Thumbnail
Για τη συνάντηση του Υπουργού Παιδείας με πρυτάνεις και εκπροσώπους των Συμβουλίων Διοίκησης 

Συνάντηση με πρυτάνεις και εκπροσώπους των Συμβουλίων Διοίκησης των πανεπιστημίων είχε ο χτες ο υπουργός Παιδείας, Κ. Αρβανιτόπουλος, σε μια προσπάθεια να γεφυρωθούν οι εντάσεις μεταξύ αυτών των οργάνων διοίκησης των ιδρυμάτων. Θυμίζουμε ότι με διάφορες αφορμές έχουν εκδηλωθεί κόντρες μεταξύ Συμβουλίων και πρυτάνεων, ενώ έντονες αντιδράσεις εξέφρασαν οι πρυτάνεις με αφορμή την απόρριψη από το Συμβούλιο Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αθήνας της μοναδικής υποβληθείσας υποψηφιότητας για την Κοσμητεία της Φιλοσοφικής σχολής και μάλιστα για πολιτικούς λόγους.

 
Μετά από όλα αυτά, η σύνοδος των πρυτάνεων είχε ζητήσει συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας και έθεσε αίτημα επανακαθορισμού των αρμοδιοτήτων πρυτάνεων και Συμβουλίων. Από την πλευρά τους μια σειρά εκπρόσωποι Συμβουλίων, με κοινό κείμενό τους, εξέφρασαν δυσαρέσκεια για το αίτημα των πρυτάνεων, εκτιμώντας ότι επιδιώκεται να αποκτήσουν τα Συμβούλια ένα διακοσμητικό ρόλο...
 
Μετά τη χτεσινή συνάντηση, ο πρύτανης του Αριστοτελείου δήλωσε ότι «το υπουργείο, αντί να παίρνει θέση και να δίνει λύσεις, αναζητά, ως άλλος Πόντιος Πιλάτος, σε νομικούς παράγοντες την ερμηνεία των χρησμών του θεσμικού πλαισίου, το οποίο αδυνατούν να ερμηνεύσουν ακόμη και οι ίδιοι οι συντάκτες του» και πρόσθεσε ότι «το πρόβλημα των σχέσεων των Πρυτανικών Αρχών με τα Συμβούλια δεν είναι προσωπικό, ούτε είναι πρόβλημα κακών σχέσεων μεταξύ τους. Είναι καθαρά ένα πρόβλημα καθορισμού και οριοθέτησης αρμοδιοτήτων. Και αυτό οφείλεται στο κακό θεσμικό πλαίσιο».
 
Ωστόσο, πίσω από τους διαξιφισμούς για το ποιος θα έχει το πάνω χέρι στη διοίκηση των Πανεπιστημίων, κρύβεται η απόλυτη σύμπνοια πρυτάνεων, συμβουλίων και υπουργείου για την ουσία του αντιδραστικού νόμου-πλαισίου, που είναι η εντονότερη σύνδεση των ιδρυμάτων με τις επιχειρήσεις και η πιο ανταποδοτική λειτουργία τους. Γι' αυτό, εξάλλου, στο δελτίο Τύπου του υπουργείου, μετά τη συνάντηση, αναφέρεται ότι «τα βήματα, τα οποία πρέπει να ολοκληρωθούν εντός του 2014, στο πλαίσιο της Αναδιάρθρωσης των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων είναι: Το Πρόγραμμα Εθνικής Στρατηγικής για την Ανώτατη Εκπαίδευση, η Σύνταξη και Εκδοση Προεδρικών Διαταγμάτων των Οργανισμών, η Σύνταξη και Εκδοση των Εσωτερικών Κανονισμών, οι Συμφωνίες προγραμματικού σχεδιασμού με κάθε ίδρυμα». Και σ' αυτήν τη στρατηγική οδεύουν συμφωνώντας και τα Συμβούλια και οι πρυτάνεις.
 
Ριζοσπάστης, 5/3/2014

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith1
Πανελλαδικές: Κατάταξη τμημάτων Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών
Τι αλλάζει με απόφαση του υπουργού Παιδείας στην κατάταξη τμημάτων Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στις Πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλαδικές: Κατάταξη τμημάτων Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών