Φωτιά
INTIME NEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Μήνυμα του 112 προς τους κατοίκους

Φωτιά είχε ξεσπάσει πριν από λίγη ώρα στο Βελεστίνο και στο Άγιο Γεώργιο Μαγνησίας, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι καίγονται τα πρώτα σπίτια στον Άγιο Γεώργιο.

Η κατάσταση που επικρατεί είναι πολύ δύσκολη, καθώς πνέουν ισχυροί άνεμοι και η θερμοκρασία είναι στο “κόκκινο”.

Μάλιστα, πριν από λίγη ώρα είχε σταλθεί μήνυμα από το 112 προς τους κατοίκους της Μαγνησίας, για το μέτωπο της πυρκαγιάς που έχει ξεσπάσει στην περιοχή του Δήμου Ρήγα Φεραίου και πλήττει αυτή την ώρα το χωριό Άγιος Γεώργιος, το Βελεστίνο και το Σέσκλο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο οικισμός του Άγιου Γεωργίου Φερών εκκενώνεται αυτή την ώρα από τους κατοίκους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η φράση «Απορία ψάλτου βηξ»;

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανελλαδικές εξετάσεις
Πανελλήνιες 2024: Και άλλο λάθος στα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας (ΕΕΦ)
«Οι απαντήσεις στη συγκεκριμένη ερώτηση δεν πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη βαθμολόγηση των γραπτών»
Πανελλήνιες 2024: Και άλλο λάθος στα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας (ΕΕΦ)
panelladikes
Πανελλαδικές 2024: Λάθη στο ποίημα του Κ. Παλαμά στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
Πανελλήνιες 2024 - Νεοελληνική Γλώσσα: Αντέγραψαν δύο λέξεις λάθος με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται το νόημα
Πανελλαδικές 2024: Λάθη στο ποίημα του Κ. Παλαμά στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
biblia
Συνομιλώντας με το παρελθόν: Όμιλοι προφορικής ιστορίας στο δημόσιο σχολείο
«Η απουσία δημιουργικού χαρακτήρα από το μάθημα σχεδόν το «περιθωριοποιεί», καθώς απομειώνει το ενδιαφέρον του μέσου μαθητή γι’ αυτό»
Συνομιλώντας με το παρελθόν: Όμιλοι προφορικής ιστορίας στο δημόσιο σχολείο