Στην πράξη δεν έγινε δεκτή καμία από τις ουσιώδεις παρατηρήσεις και προτάσεις της ΠΟΣΔΕΠ[1] στη δημόσια διαβούλευση και τη συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, που να αποτελούσε διαφοροποίηση από τα αρχικά προβλεπόμενα στο σχέδιο νόμου.
Ειδικότερα δεν ελήφθη υπόψη το αίτημα για το όριο των πρυτανικών θητειών, το αίτημα για περιορισμό των μετεγγραφών με παράλληλη ενίσχυση της φοιτητικής μέριμνας, ούτε το αίτημα για αναβολή της θεσμοθέτησης των προπτυχιακών Ξενόγλωσσων Προγραμμάτων Σπουδών, που ιδρύονται και λειτουργούν με τρόπο που δεν έχει συζητηθεί ποτέ με την ακαδημαϊκή κοινότητα.
Τέλος υπήρξαν νέες προσθήκες στο νομοσχέδιο, όπως το κοινό ψηφοδέλτιο προέδρου τμήματος με τον αναπληρωτή του, το οποίο η Ε.Γ. της ΠΟΣΔΕΠ θεωρεί άσκοπο και προβληματικό.
Η ΕΓ της ΠΟΣΔΕΠ ζητά από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας συνάντηση για εφ’ όλης της ύλης συζήτηση πριν από τη δημοσιοποίηση του επικείμενου νομοσχεδίου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
[1] ΕΓ ΠΟΣΔΕΠ - απόφαση για το νομοσχέδιο «Αναβάθμιση του Σχολείου κ.α. διατάξεις», 30-4-2020
http://www.posdep.gr/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=2532&Itemid=238
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 5 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/6
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη