Thumbnail
Θετική έκβαση στη Σύνοδο Κορυφής της Δευτέρας βλέπουν κύκλοι της Τράπεζας της Ελλάδος

Εγκρίθηκε το αίτημα της Τράπεζας της Ελλάδος για ρευστότητα από το διοικητικό συμβούλιο της ΕΚΤ. Η τηλεδιάσκεψη ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι. Το ποσό της αύξησης του ELA δεν έχει ανακοινωθεί.

Κύκλοι της Τράπεζας της Ελλάδος εκτιμούσαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για τις ελληνικές τράπεζες. Επίσης, εκτιμούν ότι θα υπάρξει θετική έκβαση στην Σύνοδο Κορυφής της Δευτέρας.

Η ΕΚΤ αύξησε την Τετάρτη κατά 1,1 δισεκατομμύριο ευρώ το πλαφόν τη χρηματοδότησης των ελληνικών τραπεζών, στα 84,1 δισεκατομμύρια ευρώ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tsai
Καίει το πράσινο τσάι το λίπος; Τι απαντά διατροφολόγος
Το πράσινο τσάι προβάλλεται συχνά ως ένα φυσικό «λιποδιαλυτικό» ρόφημα, ικανό να επιταχύνει την απώλεια βάρους. Πόσο βάσιμη είναι, όμως, αυτή η...
Καίει το πράσινο τσάι το λίπος; Τι απαντά διατροφολόγος
χταποδι
Ποιά είναι η κοινή εξελικτική καταγωγή ανθρώπων και χταποδιών: Ένας δεσμός 518 εκατομμυρίων ετών
Μια νέα επιστημονική μελέτη φωτίζει μια απροσδόκητη αλλά συναρπαστική εξελικτική συγγένεια ανάμεσα στους ανθρώπους και τα χταπόδια, εντοπίζοντας έναν...
Ποιά είναι η κοινή εξελικτική καταγωγή ανθρώπων και χταποδιών: Ένας δεσμός 518 εκατομμυρίων ετών
autokinita
Αυτοκινητοβιομηχανία: 3.000 ευρώ ανά όχημα στη Γερμανία – 520 στην Κίνα
Την ώρα που η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ανεβάζει το κόστος παραγωγής, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν λύσεις: και αυτές δεν βρίσκονται...
Αυτοκινητοβιομηχανία: 3.000 ευρώ ανά όχημα στη Γερμανία – 520 στην Κίνα