Thumbnail
Δικαστήριο δέχτηκε την προσφυγή κατά της Αρχής Προστασίας Δεδομένων

 

Τα πραγματικά τους στοιχεία θα δίνουν οι Γερμανοί στο Facebook
Δικαστήριο δέχτηκε την προσφυγή κατά της Αρχής Προστασίας Δεδομένων
Βερολίνο 
 
Το Facebook μπορεί να ζητάει από τους χρήστες του να δίνουν την πραγματική τους ταυτότητα. Αυτή είναι η ετυμηγορία της γερμανικής Δικαιοσύνης στην οποία είχε προσφύγει το δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης κατά των αποφάσεων της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στο κρατίδιο Σλέσβιχ-Χόλσταϊν.
 
Κατά τη δημιουργία λογαριασμού το Facebook ζητεί από τους χρήστες τα πραγματικά τους στοιχεία: επίθετο, όνομα, ημερομηνία γέννησης και φύλο και επιφυλάσσεται να αναστείλει τη λειτουργία του λογαριασμού αν ένα από τα στοιχεία είναι ανακριβές.
 
Απέναντι σε αυτή την πρακτική είχε αντιδράσει η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων απαιτώντας από το Facebook να άρει την αναστολή της λειτουργίας των λογαριασμών με ψευδή στοιχεία και απειλώντας το με πρόστιμο 20.000 ευρώ.
 
Τελικά το διοικητικό δικαστήριο στο Σλέσβιχ-Χόλσταϊν δικαίωσε το Facebook σε απόφαση που δημοσιεύθηκε  την Παρασκευή 15/2 ενώ από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων εκφράστηκε η πρόθεση να εφεσιβάλουν την απόφαση.
TO BHMA

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αυτή την ελληνική λέξη μόνο ένας στους δέκα την λέει και την γράφει σωστά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/5

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

skonakia-ptuxia-copies-ktwntai-01.jpg
Σχολεία: Τα «σκονάκια» της αξιοκρατικής επιλογής των μαθητών
Εχει διαπιστωθεί ότι όσο αυξάνουν οι εξεταστικές πρακτικές, όσο πιο «κρίσιμες» για τη σχολική «καριέρα» του μαθητή θεωρούνται οι εξετάσεις, τόσο πιο...
Σχολεία: Τα «σκονάκια» της αξιοκρατικής επιλογής των μαθητών