Thumbnail
Ενωση εκπαιδευτικών εικαστικών μαθημάτων

ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 25-5-2015

Σχετικά με την επιλογή Διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Σχετικά με την αριθμ. Πρωτ. 1239488/Δ2-06-09-2013 της Διεύθυνσης Προσωπικού Β/θμιας Εκπαίδευσης που αφορά το ωράριο εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης, και η οποία έχει ληφθεί υπόψη από τη σημερινή Πολιτική ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ, για την επιλογή των Διευθυντών σχολικών μονάδων, θέλουμε να σημειώσουμε τα ακόλουθα:
1 Τα κριτήρια που λαμβάνονται υπόψη σε αντιστοιχία μόνον με τα έτη υπηρεσίας για κλάδους ΠΕ, αποκλείουν τη δυνατότητα υποβολής αίτησης στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων μονόωρων μαθημάτων, οι οποίοι έως σήμερα είχαν αυτή τη δυνατότητα, να εκλεγούν Διευθυντές, εφόσον ήσαν ενδιαφερόμενοι και διέθεταν τα απαιτούμενα τυπικά προσόντα.
2 Ας ληφθεί υπόψη ότι τα προβλήματα δημιουργούνται κυρίως σε νησιά και απομεμακρυσμένες περιοχές της επαρχίας όπου τα τμήματα στις σχολικές μονάδες είναι ελάχιστα.
3 Είναι αναμφισβήτητα γνωστό επί σειρά ετών, το καθημερινό ωράριο απασχόλησης ενός Διευθυντή σε σχολική μονάδα της Β/θμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να ασκήσει τα διοικητικά του καθήκοντα. Είναι οκτάωρο τουλάχιστον, και συχνά και μεγαλύτερο των 8 ωρών, εάν οι υποχρεώσεις το απαιτούν. Συνολικά 40 ώρες τουλάχιστον εβδομαδιαίως. Άρα γιατί λαμβάνεται τόσο περιορισμένα υπόψη το ωράριο διδασκαλίας;
4 Αναρωτιέται κανείς, για ποιο λόγο, θα πρέπει στενά να αποκλειστούν εκπαιδευτικοί συγκεκριμένων ειδικοτήτων οι οποίοι πραγματικά ενδιαφέρονται να υπηρετήσουν όχι μόνον την εκπαίδευση αλλά και να προσφέρουν με τα αυξημένα προαπαιτούμενα τυπικά προσόντα που διαθέτουν διοικητικό έργο, που είναι εξίσου σημαντικό για την εύρυθμη λειτουργία κάθε σχολικής μονάδας.
5 Κάθε εκπαιδευτικός με τις εξειδικευμένες γνώσεις που διαθέτει εξ’ αντικειμένου, σε συνάρτηση με τη διδακτική εμπειρία που διαθέτει, είναι εξίσου επαρκής και χρήσιμος για την ανάληψη διοικητικών καθηκόντων, σε θέση Διευθυντή σχολικής μονάδας.
Εάν δεν υπάρχει η πρόθεση για τα επόμενα σχολικά έτη (όπως διαφαίνεται από την πρόσφατη εγκύκλιο αριθμ. Πρωτ. Φ. 361.22/31/81732/Ε3 21-5-2015), οι θέσεις των Διευθυντών
να καταλαμβάνονται αποκλειστικά και μόνον από συγκεκριμένες ειδικότητες εκπαιδευτικών,
θεωρούμε αναγκαίο, να επανεξεταστούν οι λεπτομέρειες, χωρίς να αποκλείουν καμία ειδικότητα (κυρίως μονόωρων μαθημάτων), αλλά να δίνουν την ευκαιρία και τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς όλων των κλάδων, εφόσον το επιθυμούν να προσφέρουν και διοικητικό έργο.

Για το Δ.Σ. της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων
Η Γραμματέας Η Πρόεδρος
Ν. Παληοκώστα Ζ. Χατζή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η φράση «Απορία ψάλτου βηξ»;

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ellhniki_glossa_862019.jpg
"Αντικρίζω" ή "αντικρύζω", "επηρεάζω ή "επιρρεάζω"; Συνηθισμένα ορθογραφικά λάθη που όμως βγάζουν μάτι 
Λάθη που κάνουμε σε λέξεις που μοιάζουν φωνολογικά, μορφολογικά ή σημασιολογικά μεταξύ τους
"Αντικρίζω" ή "αντικρύζω", "επηρεάζω ή "επιρρεάζω"; Συνηθισμένα ορθογραφικά λάθη που όμως βγάζουν μάτι 
paralia.jpg
Οι παραλίες κοντά στην Αθήνα που θυμίζουν νησί και έχουν ελεύθερη είσοδο.
ολλοί θεωρούν το καλοκαίρι ως την καλύτερη περίοδο για να ζεις στην Ελλάδα. Και δεν έχουν άδικο. Αμέτρητες παραλίες, ήλιος, βουτιές σε καταγάλανα...
Οι παραλίες κοντά στην Αθήνα που θυμίζουν νησί και έχουν ελεύθερη είσοδο.