Thumbnail
Για τη ρύθμιση των εξετάσεων των μαθητών στα σχολεία του Νομού

ΑΙΤΗΣΗ

Των εκπροσώπων στη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας (ΔΕΠ)

-  του Εργατικού Κέντρου Κεφαλονιάς – Ιθάκης (ΕΚΚΙ)

-  της Ένωσης Γονέων Αργοστολίου

-  και της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Κεφαλονιάς – Ιθάκης (ΕΛΜΕ-ΚΙ)

Προς:

κ. Κεκκάτο Ευάγγελο, Πρόεδρο ΔΕΠ

ΘΕΜΑ:

Για τη ρύθμιση των εξετάσεων των μαθητών στα σχολεία του Νομού

Κύριε Πρόεδρε. Παρά τις επανειλημμένες παραστάσεις που πραγματοποίησε η Επιτροπή Αγώνα στην οποία συμμετέχουν οι οργανώσεις που εκπροσωπούμε, τόσο στο Περιφερειακό όσο και στο Δημοτικό Συμβούλιο δεν υπήρξε ούτε συζήτηση ούτε απόφαση για το μείζον ζήτημα των εξετάσεων των μαθητών, ειδικά της Γ΄ και της Α΄ Λυκείου. Γι’ αυτό σας καλούμε να συγκαλέσετε αυθημερόν την Δημοτική Επιτροπή Παιδείας

στην οποία εισηγούμαστε το παρακάτω σχέδιο απόφασης:

Για τις εξετάσεις των σεισμόπληκτων μαθητών στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη, ιδίως εκείνων της Γ΄ Λυκείου που φέτος δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις και της Α΄ Λυκείου που θα εξεταστούν με τράπεζα θεμάτων, απαιτείται άμεση ρύθμιση. Συνολικά τη φετινή σχολική χρονιά φοιτούν 342 μαθητές στη Γ΄ Λυκείου σε όλα τα Γενικά Λύκεια του Νομού και 83 στη Γ΄ τάξη των ΕΠΑΛ, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που δεν θα δώσουν εξετάσεις. Οι μαθητές βρίσκονται ήδη για τρίτη βδομάδα σε περιβάλλον σεισμών και μετασεισμών και κάποιοι είναι άστεγοι ή κοιμούνται σε αυτοκίνητα, ειδικά στην Παλική και στις γύρω περιοχές. Και μόνο η διαβίωση σε ένα τέτοιο περιβάλλον, για το οποίο οι σεισμολόγοι προβλέπουν συνέχεια για τρίμηνο ή τετράμηνο της μετασεισμικής ακολουθίας, κάνει αδύνατη και τη σκέψη ακόμη για πραγματοποίηση εξετάσεων, πόσο μάλλον πανελλαδικού χαρακτήρα (στις οποίες οποιαδήποτε έξοδος μαθητών από το χώρο, σε περίπτωση σεισμού, σημαίνει ακύρωση και ορισμό νέων).

Μια σειρά επιστημονικοί φορείς (ψυχολόγοι, κοινωνικοί επιστήμονες κλπ) επισημαίνουν ότι είναι μεγάλη η ψυχολογική επιβάρυνση των μαθητών και αυτό επιβάλλει να μην υπάρξει καμία παράταση του σχολικού έτους ή περικοπή των διακοπών του Πάσχα. Αντίθετα, πρέπει να ληφθούν μέτρα για την ψυχολογική στήριξη των μαθητών, να γίνουν ασκήσεις ετοιμότητας και να οργανωθούν διακοπές και κατασκηνώσεις μετά το πέρας του σχολικού έτους.

Για το λόγο αυτό ζητάμε από το Υπουργείο Παιδείας:

·         Να μεριμνήσει ώστε άμεσα να ρυθμιστεί ότι οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου, από την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, δεν θα δώσουν πανελλαδικές και θα εισαχθούν με ειδικό καθεστώς (πχ ποσόστωση) στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

·         Να ακυρώσει τη διαδικασία έναρξης εξέτασης των μαθητών της Α΄ Λυκείου στο Νομό με τράπεζα θεμάτων.

·         Να ρυθμίσει τη διαδικασία προαγωγής των μαθητών δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων στο Νομό, με συγκεκριμένες διευκολύνσεις, βάσει της πραγματικότητας που έχει διαμορφωθεί, χωρίς παράταση του διδακτικού έτους και χωρίς περικοπή των πασχαλινών διακοπών.

Αργοστόλι 13/2/2014

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αυτή την ελληνική λέξη μόνο ένας στους δέκα την λέει και την γράφει σωστά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/5

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eurovision-2024-malmo-arena
Eurovision 2024: Σφοδρές αντιδράσεις για τη Γάζα - Η Γαλλία διέκοψε την πρόβα και έστειλε μήνυμα για τη Γάζα
Λογοκρισία και αντιδράσεις για την σφαγή στην Παλαιστίνη - Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στο Μάλμε, μετά και τον αποκλεισμό της Ολλανδίας από τον...
Eurovision 2024: Σφοδρές αντιδράσεις για τη Γάζα - Η Γαλλία διέκοψε την πρόβα και έστειλε μήνυμα για τη Γάζα