Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Σύμφωνο Συνεργασίας για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργου που θα στοχεύει στην ευαισθητοποίηση και επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα ισότητας των φύλων και έμφυλων διακρίσεων

Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων και το Κέντρο Ερευνών για θέματα Ισότητας, προχωρούν την Τρίτη 14 Ιουλίου στην υπογραφή Συμφωνίας Συνεργασίας με αντικείμενο τον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργου που θα στοχεύει στην ευαισθητοποίηση και επιμόρφωση των στελεχών και των εκπαιδευτικών της Προσχολικής και της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σε θέματα ισότητας των φύλων και έμφυλων διακρίσεων, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία από την υλοποίηση προηγούμενων συναφών έργων.

 

Το έργο θα συμβάλει στην ευαισθητοποίηση και ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού της προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, μέσω της απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων που αφορούν στην προώθηση της ισότητας των φύλων, στην ένταξη της διάστασης του φύλου στις παιδαγωγικές πρακτικές και στην υλοποίηση εκπαιδευτικών παρεμβάσεων σχετικά με τα φύλα και τις διακρίσεις.

 

Τα συμβαλλόμενα μέρη συμφωνούν σε ένα πλαίσιο συνεργασίας που θα περιλαμβάνει:


1) Τον σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επιμόρφωσης που θα απευθύνεται στα στελέχη της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (Σχολικοί Σύμβουλοι, Διευθυντές/Διευθύντριες σχολικών μονάδων)  και στους/στις εκπαιδευτικούς και το οποίο θα περιλαμβάνει Ημερίδες ευαισθητοποίησης και προγράμματα επιμόρφωσης.

2) Ανάπτυξη σχετικού εκπαιδευτικού υλικού το οποίο θα βασίζεται στην προσαρμογή του υλικού που εκπονήθηκε στο πλαίσιο της Κατηγορίας Πράξης 4.1.1.δ "Παραγωγή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία" και 4.1.1.α «Ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών και παρεμβατικά προγράμματα για την προώθηση της ισότητας των φύλων (ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ-2000-2006 – Μέτρο 4.1 – Ενέργεια 4.1.1.

3) Σχεδιασμό, προγραμματισμό και οργάνωση της υλοποίησης των επιμορφωτικών δράσεων στο σύνολο της επικράτειας, με έμφαση αφενός σε εκπαιδευτικές περιφέρειες γεωγραφικά απομακρυσμένες ή/και με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (νησιωτικές περιοχές, ορεινές περιοχές), αφετέρου σε σχολικές μονάδες ενταγμένες σε μη προνομιούχες κοινωνικο-οικονομικά περιοχές.

4) Παρακολούθηση και αξιολόγηση του Έργου.

 

Το Σύμφωνο Συνεργασίας θα υπογραφεί αύριο, Τρίτη, στις 9.30πμ στο Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ιεπ
Ανοίγουν οι αιτήσεις για τα Επιμορφωτικά Προγράμματα SUB.8 – Οδηγός για εκπαιδευτικούς
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα Επιμορφωτικά Προγράμματα SUB.8 του ΙΕΠ – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί
Ανοίγουν οι αιτήσεις για τα Επιμορφωτικά Προγράμματα SUB.8 – Οδηγός για εκπαιδευτικούς
mousiki
Επιστημονική Επιτροπή Μουσικής Παιδείας: Ποιες οι αλλαγές μετά από σειρά παραιτήσεων
Αλλαγές στη σύνθεση της Επιτροπής μετά από σειρά παραιτήσεων – Νέος πρόεδρος ο Αθανάσιος Τρικούπης
Επιστημονική Επιτροπή Μουσικής Παιδείας: Ποιες οι αλλαγές μετά από σειρά παραιτήσεων
Μπιγκ Μπεν Λονδίνο Αγγλία
Σοβαρές καταγγελίες στη Βρετανία: Νοσοκομεία χρησιμοποιούσαν ελαττωματική καρδιακή αντλία παρά τους κινδύνους
Συσκευή με αυξημένη θνησιμότητα εμφυτευόταν επί χρόνια σε ασθενείς – Γιατροί αμειβόμενοι σύμβουλοι του κατασκευαστή – Οργή συγγενών και αιτήματα για...
Σοβαρές καταγγελίες στη Βρετανία: Νοσοκομεία χρησιμοποιούσαν ελαττωματική καρδιακή αντλία παρά τους κινδύνους