Thumbnail
Α ΕΛΜΕ Αχαΐας

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 

Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ
ΜΑΝΙΑΚΙΟΥ 6 & ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ. / FAX: 2610 - 278776
mail: [email protected],

http://aelmeahaias.wordpress.com

Πάτρα,   24/02/2015

Α. Επιτηρητές Πανελλαδικών Εξετάσεων

 Oι εκπαιδευτικοί που θα οριστούν βαθμολογητές στο βαθμολογικό κέντρο δεν θα πρέπει να κάνουν και επιτηρήσεις στις Πανελλαδικές εξετάσεις, ανεξάρτητα από το πόσα χρόνια υπηρεσίας έχουν, εκτός και αν το επιθυμούν.

Όσον αφορά τον ορισμό των συναδέλφων στα σχολεία για επιτηρητές, η ΔΔΕ Αχαΐας οφείλει να τοποθετήσει τους εκπαιδευτικούς αυτούς σε εξεταστικά κέντρα της ομάδας σχολείων που εργάζονται, ( κατά προτίμηση στα πλησιέστερα ), εκτός και αν οι ίδιοι επιθυμούν διαφορετικά.

Επίσης καλούμε την ΔΔΕ Αχαΐας να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διασφαλιστεί η έγκαιρη πληρωμή όλων όσων εμπλέκονται στην διαδικασία των εξετάσεων.

Β. Επικουρικό προσωπικό Βαθμολογικού Κέντρου

Ζητάμε από τη Δ.Δ.Ε. Αχαΐας να στείλει στα σχολεία τα ονόματα των συναδέλφων που αποτελούσαν το επικουρικό προσωπικό του Βαθμολογικού Κέντρου τα δύο τελευταία χρόνια. Θυμίζουμε ότι στο αντίστοιχο αίτημα της περσινής χρονιάς δεν πήραμε απάντηση.

Η πρόταση του Σωματείου για την επιλογή του προσωπικού του Βαθμολογικού Κέντρου είναι:

  1. να δίνεται στους συναδέλφους η δυνατότητα αιτήσεων
  2. κάθε χρόνο να ανανεώνεται το προσωπικό κατά 70%. Εάν ο αριθμός των αιτήσεων είναι μεγαλύτερος από τις θέσεις να γίνεται κλήρωση.
  3. το 30% των συναδέλφων που θα μεταφέρει τη τεχνογνωσία από τη προηγούμενη χρονιά δεν θα πρέπει να είναι το ίδιο όλα τα χρόνια αλλά και αυτό να αλλάζει μετά από 2ή 3 χρόνια
  4. να μην επιλέγονται στελέχη εκπαίδευσης (σύμβουλοι, Δ/ντές, Υποδ/ντές) παρά μόνο για τις θέσεις που απαιτούνται από τις κείμενες διατάξεις
  5. να μην επιλέγονται συνάδελφοι που έχουν πάρει άδεια ασκήσεως ιδιωτικού έργου
  6. να μην επιλέγονται ταυτόχρονα σύζυγοι
  7. ο τελικός κατάλογος να κοινοποιείται στις σχολικές μονάδες.       

Για το Δ. Σ.

Ο Πρόεδρος               Ο Γραμματέας

Σιάχος Χρήστος              Ψαρράς Σπύρος


Για το διδακτικό ωράριο αποσπασμένων από τα ΠΥΣΔΕ στα ΠΥΣΠΕ

Με την εφαρμογή της μνημονιακής πολιτικής των ελάχιστων έως μηδενικών μόνιμων διορισμών σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση το φαινόμενο των αποσπάσεων από τα ΠΥΣΔΕ στα ΠΥΣΠΕ πήρε πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις και στις οκτώ κοινές ειδικότητες μεταξύ των δυο βαθμίδων. Παράλληλα οι συχνές αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα και στις αναθέσεις μαθημάτων με κύριο κριτήριο το λιγότερο δημοσιονομικό κόστος αλλά και οι μειωμένοι διορισμοί αναπληρωτών καθηγητών στις αντίστοιχες θέσεις επιδείνωσαν την κατάσταση.

Υπενθυμίζουμε εισαγωγικά  πως η εφαρμογή της παραπάνω πολιτικής δημιούργησε  προβλήματα και για τις οκτώ κοινές ειδικότητες στα μνημονιακά χρόνια όπως η Τεχνητή δημιουργία «πλεονασμάτων» στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση (αναλ. προγράμματα, αλλαγή αναθέσεων, κλπ).

Παρά ταύτα η ανάγκη αποσπάσεων από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ άλλων νομών συνέχισε να υπάρχει και πολλοί συνάδελφοι έκαναν χρήση λόγω μειωμένων μεταθέσεων ή αποσπάσεων από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ. Την ανάγκη αυτή «εκμεταλλεύτηκε» κατά καιρούς η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και δεν εφάρμοζε το διδακτικό ωράριο που έχουν οι συνάδελφοι στην β/βάθμια εκπαίδευση όταν αποσπώνται στην α/βάθμια. Θέλουμε να επισημάνουμε ότι:

Ι) Λόγω των συχνών καθυστερήσεων στις αποσπάσεις πολλοί εξ αυτών έχουν συμμετάσχει τον Σεπτέμβριο στις εξετάσεις ανεξεταστέων μαθητών στην β/θμια

ΙΙ) Μετά την 21 Ιουνίου επιστρέφουν στην β/θμια και μάλιστα στον απομακρυσμένο Νομό από τον οποίο προέρχονται μέχρι τέλος Ιουνίου, όταν οι συνάδελφοι της α/θμιας βρίσκονται σε διακοπές

ΙΙΙ) Οι ολικά διατιθέμενοι - και πολύ σωστά τελικά – από το ΠΥΣΔΕ στο ΠΥΣΠΕ του ίδιου νομού εργάζονται με το κανονικό διδακτικό τους ωράριο.

ΙV) όταν αποσπώνται σε άλλο ΠΥΣΠΕ, πρώτα παρουσιάζονται στο ΠΥΣΔΕ και μετά παρουσιάζονται στο ΠΥΣΠΕ για τοποθέτηση. 

Για όλους αυτούς τούς λόγους ζητούμε να ισχύει το ίδιο διδακτικό ωράριο που έχουν στην β/θμια εκπ/ση και στην α/βάθμια εκπ/ση όλοι οι καθηγητές των οκτώ κοινών ειδικοτήτων, όταν αποσπώνται για κάποιους μήνες σε κάποιο ΠΥΣΠΕ (α/βάθμια)

Για το Δ. Σ.

Ο Πρόεδρος                      Ο Γραμματέας

Σιάχος Χρήστος                   Ψαρράς Σπύρος


Αποφάσεις ανοικτού ΔΣ Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας για Πρότυπα-Πειραματικά

Στο κάλεσμα του ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας προς τους συναδέλφους των 2 Γυμνασίων και 2 ΓΕΛ Πρότυπων-Πειραματικών της Αχαΐας (Πάτρας) ανταποκρίθηκαν σήμερα (24-2-2015) πάνω τριάντα συνάδελφοι.

Μετά διεξοδική και γόνιμη συζήτηση ενόψει της πανελλαδικής συνάντησης από την ΟΛΜΕ την Τετάρτη (25-2-2014) για το ίδιο ζήτημα αποφασίστηκαν τα εξής:

Ι) Υπήρξε σαφής πλειοψηφική τοποθέτηση υπέρ της της κατάργησης των Προτύπων και την μετατροπή τους για μια μεταβατική περίοδο σε Πειραματικά. Να καταργηθεί ο Ν. 3966/2011 (Διαμαντοπούλου).

ΙΙ) Το Υπ. Παιδείας να καταργήσει άμεσα τις εισαγωγικές εξετάσεις για την επιλογή των μαθητών σε αυτά και να επαναφέρει την κλήρωση.

ΙΙΙ) Να ανοίξει μια ευρεία συζήτηση στα σχολεία, στις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ για το περιεχόμενο αυτών των σχολείων και των χαρακτηριστικών που πρέπει να έχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

ΙΙΙΙ) Στα εργασιακά ζητήματα που ανέκυψαν από το Ν. 3966/2011 (Διαμαντοπούλου) οφείλει το Υπουργείο να αντιμετωπίσει τους συναδέλφους των Προτύπων-Πειραματικών με τους ίδιους όρους σε σχέση με τους υπόλοιπους συναδέλφους σε όλα τα ζητήματα. Στη μεταβατική περίοδο πρέπει να ξαναδοθούν όλες οι οργανικές θέσεις και των παλαιών συναδέλφων (πριν τον εν λόγω νόμο) που παρέμειναν σε αυτά αλλά και όσων συναδέλφων αρνήθηκαν την «αξιολόγηση» και θέλουν να επιστρέψουν. Να προκηρυχθούν οι θέσεις για όσους συναδέλφους προέρχονται από άλλα σχολεία ή άλλα ΠΥΣΔΕ και υπηρετούν σε αυτά τα σχολεία. Επιπλέον να δοθεί η δυνατότητα διεκδίκησης οργανικών θέσεων επί ίσοις όροις για όσους δεν πάρουν οργανική θέση σ΄αυτά μετά το τέλος της θητείας τους.

ΙΙΙΙΙ) Για όσα ζητήματα δεν είναι ξεκάθαρα να συνεχιστεί η συζήτηση στις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ.

Για το Δ. Σ.

Ο Πρόεδρος                          Ο Γραμματέας

Σιάχος Χρήστος                                Ψαρράς Σπύρος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ιερωνυμος πιερρακακης
Ιερώνυμος προς Πιερρακάκη: «Η συνεργασία είναι το καλύτερο φάρμακο για να αντιμετωπίζει τα προβλήματα»
Πιερρακάκης: Είναι απαραίτητη η συνεργασία μεταξύ μας, πάντοτε με σεβασμό στους διακριτούς ρόλους Πολιτείας – Εκκλησίας, πάντοτε, όμως, και με πνεύμα...
Ιερώνυμος προς Πιερρακάκη: «Η συνεργασία είναι το καλύτερο φάρμακο για να αντιμετωπίζει τα προβλήματα»