Thumbnail
ΕΛΜΕ Κ-Ι: Μη λειτουργία στην Ιθάκη εξεταστικού κέντρου για τις πανελλαδικές των μαθητών του ΕΠΑΛ
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
 
Μη λειτουργία στην Ιθάκη εξεταστικού κέντρου
για τις πανελλαδικές των μαθητών του ΕΠΑΛ:
 
• Διάκριση και πρόσθετος ταξικός φραγμός στη μόρφωση
• «Καμπανάκι κινδύνου» ενόψει των νέων καταργήσεων σχολείων
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ, μετά το πέρας των πανελλαδικών εξετάσεων και εκτιμώντας την κατάσταση που διαμορφώθηκε στα σχολεία του Νομού εκτιμά τα εξής:
1. Το γεγονός ότι αποτράπηκε η κατάργηση εξεταστικών κέντρων για τα Γενικά Λύκεια και τα ΕΠΑΛ του Νομού και ότι επαναλειτούργησε φέτος το εξεταστικό κέντρο των «φυσικώς αδυνάτων» στο Αργοστόλι, έχει να κάνει με την παρέμβαση της ΕΛΜΕ-ΚΙ, του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος και του συντονισμού μας με τους γονείς. Τίποτε δεν είναι δεδομένο για την επόμενη σχολική χρονιά και απαιτείται επαγρύπνηση και δράση από τώρα.
2. Το γεγονός ότι ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει λειτουργήσει εξεταστικό κέντρο για τους μαθητές του ΕΠΑΛ Ιθάκης (στην Ιθάκη) και η μεταφορά των μαθητών για τη διενέργεια των πανελλαδικών εξετάσεων στην Κεφαλονιά είναι ιδιαίτερα αρνητική. Οι ταξικοί φραγμοί στη μόρφωση για τα παιδιά αυτά οξύνονται. Ειδικότερα, φέτος, ενώ συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις είχαν δηλώσει 12 μαθητές του ΕΠΑΛ Ιθάκης (10 στην ομάδα Α – για ΤΕΙ και 2 στην ομάδα Β για ΑΕΙ – ΤΕΙ), τελικά σε αυτές πήραν μέρος μόνο 4 μαθητές συνολικά (2 από την ομάδα Α και οι 2 από την ομάδα Β). Δηλαδή στις πανελλαδικές μπόρεσε να πάρει μέρος μόνο το 20% των μαθητών της ομάδας Α. Επιπρόσθετα οι μαθητές αυτοί, όπως συμβαίνει με όλα τα υπόλοιπα ΕΠΑΛ και σε αντίθεση με τους μαθητές των Γενικών Λυκείων, δεν έχουν το δικαίωμα των επαναληπτικών εξετάσεων. Υφίστανται δηλαδή διακρίσεις σε βάρος τους. Οι μαθητές που συμμετείχαν αντιμετώπισαν προβλήματα και με τη διαμονή και στη μεταφορά τους. Κι όλ’ αυτά παρότι το ΕΠΑΛ Ιθάκης διαθέτει σύστημα λήψης vbi. 
3. Οι εξελίξεις αυτές είναι ενδεικτικές για το τι θα συμβεί εάν προχωρήσουν καταργήσεις – συγχωνεύσεις, ειδικά στα περιφερειακά σχολεία. Ένας μεγάλος αριθμός μαθητών θα βρεθεί εντελώς εκτός της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ διατυπώνει το αίτημα λειτουργίας εξεταστικού κέντρου στο ΕΠΑΛ Ιθάκης για τη διενέργεια των εξετάσεων της επόμενης σχολικής χρονιάς.
 
Αργοστόλι 24 Ιουνίου 2013
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ
 
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
 
Γεωργόπουλος Διονύσης
Γαλιατσάτος Νικόλας
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες