Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Γ. Σεφέρης

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ. στο όνομα του «εξορθολογισμού» του κόστους στην Εκπαίδευση που προτείνουν ΟΟΣΑ – ΕΕ, αλλά και η  εφαρμογή του «Ενιαίου τύπου ολοήμερου σχολείου», εξακολουθεί να κρατά ομήρους τους συναδέλφους των ειδικοτήτων, μεταξύ ανεργίας και απασχόλησης.

Μέσω των Δ/νσεων  πιέζει τα μαθήματα της Αισθητικής Αγωγής, της Φυσικής Αγωγής και της Πληροφορικής να  ανατίθενται σε εκπαιδευτικούς που δεν ανήκουν στις συγκεκριμένες ειδικότητες, με πρόσχημα την κάλυψη του ωραρίου, «εξαφανίζοντας» έτσι  με μαγικά κόλπα τις ελλείψεις και τα κενά, οδηγώντας στην απαξίωση και στην ανεργία χιλιάδες συναδέλφους μας και δημιουργώντας  συνθήκες συναδελφικού κανιβαλισμού κάτω από τον εκβιασμό της αναγκαστικής μετακίνησης από σχολείο σε σχολείο..

Ταυτόχρονα το Υπουργείο  με το ίδιο πρόσχημα και στον  πολύπαθο χώρο της Ειδικής Αγωγής, εκτός της τροπολογίας για τα κριτήρια διορισμού  με την οποία  θέλησε να σπείρει τη διχόνοια και την εργασιακή ανθρωποφαγία, με εγκύκλιό του κάλεσε και  συνάδελφους  οποιουδήποτε κλάδου να αναλάβουν ώρες παράλληλης στήριξης.

Ο Σύλλογος Π.Ε. «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ» συμμετέχει και  στηρίζει την κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας  την Τετάρτη  28 Ιουνίου  2017 στις 13:00, που καλούν οι Επιστημονικοί Σύλλογοι των συναδέλφων των ειδικοτήτων  και της Ε.Α απαιτώντας:

1. Εδώ  και τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί για την κάλυψη όλων των κενών για  κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο. Καμιά απόλυση αναπληρωτή. Οργανικές θέσεις  σε όλους.                  

  2.  Επαναφορά του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην Ε΄ και στην ΣΤ΄ τάξη του δημοτικού σχολείου, τη διάχυσή του σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης.                                                            

    3. Να μειωθεί σε τρία (3) ο αριθμός των σχολείων που μετακινούνται πολλές ειδικότητες, από 5 που είναι σήμερα. Οι ομάδες των σχολείων να γίνουν με βάση την απόσταση αλλά και την συγκοινωνιακή σύνδεση μεταξύ τους .                              4. Να καταργηθεί όλο το πλαίσιο της κινητικότητας και κάθε έννοια ελαστικοποίησης στην εργασία των εκπαιδευτικών.           5. Όλα τα μαθήματα των ειδικοτήτων στο Δημοτικό να διδάσκονται μόνο από τις αντίστοιχες ειδικότητες.            

6. Αποκλειστική ανάθεση  μιας παράλληλης στήριξης για κάθε μαθητή με γνωμάτευση μόνο σε εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής.                                                                                                                 

     ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                     Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΙΜΕΡΤΖΟΓΛΟΥ                                         ΝΤΙΑΝΑ ΛΙΑΚΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

20ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων
Τρίκαλα: Το πρώτο παθητικό σχολείο της Ελλάδας είναι γεγονός
Το νέο σχολείο αποτελεί παράδειγμα καινοτομίας και βιωσιμότητας, ανοίγοντας το δρόμο για την κατασκευή ενεργειακά αποδοτικών δημόσιων σχολείων σε όλη...
Τρίκαλα: Το πρώτο παθητικό σχολείο της Ελλάδας είναι γεγονός
αστυνομία
Το πρωί δέρνεις τους γιατρούς και το βράδυ φέρνεις τον πατέρα σου στο νοσοκομείο: Σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
Εσύ χαζεύεις στο κινητό σου για να περάσει η ώρα μέχρι να ξαναγίνει η ιατρική επίσκεψη... και ξάφνου βλέπεις τη φάτσα σου "εν ώρα εργασίας", το...
Το πρωί δέρνεις τους γιατρούς και το βράδυ φέρνεις τον πατέρα σου στο νοσοκομείο: Σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό