικό, καταρτίστηκε για τα πλοία που εκτελούν δρομολογιακούς πλόες κατηγοριών Α,Β, Γ, Δ της (ε) ομοίας, καθώς και για τα ταχύπλοα σκάφη του HSC Code (Κώδικα Ταχυπλόων) και τα δυναμικώς υποστηριζόμενα σκάφη του DSC Code (Κώδικα δυναμικώς υποστηριζόμενων πλοίων) το Εθνικό Σχέδιο Δράσης, όπου καθορίζονται οι απαιτήσεις ασφαλείας για τα ΑμΕΑ στα ανωτέρω αναφερόμενα πλοία.

1.2. Ακολούθως, συντάχθηκαν και δημοσιεύτηκαν οι (θ) και (ι) σχετικές με διευκρινιστικές οδηγίες για την εφαρμογή του Εθνικού Σχεδίου δράσης αναφορικά με τα ΑμΕΑ, όπου εμπεριέχονται όλα εκείνα τα μέτρα και οι απαιτήσεις για την ασφαλή μεταφορά τους σε δρομολογιακά πλοία της παραγράφου 1.1. της παρούσης και καθορίζονται λεπτομερώς θέματα όπως η πρόσβαση στο πλοίο, η σηματοδότηση, η μετάδοση αναγγελιών, ο συναγερμός και πρόσθετες απαιτήσεις για τη μετακίνηση των ατόμων αυτών εντός του πλοίου.

1.3. Τονίζεται ότι, για τα δρομολογιακά πλοία της παραγράφου 1.1. της παρούσης, που εκτελούν δρομολογιακούς πλόες συνολικής διαδρομής άνω των 30 ν.μ. προβλέπονται, σύμφωνα με το άρθρο 10 του (δ) σχετικού, επιπρόσθετες απαιτήσεις, πέραν αυτών του Εθνικού Σχεδίου Δράσης, που αφορούν κυρίως στην ύπαρξη θαλαμίσκων και κοινόχρηστων χώρων υγιεινής προς χρήση από επιβάτες με ειδικές ανάγκες (ΑμΕΑ).

1.4. Στα υπόλοιπα επιβατηγά πλοία που εκτελούν δρομολογιακούς πλόες κατηγοριών V, VI, VII του (δ) σχετικού [συνολικής διαδρομής κάτω των 30 ν.μ.], και στα πλοία που εκτελούν περιηγητικούς πλόες όλων των κατηγοριών της (ε) σχετικής και δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του εθνικού σχεδίου δράσης, υφίσταται απαίτηση που απορρέει από την παράγραφο 5 του άρθρου 10 του (δ) σχετικού, καθώς και την παράγραφο 4.9 της (γ) ομοίας να ανατίθεται, με ευθύνη πλοιάρχου, σε μέλος/μέλη του πληρώματος η εξυπηρέτηση των επιβατών με ειδικές ανάγκες κατά την πρόσβαση και διακίνηση αυτών επί του πλοίου. Στα πλοία που επιβάλλεται η εξυπηρέτηση των επιβατών με αναπηρία ή με μειωμένη κινητικότητα, με παροχή δωρεάν συνδρομής από τα μέλη του πληρώματος, καταχωρείται σχετική εντολή οδηγία προς τον πλοίαρχο στο Πιστοποιητικό Ασφαλείας Επιβατηγού Πλοίου (ΠΑΕΠ) ή το Πρωτόκολλο Γενικής Επιθεώρησης (ΠΓΕ) του πλοίου. 

Δείτε αναλυτικά την εγκύκλιο ΕΔΩ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ηλίας Μίχος
Κολωνός: Ένοχος για βιασμό και μαστροπεία ο Μίχος - Αθώα η μητέρα για πορνογραφία και μαστροπεία
Δεν ακολούθησε την εισαγγελική πρόταση το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας
Κολωνός: Ένοχος για βιασμό και μαστροπεία ο Μίχος - Αθώα η μητέρα για πορνογραφία και μαστροπεία
γερασιμος σιασος
Γεράσιμος Σιάσος: Ετσι θα αντιστρέψουμε το brain drain στην Ελλάδα
Ομιλία του του Πρύτανη του ΕΚΠΑ, καθηγητή Γεράσιμου Σιάσου, στο 2ο Star Forum, που διοργανώνει το STAR Κεντρικής Ελλάδας με κεντρικά θέματα συζήτησης...
Γεράσιμος Σιάσος: Ετσι θα αντιστρέψουμε το brain drain στην Ελλάδα