Thumbnail
Κατάληψη

Υπό κατάληψη τελούν και σήμερα τα γραφεία της διεύθυνσης β/βαθμιας εκπαίδευσης Λάρισας, από εκπαιδευτικούς και μαθητές των 6ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Λάρισας και του ΕΠΑΛ Αγιάς που διεκδικούν την έγκριση λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων στα σχολεία τους

Στο πλευρό των διαμαρτυρόμενων βρέθηκαν και σήμερα  μέλη του δ.σ. της ΕΛΜΕ Λάρισας, ενώ χθες στο 6ο ΕΠΑΛ πραγματοποιήθηκε συνέλευση όπου αποφασίστηκε  η  συνέχιση  και  της κατάληψης του  σχολείου.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί αναμένεται να συναντηθούν σήμερα και με την περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης για να ζητήσουν και νέα παρέμβασή της στο υπουργείο.

 Όπως  επισήμανε  το  μέλος  του ΔΣ της ΕΛΜΕ  Λάρισας  Παπαδόπουλος  Δημήτρης  το  υπουργείο  οφείλει να  προχωρήσει  στην  έγκρισή  τους  γιατί,  στον  μεν  τμήμα  της Αγιάς,  οι  μαθητές  θα  αναγκαστούν  στην Γ΄ Λυκείου  να  μετακινηθούν  για  πολλά  χιλιόμετρα,  ενώ  στο  σχολείο  υπάρχουν  οι  απαραίτητες  υποδομές  και  το  εκπαιδευτικό  προσωπικό  όπως  και  στην  περίπτωση  του 6ΟΥ Εσπερινού,   όπου όμως  έχουμε  επιπρόσθετα  ζήτημα  ύπαρξης  του  σχολείου μιας  και  το  υπουργείο δεν  εγκρίνει  την Ά τάξη  και όχι  απλά  ένα  τμήμα  και  μάλιστα  με  17  μαθητές!! 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βιβλιοθήκη, βιβλία, ράφι, μελέτη, ανάγνωση
Πολλαπλό βιβλίο: Οδηγείται σε «φιάσκο» με ευθύνη του Υπουργείου; Στα «κάγκελα» οι εκδότες καταγγέλλουν το ΥΠΑΙΘΑ
Η εξέλιξη αυτή, θέτει σε αμφιβολία την πρόβλεψη να φτάσουν στα σχολεια τα νέα πολλαπλά βιβλία από τον Σεπτέμβριο του 2025
Πολλαπλό βιβλίο: Οδηγείται σε «φιάσκο» με ευθύνη του Υπουργείου; Στα «κάγκελα» οι εκδότες καταγγέλλουν το ΥΠΑΙΘΑ