Thumbnail
Κέρκυρα

Έξαρση παρουσιάζουν  φέτος οι παράνομες εγγραφές - μετεγγραφές μαθητών στην Κέρκυρα, όπως καταγγέλλει η τοπική ΕΛΜΕ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ γι΄ αυτό έχουν ο προσωρινός προϊστάμενος Β΄/θμιας και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης οι οποίοι συγκαλύπτουν ή ανέχονται όσους διευθυντές σχολείων μετέρχονται τέτοιου είδους πρακτικές.

Ιδιαίτερα ο αναπληρωτής διευθυντής Δευτεροβάθμιας αποθρασύνθηκε καλώντας «εντός της ημέρας» Δ/ντρια να πραγματοποιήσει παράνομη μετεγγραφή.  Θέλουμε για άλλη μία φορά να τονίσουμε ότι όσοι εμπλέκονται σ΄ αυτή τη διαδικασία κάνουν ζημιά στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους μαθητές, αλλά και στα συμφέροντα των συναδέλφων εκπαιδευτικών.

Η κατανομή των μαθητών στα σχολεία κάθε περιοχής είναι μία θεσμοθετημένη διαδικασία σαφής και ρητή  η οποία έχει για στόχο της να διαμοιραστεί ομοιόμορφα ο μαθητικός πληθυσμός και να εξασφαλιστούν ίδιες συνθήκες παροχής εκπαίδευσης για όλους τους μαθητές. Κατά καιρούς η κατανομή υφίσταται τροποποιήσεις προκειμένου να εξορθολογιστούν ανισορροπίες οι οποίες προκύπτουν για διάφορους λόγους. Η διοίκηση της εκπαίδευσης, ξεκινώντας από τους διευθυντές σχολείων, οφείλει να σέβεται αυτή την κατανομή και γιατί έμμεσα ή άμεσα εμπλέκεται στη διαμόρφωση της, αλλά κυρίως γιατί η παραβίαση της από κάποιους, βρίσκει μιμητές και λειτουργεί πολλαπλασιαστικά. Το αποτέλεσμα είναι σχολεία να υπολειτουργούν ή ακόμη να κινδυνεύουν και με κλείσιμο και άλλα να διογκώνονται υπερβολικά με 30άρια τμήματα τα οποία όχι λίγες φορές βρίσκονται σε ακατάλληλους χώρους. Το χειρότερο είναι ότι καλλιεργείται ο μύθος των δήθεν καλών και κακών σχολείων. Λέμε ό μύθος γιατί είναι γνωστό ότι οι τοποθετήσεις  εκπαιδευτικών στα σχολεία γίνεται με άλλες διαδικασίες και όχι τις όποιες ικανότητες τους, συνεπώς  καθηγητές «ικανότεροι» ή «λιγότερο ικανοί» να βρίσκονται σε όλα τα σχολεία.
Οφείλουμε να προσθέσουμε ότι όσοι διευθυντές σχολείων προσπαθούν με παράνομες εγγραφές-μετεγγραφές να αυξήσουν τα τμήματα του σχολείου τους επικαλούμενοι «για να μη χρειαστεί να φύγουν ή συμπληρώσουν αλλού ωράριο συνάδελφοι» στην καλύτερη περίπτωση έχουν άγνοια του προβλήματος. Ένα τμήμα παραπάνω σε ένα σχολείο, με παράνομες διαδικασίες, σε ένα σχολείο έχει σαν αποτέλεσμα συνήθως κατάργηση δύο ή και τριών τμημάτων στα σχολεία από τα οποία πάρθηκαν αυτοί οι μαθητές. Για όποιον λοιπόν θέλει να βλέπει τη συνολική εικόνα και να μην περιορίζεται στο μικρόκοσμο του σχολείου του, αυτό σημαίνει και λιγότερες θέσεις εργασίας για τους εκπαιδευτικούς της περιοχής μας, αλλά κυρίως δημιουργεί τάσεις κοινωνικού διαχωρισμού των μαθητών και σχολείων, κάτι αντιδραστικό και εντελώς αντίθετο με την δημοκρατική κουλτούρα που διεκδικεί το εκπαιδευτικό κίνημα για την εκπαίδευση.

Ολόκληρη η Ανακοίνωση

EΛΜΕ ΚΕΡΚΥΡΑΣ                                
                                                                                        Κέρκυρα 25/09/2015
Ε. ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΟΣ 12   ΚΕΡΚΥΡΑ
Τηλ- φαξ: 2661049390
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Έξαρση παρουσιάζουν  φέτος οι παράνομες εγγραφές - μετεγγραφές μαθητών. Ευθύνη γι΄ αυτό έχουν ο προσωρινός προϊστάμενος Β΄/θμιας και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης οι οποίοι συγκαλύπτουν ή ανέχονται όσους διευθυντές σχολείων μετέρχονται τέτοιου είδους πρακτικές. Ιδιαίτερα ο αναπληρωτής διευθυντής Δευτεροβάθμιας αποθρασύνθηκε καλώντας «εντός της ημέρας» Δ/ντρια να πραγματοποιήσει παράνομη μετεγγραφή.  Θέλουμε για άλλη μία φορά να τονίσουμε ότι όσοι εμπλέκονται σ΄ αυτή τη διαδικασία κάνουν ζημιά στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους μαθητές, αλλά και στα συμφέροντα των συναδέλφων εκπαιδευτικών.
Η κατανομή των μαθητών στα σχολεία κάθε περιοχής είναι μία θεσμοθετημένη διαδικασία σαφής και ρητή  η οποία έχει για στόχο της να διαμοιραστεί ομοιόμορφα ο μαθητικός πληθυσμός και να εξασφαλιστούν ίδιες συνθήκες παροχής εκπαίδευσης για όλους τους μαθητές. Κατά καιρούς η κατανομή υφίσταται τροποποιήσεις προκειμένου να εξορθολογιστούν ανισορροπίες οι οποίες προκύπτουν για διάφορους λόγους. Η διοίκηση της εκπαίδευσης, ξεκινώντας από τους διευθυντές σχολείων, οφείλει να σέβεται αυτή την κατανομή και γιατί έμμεσα ή άμεσα εμπλέκεται στη διαμόρφωση της, αλλά κυρίως γιατί η παραβίαση της από κάποιους, βρίσκει μιμητές και λειτουργεί πολλαπλασιαστικά. Το αποτέλεσμα είναι σχολεία να υπολειτουργούν ή ακόμη να κινδυνεύουν και με κλείσιμο και άλλα να διογκώνονται υπερβολικά με 30άρια τμήματα τα οποία όχι λίγες φορές βρίσκονται σε ακατάλληλους χώρους. Το χειρότερο είναι ότι καλλιεργείται ο μύθος των δήθεν καλών και κακών σχολείων. Λέμε ό μύθος γιατί είναι γνωστό ότι οι τοποθετήσεις  εκπαιδευτικών στα σχολεία γίνεται με άλλες διαδικασίες και όχι τις όποιες ικανότητες τους, συνεπώς  καθηγητές «ικανότεροι» ή «λιγότερο ικανοί» να βρίσκονται σε όλα τα σχολεία.
Οφείλουμε να προσθέσουμε ότι όσοι διευθυντές σχολείων προσπαθούν με παράνομες εγγραφές-μετεγγραφές να αυξήσουν τα τμήματα του σχολείου τους επικαλούμενοι «για να μη χρειαστεί να φύγουν ή συμπληρώσουν αλλού ωράριο συνάδελφοι» στην καλύτερη περίπτωση έχουν άγνοια του προβλήματος. Ένα τμήμα παραπάνω σε ένα σχολείο, με παράνομες διαδικασίες, σε ένα σχολείο έχει σαν αποτέλεσμα συνήθως κατάργηση δύο ή και τριών τμημάτων στα σχολεία από τα οποία πάρθηκαν αυτοί οι μαθητές. Για όποιον λοιπόν θέλει να βλέπει τη συνολική εικόνα και να μην περιορίζεται στο μικρόκοσμο του σχολείου του, αυτό σημαίνει και λιγότερες θέσεις εργασίας για τους εκπαιδευτικούς της περιοχής μας, αλλά κυρίως δημιουργεί τάσεις κοινωνικού διαχωρισμού των μαθητών και σχολείων, κάτι αντιδραστικό και εντελώς αντίθετο με την δημοκρατική κουλτούρα που διεκδικεί το εκπαιδευτικό κίνημα για την εκπαίδευση.
Για όλους τους παραπάνω λόγους θεωρούμε την συμπεριφορά όσων εμπλέκονται στη διαδικασία των παράνομων εγγραφών-μετεγγραφών αντισυναδελφική, γιατί δημιουργεί αντιπαραθέσεις μεταξύ σχολείων και συναδέλφων διασπώντας έτσι τη συλλογικότητα μας. Ακόμη ακυρώνει το κεντρικό αίτημα του συνδικαλιστικού μας χώρου που είναι η παροχή δημοκρατικής ουμανιστικής, δωρεάν και δημόσιας υψηλής ποιότητας εκπαίδευσης σε όλα τα παιδιά. Το ΔΣ επανειλημμένα έχει αναφερθεί στο ζήτημα των παράνομων εγγραφών μετεγγραφών και καλεί τους Διευθυντές και τους Διοικητικούς παράγοντες να εφαρμόσουν τις ισχύουσες διατάξεις και τη χωροταξική κατανομή. Σε αντίθετη περίπτωση θα υποχρεωθούμε, σαν πρώτο βήμα, δημόσια και με ονοματεπώνυμο να τους καταγγείλουμε.  
Ακόμη το ΔΣ καλεί προκειμένου να αναδείξει ακόμη περισσότερο και να σχηματίσει σαφέστερη εικόνα τους διευθυντές των γυμνασίων και λυκείων τη Δευτέρα 28/9/2015 8 μμ στα γραφεία της ΕΛΜΕ (  Α ΕΠΑΛ – ΜΑΝΤΟΥΚΙ).
Για το Δ.Σ
   Ο Πρόεδρος                                                  Ο Γραμματέας
                                                        Ν. Μεταλληνός                                              Τ. Σγούρος

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith
Πρότυπα – Πειραματικά σχολεία: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας
Tοποθέτηση εκπαιδευτικών με διετή θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία Δ.Ε για τα σχολικά έτη 2024-2025 και 2025-2026
Πρότυπα – Πειραματικά σχολεία: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας
σχολεία
Πάτρα: Παρέμβαση Εισαγγελέα για τη διακίνηση ναρκωτικών από σπείρα σε σχολεία
Διέταξε προκαταρκτική εξέταση για ενδεχόμενη παράβαση καθήκοντος των διευθυντών και του σχολικού φύλακα
Πάτρα: Παρέμβαση Εισαγγελέα για τη διακίνηση ναρκωτικών από σπείρα σε σχολεία
panepistimio-thessalias.jpg
Τι λένε οι Πανεπιστημιακοί για το νέο ποινολόγιο του υπουργείου Παιδείας
Παιδαγωγικό τμήμα Παν. Θεσσαλίας: Το νέο ποινολόγιο των μαθητών αγνοεί τις πραγματικές αιτίες του προβλήματος
Τι λένε οι Πανεπιστημιακοί για το νέο ποινολόγιο του υπουργείου Παιδείας