Thumbnail
Ενώ έκανε τζόκινγκ

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται ο δήμαρχος της πόλης Χάρκοβο της ανατολικής Ουκρανίας, Γκεναντί Κερνές, όταν άγνωστος τον πυροβόλησε τη Δευτέρα το πρωί, ενώ έκανε τζόκινγκ.

«Ο δήμαρχος τραυματίστηκε από σφαίρες στην πλάτη. Βρίσκεται στο χειρουργείο. Οι γιατροί αγωνίζονται (να σώσουν) τη ζωή του», ανέφερε στην ανακοίνωση η οποία αναρτήθηκε στον ιστότοπό του ο δήμος και δήλωσε η εκπρόσωπος του δημάρχου, η Τατιάνα Γκρουζίνσκαγια, στο Ιντερφάξ.
Η εκπρόσωπος πάντως δεν θέλησε να αναφερθεί στο ποιος θα μπορούσε να κρύβεται πίσω από την επίθεση, ενώ περιορίστηκε να δηλώσει ότι το τελευταίο διάστημα ο δήμαρχος δεχόταν πολλές απειλές κατά της ζωής του.

Δήμαρχος του Χάρκοβο από το Μάρτιο του 2010, ο Κερνές υπήρξε σφοδρός υποστηρικτής του προέδρου Βίκτορ Γιανουκόβιτς μέχρι την αποπομπή του τον περασμένο Φεβρουάριο.

Ο πυροβολισμός συνέβη μια μέρα μετά τις συγκρούσεις εθνικιστών με αντικυβερνητικούς διαδηλωτές στην πόλη, όπου είχε σαν αποτέλεσμα τον τραυματισμό 14 ανθρώπων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες