Thumbnail
της Θεοδώρας Κουμπούρη

Ανοικτή επιστολή προς ΟΛΜΕ

Κοινοποίηση: ΕΛΜΕ Μαγνησίας, Εκπαιδευτικές Ιστοσελίδες

            Ο Σεπτέμβρης είναι κοντά.

            Συνάδελφοι του ΔΣ της ΟΛΜΕ,

            Απευθύνομαι σε σας ως δευτεροβάθμιο όργανο, με συντονιστικό ρόλο.

            Τις τελευταίες μέρες πριν κλείσουν τα σχολεία αντιμετωπίσαμε νέες πιέσεις μέσω της αξιολόγησης. Είδαμε Διευθυντές Δευτεροβάθμιας να προσπαθούν με κάθε τρόπο να “επιβάλουν” τα σεμινάρια για την αξιολόγηση αλλάζοντας το χώρο διεξαγωγής των σεμιναρίων, ειδοποιώντας τηλεφωνικά και χρησιμοποιώντας διάφορα τερτίπια, εξευτελίζοντας διευθυντές και διαδικασίες.

            Οι αντεγκλήσεις που είδαμε στην προσπάθεια παρεμπόδισης των σεμιναρίων της ντροπής θα μεταφερθούν και μέσα στους συλλόγους. “Ο θάνατός σου η ζωή μου” είναι το πνεύμα των νομοθετημάτων που καλούμαστε να υπακούσουμε.

            Κάποιοι διευθυντές έσκυψαν το κεφάλι, κάποιοι δήλωσαν στάση εργασίας, κάποιοι βγήκαν τρέχοντας στη σύνταξη, κάποιοι παραιτήθηκαν από τις θέσεις τους, κάποιοι προσπαθούν να κινήσουν νομικές διαδικασίες με βάση τη γνωμάτευση Τεμπονέρα για τα εξ' αποστάσεως σεμινάρια. Κάποιοι είναι προβληματισμένοι για το αν θα κινηθούν προς την παραίτηση το Σεπτέμβριο.

            Επειδή ο Σεπτέμβρης είναι κοντά καλό θα ήταν να έχουμε έγκαιρα από το συντονιστικό όργανό μας κάποιες κατευθύνσεις.

            Αυτή τη στιγμή, δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια συγκεκριμένη θέση για το αν στηρίζουμε τους διευθυντές που παραιτούνται λόγω της επικείμενης αξιολόγησης. Υπήρχε αναφορά στα πρακτικά μέτρα υλοποίησης της απόφασης της ΟΛΜΕ σχετικά με τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης όπου σαν τελικό μέτρο καλούταν οι διευθυντές σε παραίτηση.            

·         Τώρα που “ο κόμπος έφτασε στο χτένι”, καλούμε τους διευθυντές σε παραίτηση;

·         Πως στεκόμαστε απέναντι σε αυτούς που εφαρμόζουν την αξιολόγηση;

·         Οι νέοι διευθυντές μπορούν να αξιολογηθούν το Σεπτέμβρη με λίγες μέρες στη θέση αυτή και στη συνέχεια να αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς που μετά βίας γνωρίζουν; Τι νομικές διαδικασίες μπορούμε να κινήσουμε σε μια τέτοια περίπτωση;

            Προτείνω να υπάρξουν γενικές κατευθύνσεις από τώρα. Έτσι μετά το δεκαπενταύγουστο να έχουμε ένα γενικό πλάνο που θα περιγράφει τις κινήσεις μας (π.χ. Καλέσματα διευθυντών από τις τοπικές ΕΛΜΕ και Γενικές Συνελεύσεις σε συγκεκριμένες ημερομηνίες, προτάσεις από τις τοπικές ΕΛΜΕ αλλά και μεμονωμένων συναδέλφων ή συλλόγων καθηγητών που θα εμπλουτίσουν με ιδέες τις κινήσεις μας, καθώς και ενημέρωση της κοινωνίας για το τι είναι η συγκεκριμένη αξιολόγηση με εξορμήσεις αλλά και σποτ που θα προβληθούν παναλλαδικά).

Συναδελφικά,

Κουμπούρη Θεοδώρα

Μέλος ΔΣ ΕΛΜΕ Μαγνησίας (από την παράταξη καθηγητές εν βράσει).

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Σχολεία: Πότε είναι η τελευταία μέρα των μαθημάτων - Τι πρέπει να προσέξουν οι μαθητές και γονείς
Τέλος μαθημάτων και εξετάσεις 2025: Τι ισχύει για τις εξετάσεις, την αναβαθμολόγηση και τις ειδικές κατηγορίες μαθητών
Σχολεία: Πότε είναι η τελευταία μέρα των μαθημάτων - Τι πρέπει να προσέξουν οι μαθητές και γονείς
maxresdefault
#Chromebook Challenge: Η επικίνδυνη μόδα του TikTok που θέτει σε κίνδυνο μαθητές και σχολεία
Μαθητές προκαλούν βραχυκυκλώματα και φωτιές σε σχολικούς υπολογιστές για λίγα δευτερόλεπτα viral δημοσιότητας – Σχολεία εκκενώνονται, γονείς και...
#Chromebook Challenge: Η επικίνδυνη μόδα του TikTok που θέτει σε κίνδυνο μαθητές και σχολεία