Thumbnail

Μπράτης Δημήτρης

Αθήνα  3/7/2014

Αιρετός του ΚΥΣΠΕ 

[email protected]

http://www.mpratis.gr

τηλ. 6974750402 – 2103312790

2103442884 

fax: 2103246893

Παραιτήσεις εκπαιδευτικών Π.Ε.

Το ΚΥΣΠΕ στη χθεσινή  του συνεδρίαση ενέκρινε και τις  12 αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε.

Σας κοινοποιώ τα ονόματα των συναδέλφων που εγκρίθηκε η παραίτησή τους.   

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

Δ/ΝΣΗ Π.Ε.

ΑΡΑΧΩΒΑ ΒΑΓΙΑ

Γ΄ΑΘΗΝΑΣ

ΒΑΡΣΑΜΟΥ ΑΝΝΑ

Α΄ΑΘΗΝΑΣ

ΓΚΑΝΤΗΣ ΒΑΪΟΣ

ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

ΖΑΧΑΡΙΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Α΄ΑΘΗΝΑΣ

ΚΑΝΑΓΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

ΚΑΡΚΑΒΑΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Γ΄ΑΘΗΝΑΣ

ΚΟΥΤΣΟΠΑΓΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

ΛΑΡΙΣΑΣ

ΛΕΚΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΛΕΥΘΕΡΙΩΤΗ ΜΑΡΙΝΑ

ΠΕΙΡΑΙΑ

ΝΤΑΦΕΤΣΙΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ

ΦΛΩΡΙΝΑΣ

ΠΕΤΣΑ-ΧΑΛΚΙΑ ΕΛΕΝΗ

ΛΑΡΙΣΑΣ

ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ ΕΛΕΝΗ

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ

Δημήτρης Μπράτης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες