Thumbnail
Επιπροσθέτως το Υπουργείο Παιδείας έχει και μία ηθική υποχρέωση απέναντι στους καθηγητές πληροφορικής που δούλεψαν τόσα χρόνια στον τομέα εκσυγχρονισμού και μηχανοργάνωσης των σχολικών μονάδων.

Γενικό Λύκειο  χωρίς Πληροφορική.

Ξεκινώντας δεν θα αρχίσω με τα κοινότυπα ότι «ζούμε στην ψηφιακή εποχή , έχουμε ψηφιακές τάξεις  ,ξεκινάει η εποχή της πληροφορίας με το ψηφιακό σχολείο κλπ » αλλά θα θέσω κάποια θέματα που προκύπτουν από το «νέο σχολείο» όπως αυτό διατυπώνεται στο σχέδιο νόμου.

·         Το μάθημα του προγραμματισμού είναι δομικό και βασικό για όλες τις σχολές που αφορούν την επιστήμη της πληροφορικής. Φανταστείτε να επέλεγε κάποιος  την Φιλολογία και να μην είχε διδαχθεί Αρχαία .Η Πληροφορική είναι η κλασσική επιστήμη του 21ου  αιώνα και δεν πρέπει να συγχέεται με την δεξιότητα στους υπολογιστές.

·         Όλοι οι καθηγητές Πληροφορικής   του Γενικού Λυκείου θα πλεονάζουν , αντίστοιχα οι καθηγητές φυσικών επιστημών δεν φτάνουν για το «νέο σχολείο» . Χαρακτηριστικά με το νέο σύστημα η τεχνολογική  κατεύθυνση   κάνει  υπερδιπλάσιες ώρες φυσικών επιστημών τι θα γίνει με την διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού ;Θα δουλεύουν αυτοί οι κλάδοι πολύ περισσότερο με υπερωρίες;

·         Η διεκπεραίωση των εξετάσεων που ξεκινά από την ορθή καταχώρηση βαθμών και έλεγχο των επιλογών  στο σύστημα  Νέστωρ μέχρι την χρήση του συστήματος  VBI που παραλαμβάνει τα θέματα των εξετάσεων αφορούσε σε μεγάλο βαθμό τον καθηγητή πληροφορικής , τώρα που οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες (εξετάσεις και στις 3 τάξεις) πώς θα γίνει αυτό;

·         Οι εξωδιδακτικές εργασίας που αφορούσαν τον καθηγητή πληροφορικής όπως  σύστημα survey(μαθητικό – εκπαιδευτικό δυναμικό ,ωρολόγιο πρόγραμμα, καθημερινή καταγραφή προσωπικού όπως προανήγγειλε ο υπουργός) , e-mail, nestor  απαιτούν «πληροφορική παιδεία» για να εκτελεστούν γρήγορα και σωστά. Πως θα πείσετε τον καθηγητή που θα μπαίνει 20 ώρες κατεύθυνση στην Γ Λυκείου (Φυσική , Χημεία , Βιολογία ) να  τα αναλάβει και να διεκπεραιώσει  την απίστευτη  γραφειοκρατία των πανελληνίων και στις 3 τάξεις ;

·         Πώς είναι δυνατόν να δίνεται μια πιστοποίηση  στην Γ’ Γυμνασίου και η πιστοποίηση αυτή να έχει ισχύ μετά από τρία χρόνια απόχης της πληροφορικής στο Λύκειο;

·         Τα 2500 σχολικά εργαστήρια τα οποία δημιουργήθηκαν με εκατομμύρια € του Ελληνικού λαού είναι καταδικασμένα να ρημάξουν και να αφεθούν στην μοιρα τους χωρίς καθηγητή πληροφορικής.

Συμπερασματικά πρώτοι απ’ όλους θα έπρεπε οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων  να υποστηρίξουν την ύπαρξη της  Πληροφορικής  στα  Γενικά Λύκεια  στην συνέχεια οι φυσικομαθηματικοί  και φιλόλογοι που θα χρειαστεί να αναπληρώσουν το κενό και να εργαστούν πολύ περισσότερο καλύπτοντας τόσο τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα όσο και τα «ηλεκτρονικά» . Επιπροσθέτως το Υπουργείο Παιδείας έχει και μία ηθική υποχρέωση απέναντι στους καθηγητές πληροφορικής που δούλεψαν τόσα χρόνια στον τομέα εκσυγχρονισμού και μηχανοργάνωσης των σχολικών μονάδων.

Απόστολος Ζάντζος

Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ 19

Μέλος ΕΛΜΕ Μαγνησίας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αφρικανικη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ
Το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο στη χώρα μας, όμως τα στοιχεία δείχνουν πως η παρουσία της αφρικανικής σκόνης τα τελευταία χρόνια είναι πιο έντονη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ