Thumbnail
Με υπουργική απόφαση διευκρινίζεται το πλαίσιο των μετακινήσεων των δημοσίων υπαλλήλων και τα κριτήρια αξιολόγησης, με τα οποία θα προωθηθούν απολύσεις, συγχωνεύσεις φορέων και οργανισμών. 

Με αστραπιαίους ρυθμούς συνεχίζεται το κυβερνητικό έργο στην καρδιά του καλοκαιριού. Με υπουργική απόφαση διευκρινίζεται το πλαίσιο των μετακινήσεων των δημοσίων υπαλλήλων και τα κριτήρια αξιολόγησης, με τα οποία θα προωθηθούν απολύσεις, συγχωνεύσεις φορέων και οργανισμών. 

Σκοπός της απόφασης αυτής είναι η ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων σχετικών με:

α) τη διαδικασία επιλογής των προς μετάταξη ή μεταφορά των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα,
β) τα αναγκαία δικαιολογητικά,
γ) τα επιμέρους κριτήρια μοριοδότησης και
δ) τον αριθμό των μορίων που αντιστοιχούν στα επιμέρους κριτήρια.

Διαβάστε στο επισυναπτόμενο αρχείο όλη την απόφαση 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

daskalos
Πότε είναι η επόμενη μισθοδοσία μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Η μισθοδοσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πραγματοποιείται από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών (ΕΑΠ) σε σταθερή ημερομηνία και συγκεκριμένα κάθε 10 του...
Πότε είναι η επόμενη μισθοδοσία μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Μαντέψτε ποιοι φταίνε για τις χαμηλές επιδόσεις των μαθητών: Η "κατασκευή" του κατηγορητηρίου και το «κυνήγι των μαγισσών»
Εισήγηση: Eγγραφή μαθητών στην Α' τάξη Δημοτικού μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των έξι ετών
Μαντέψτε ποιοι φταίνε για τις χαμηλές επιδόσεις των μαθητών: Η "κατασκευή" του κατηγορητηρίου και το «κυνήγι των μαγισσών»