Thumbnail
«Τα μέλη ΔΑΚΕ στο ΠΥΣΠΕ και ο Αιρετός της ΔΑΚΕ γύρισαν την πλάτη στους νεοδιόριστους, για το αίτημα μονιμοποίησής τους, από τις ΕΛΜΕ», καταγγέλλει η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Για απόρριψη του αιτήματος των ΕΛΜΕ, αναφορικά με την μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, κάνει λόγο η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης. 

Πιο συγκεκριμένα, το αίτημα που κατέθεσαν οι Α', Γ', Δ' και Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, αφορούσε το τέλος της ομηρίας των εκπαιδευτικών και να προχωρήσει η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων που συμπλήρωσαν διετία ήδη από τον Σεπτέμβριο 2022.

«Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης και το «ΠΥΣΔΕ», ένα μήνα μετά την παρέμβαση των ΕΛΜΕ και με μεγάλη καθυστέρηση, με τηλεγραφικούς όρους, μετά από πρόταση του ΔΔΕ, απέρριψαν το αίτημα των ΕΛΜΕ που με εξώδικο απαιτούσαν τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι εκπαιδευτικοί. 

Συμπληρώνουν πως «την ίδια στάση εξυπηρετεί και η παράταξη της ΔΑΚΕ που αντιστρατεύεται και δεν υλοποιεί τις αποφάσεις του κλάδου για την μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών. Τα μέλη της στο ΠΥΣΔΕ, Χ. Βαϊτσίδης, «αιρετός», Μ. Σαρίκα και Α. Χαρατσής, διορισμένα μέλη από το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ στο ΠΥΣΔΕ, σε ρόλο διοίκησης, αρνήθηκαν κι αυτοί το αίτημα των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ να μονιμοποιήσουν τους νεοδιόριστους».

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΔΕΚΤΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΜΕ ΕΞΩΔΙΚΟ ΟΙ Α΄, Γ, Δ΄ ΚΑΙ Ε΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

ΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΚΑΙ Ο «ΑΙΡΕΤΟΣ» ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΜΠΛΕΥΣΗ ΜΕ ΥΠΑΙΘ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, ΓΥΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΜΕ

Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης και το «ΠΥΣΔΕ», ένα μήνα μετά την παρέμβαση των ΕΛΜΕ και με μεγάλη καθυστέρηση, με τηλεγραφικούς όρους, μετά από πρόταση του ΔΔΕ, απέρριψαν το αίτημα των ΕΛΜΕ που με εξώδικο απαιτούσαν τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων. Η Διοίκηση σε ταύτιση με τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της κυβέρνησης εδώ και ένα χρόνο εμπαίζει τους νεοδιόριστους. Αποδέχεται και ταυτίζεται απόλυτα με το ΥΠΑΙΘ που εκβιάζει τους νεοδιόριστους για να προωθήσει την κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολείων, για να υποτάξει τους εκπαιδευτικούς και να σταματήσει τις διεκδικήσεις τους! 

Την ίδια στάση εξυπηρετεί και η παράταξη της ΔΑΚΕ που αντιστρατεύεται και δεν υλοποιεί τις αποφάσεις του κλάδου για την μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών. Τα μέλη της στο ΠΥΣΔΕ, Χ. Βαϊτσίδης, «αιρετός», Μ. Σαρίκα και Α. Χαρατσής, διορισμένα μέλη από το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ στο ΠΥΣΔΕ, σε ρόλο διοίκησης, αρνήθηκαν κι αυτοί το αίτημα των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ να μονιμοποιήσουν τους νεοδιόριστους.  

Στις 12-5-2023 οι Α΄, Γ΄, Δ΄ και Ε΄ ΕΛΜΕ-Θ μαζί με συναδέλφους νεοδιόριστους προχωρήσαμε σε παράσταση διαμαρτυρίας και κατάθεση εξώδικου  στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης, απαιτώντας  από τη Διεύθυνση εκπαίδευσης και το ΠΥΣΔΕ να βάλουν τώρα τέλος στην ομηρία των συναδέλφων και να προχωρήσουν στη  μονιμοποίηση των νεοδιόριστων που συμπλήρωσαν διετία ήδη από τον Σεπτέμβριο 2022 και  παράνομα και παράτυπα δεν έχουν μονιμοποιηθεί, εφαρμόζοντας το  θεσμικό πλαίσιο  που ίσχυε κατά το χρόνο διορισμού τους.

Όπως είναι γνωστό, τον Αύγουστο του 2022 συμπληρώθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διετία  των δόκιμων νεοδιόριστων συναδέλφων της Ειδικής Αγωγής. Με βάση τον νόμο 4589/2019, με  τον οποίο πραγματοποιήθηκαν  οι διορισμοί τους στην εκπαίδευση, θα έπρεπε να ολοκληρωθεί από τις Διευθύνσεις η μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών αυτών. Η σχετική πράξη μονιμοποίησης εκδίδεται από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, κατόπιν πρότασης του οικείου ΠΥΣΔΕ μέσα σε δύο (2) μήνες από τη συμπλήρωση της δοκιμαστικής υπηρεσίας. Η δοκιμαστική περίοδος των νεοδιόριστων έληξε στις 19/8/2022, επομένως η διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης έπρεπε να είχε εκδοθεί το αργότερο έως τις 19/10/2022!! 

Είχαν προηγηθεί  αλλεπάλληλες παραστάσεις διαμαρτυρίας στις ΔΔΕ Θεσ/νίκης των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, από τον  Οκτώβριο του 2022 μέχρι και το Μάρτη του 2023  (11/10, 21/10, 21/11, 25/11 του 2022 και  6-2-2023, 12-3-2023 ), στις οποίες οι  ΔΔΕ Δυτικής και Ανατολικής Θεσσαλονίκης αρνήθηκαν να  προχωρήσουν την συγκεκριμένη διαδικασία μονιμοποίησης, δεν έθεταν το θέμα στο ΠΥΣΔΕ, του οποίου είναι αρμοδιότητα, όπως επανειλημμένα και εγγράφως  είχαμε ζητήσει, κωλυσιεργούσαν, έδιναν χρόνο στην κυβέρνηση να ετοιμάσει την στοχευμένη επιχείρηση ομηρίας των νεοδιορίστων στην προσπάθεια επιβολής της ατομικής αξιολόγησης.

Ο αγώνας που αποφασιστικά και δυναμικά διεξάγεται σε όλη την εκπαίδευση από τη μια άκρη της χώρας στην άλλη, όπου χιλιάδες εκπαιδευτικοί, μόνιμες/οι, νεοδιόριστες/οι, αναπληρωτ(ρι)ες, υπογράφουν Απεργία Αποχή και καθημερινά μπλοκάρουν τις επισκέψεις των αξιολογητών στα σχολεία, αποδεικνύει περίτρανα πως η αξιολόγησή τους παραπαίει και δεν προχωρά.

Κάτω από το βάρος της εξώδικης διαμαρτυρίας μας, η Διεύθυνση και το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσ/νίκης σε  συνεδρίαση του  στις 1-6-2023 με ψήφους του προέδρου, των διορισμένων μελών του και του «αιρετού» της ΔΑΚΕ απέρριψε κατά πλειοψηφία το καθολικό αίτημα του κλάδου και των ΕΛΜΕ για την άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, γνωστοποιώντας μας πως εφαρμόζει τη νομοθεσία!! Ποια νομοθεσία επικαλούνται όταν αρνούνται να εφαρμόσουν το  θεσμικό πλαίσιο  που ίσχυε κατά το χρόνο διορισμού των συναδέλφων\ισσων μας; Είναι γνωστό σε όλους, όπως  αναφέρεται και στο εξώδικο των ΕΛΜΕ ότι το νομικό πλαίσιο που ισχύει δίνει τη δυνατότητα για μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, αυτό άλλωστε έχει εφαρμοστεί από ορισμένες Διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. «Το δικαίωμα αυτό, το οποίο άρρηκτα συνέχεται με την υπηρεσιακή τους κατάσταση, απορρέει ευθέως και εκ του άρθρου 103 παρ. 4 του Συντάγματος, το οποίο προβλέπει, ότι μόνο οι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι τυγχάνουν της προστασίας έναντι μεταθέσεως, απολύσεως ή υποβιβασμού. Οποιαδήποτε, συνεπώς, παράλειψη της διοικήσεως, η οποία ανέβαλε ή ματαίωσε την προσδοκία μονιμοποίησης των μελών μας, έρχεται σε ευθεία αντίθεση προς την ανωτέρω συνταγματική επιταγή της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων και συνιστά ως εκ τούτου παράνομη παράλειψη εκ μέρους της».
   
Παρά την  αντίσταση του κλάδου και την  γενικευμένη απονομιμοποίηση  της  αξιολόγησης στον κόσμο της εκπαίδευσης, τα διορισμένα μέλη του ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης, στελέχη της ΔΑΚΕ, και ο « αιρετός» της ΔΑΚΕ, που επανειλημμένα  έχουν αποδείξει πως λειτουργούν ως διοίκηση,  με την υπογραφή τους συντάσσονται με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο με την κυβέρνηση και την αντιεκπαιδευτική της πολιτική. Συμμετέχουν στην εκστρατεία εκβιασμών και εκφοβισμού των νεοδιόριστων συναδέλφων/ισσών προκειμένου αυτοί/ες να δεχτούν την αξιολόγηση και γίνονται συνένοχοι στην επίθεση κυβέρνησης και υπουργείου στη δημόσια εκπαίδευση, στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, στο χτύπημα των μορφωτικών δικαιωμάτων και των αναγκών των μαθητών, στο τσάκισμα των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.

Διοίκηση, Διευθυντής Εκπαίδευσης, διορισμένα μέλη  του ΠΥΣΔΕ και «αιρετός» της ΔΑΚΕ  επέλεξαν να συστρατευτούν με την πολιτική γραμμή του ΥΠΑΙΘ και της Κυβέρνησης, στον πόλεμο που έχουν κηρύξει στους εκπαιδευτικούς και το δημόσιο σχολείο! Δεν θα το επιτρέψουμε!

Οι νεοδιόριστοι του 2020, 2021 και 2022 είναι μόνιμες και μόνιμοι! Δε θα γίνουν οι νέοι/ες συναδέλφισσες/οι όμηροι ενός ωμού εκβιασμού που στόχο έχει να περάσει η ατομική αξιολόγηση. 

Συνεχίζουμε αποφασιστικά και δυναμικά τον αγώνα, απαιτούμε την άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων και συναδελφισσών μας! Συνεχίζουμε να σταματάμε παντού τους αξιολογητές. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μάθε τι σημαίνει το όνομά σου στα αρχαία ελληνικά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_2.jpg
Ζητάμε θεσμούς στήριξης, γιατί οι θεσμοί προσφέρουν ίσες ευκαιρίες σε όλους
Γι’ αυτό είμαστε και θα είμαστε εκπαιδευτικοί. Γιατί κυνηγάμε την ουτοπία, γιατί οραματιζόμαστε το Ιδανικό.
Ζητάμε θεσμούς στήριξης, γιατί οι θεσμοί προσφέρουν ίσες ευκαιρίες σε όλους