ΔΑΚΕ καθηγητών Πρέβεζας: "Θλιβερές μειοψηφίες που εκμεταλλεύονται τις δημοκρατικές ελευθερίες" οι φοιτητές στην ΑΣΟΕΕ
Ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Πρέβεζας κατά ΣΥΝΕΚ και ΠΑΜΕ.

Με αφορμή την είσοδο αστυνομικών δυνάμεων στον χώρο της ΑΣΟΕΕ τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου, οι παρατάξεις των ΣΥΝΕΚ και του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών στο ΔΣ της ΕΛΜΕ Πρέβεζας επέλεξαν να καταγγείλουν με ψήφισμα που υιοθέτησαν, το αυταρχικό κράτος που δήθεν απειλεί να φιμώσει το φοιτητικό κίνημα, και τη νεοφιλελεύθερη πολιτική που δήθεν στοχεύει στην απαξίωση του αγαθού της δημόσιας δωρεάν παιδείας.

 Κινούμενοι από τις ιδεοληψίες τους, δεν έκαναν την παραμικρή προσπάθεια να διερευνήσουν τα γεγονότα και τις αιτίες που οδήγησαν σ’ αυτήν την ενέργεια, και κυρίως να προβληματιστούν για τις πιθανές προεκτάσεις που μπορεί να έχει η απόφασή τους.

Φαίνεται να μην είναι σε θέση να αντιληφθούν και να αποδεχτούν ότι το δημοκρατικό πολίτευμα έχει την υποχρέωση να προστατεύει τους πολίτες του από κάθε απειλή και από κάθε κατάχρηση των ελευθεριών που αυτό παρέχει.

Δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν και να αποδεχτούν ότι το αγαθό της δημόσιας δωρεάν παιδείας κινδυνεύει από θλιβερές μειοψηφίες που εκμεταλλεύονται τις δημοκρατικές ελευθερίες, για να προβάλουν και να δικαιολογήσουν την αυτοεικόνα τους ως δυνάμεις που δήθεν αγωνίζονται για το καλό του λαού. Μόνο που το κάνουν με το πιο αντιδραστικό, αντιδημοκρατικό και αντιλαϊκό «όπλο», το κλείσιμο σχολών, οδηγώντας φοιτητές  και φοιτήτριες στον πνευματικό σκοταδισμό.

Δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν και να αποδεχτούν ότι δεν είναι ανεκτό να χρησιμοποιείται ένας χώρος παιδείας και μόρφωσης, όπως αυτός των πανεπιστημίων, από οποιαδήποτε ομάδα ως κέντρο εξαπόλυσης επιθέσεων που μπορεί να βλάψουν συνανθρώπους μας, ως καταφύγιο μετά τη διάπραξη αδικημάτων και ως κέντρα ανομίας γενικά.  

Δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν και να αποδεχτούν ότι το πανεπιστημιακό άσυλο δεν αλώθηκε τώρα από τις αστυνομικές δυνάμεις, αλλά εδώ και πολλά χρόνια από αυτούς ακριβώς που τώρα δήθεν κόπτονται και φωνάζουν για την ανάγκη να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού. Από αυτούς που δεν έκαναν τίποτε απολύτως, για να το προστατεύσουν και να το καταστήσουν δύναμη ανάπτυξης και προόδου και όχι κάλυμμα για παράνομες και εγκληματικές πράξεις.

Δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν και να αποδεχτούν ότι η δημοκρατία στη χώρα μας είναι γερά θεμελιωμένη και θεσμοί, όπως η ελεύθερη διακίνηση ιδεών, δεν μπορούν να ανατραπούν με κανέναν τρόπο. Και ότι η εμμονή στο να προβάλλεται αστήρικτα και κινδυνολογικά μία τέτοια απειλή έχει ως αποτέλεσμα να δικαιολογούνται και να δικαιώνονται πρακτικές και ενέργειες που βλάπτουν παρά ωφελούν την κοινωνία μας.

Τέλος, δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν και να αποδεχτούν ότι με αβασάνιστες κι βιαστικές αποφάσεις παρέχουν δικαιολογίες σε εκείνους που απειλούν να καταστρέψουν το μοναδικό αγαθό που μπορεί να ανοίξει δρόμους για ένα καλύτερο μέλλον σε όλα τα επίπεδα, τη δημόσια δωρεάν Παιδεία.

 

Ε.Ε. ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panellinies panelladikes
Πανελλήνιες 2024: Τι ρόλο παίζει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο;
Πανελλήνιες - Πανελλαδικές 2024: Πόσο μετράει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο; Μάϊου 
Πανελλήνιες 2024: Τι ρόλο παίζει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο;
foto_education_pencils_molivia.jpg
Η διδασκαλία της Έκθεσης στο νέο Λύκειο: Από την έκθεση ιδεών στις ήπιες γλωσσικές δεξιότητες της αγοραίας κουλτούρας του ΟΟΣΑ
Το παρακάτω είναι εισήγηση στην εκδήλωση της Ένωσης Φιλολόγων Ν. Ηρακλείου με θέμα «Η διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων στο Λύκειο»
Η διδασκαλία της Έκθεσης στο νέο Λύκειο: Από την έκθεση ιδεών στις ήπιες γλωσσικές δεξιότητες της αγοραίας κουλτούρας του ΟΟΣΑ