Thumbnail
Μας φέρονται σαν “παιδιά ενός κατώτερου Θεού”, “δόκιμοι” εκπαιδευτικοί που η καρικατούρα παιδαγωγικής διαδικασίας που ονομάζεται “Αξιολόγηση”-Επιθεωρητισμός πρέπει να περάσει από πάνω μας

"Είμαστε εμείς, που μετά από 10-15-20 χρόνια αναπλήρωσης και προσφοράς στο Δημόσιο Σχολείο σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, ακόμα μας φέρονται σαν “παιδιά ενός κατώτερου Θεού”, “δόκιμοι” εκπαιδευτικοί που η καρικατούρα παιδαγωγικής διαδικασίας που ονομάζεται “Αξιολόγηση”-Επιθεωρητισμός πρέπει να περάσει από πάνω μας.  Είμαστε τα Πειραματόζωα της Εκπαίδευσης.

Όπως σε κάθε πείραμα, όμως, δεν ξέρεις τι είδους αντίδραση θα δημιουργηθεί στο αντικείμενο του πειράματος. Το αντικείμενο πειράματος συνάδελφοι και συναδέλφισσες είμαστε εμείς".

Τα παραπάνω, ανάμεσα σε άλλα, επισημαίνει η Ομάδα Πειραματόζωων Εκπαιδευτικών  σε επιστολή τους στο alfavita.gr

Η επιστολή - ανακοίνωση

Εμείς οι νεοδιόριστοι δεν κάνουμε πίσω!

Από ποια θέση μιλάει ο καθένας, η καθεμία;

Μήπως μιλάει από τη θέση του “υπεύθυνου” συνδικαλιστικού στελέχους που έχει να πατήσει στην τάξη χρόνια, που δεν έχει συνειδητοποιήσει πόσο έχει αλλάξει το σχολείο προς το χειρότερο (υλικά, οικονομικά, κοινωνικά, συναισθηματικά), που δεν έχει τραυματιστεί από τα αμέτρητα χρόνια αναπλήρωσης, κυνηγιού μορίων κ.ο.κ., που του λείπει το βίωμα, η μυρωδιά του τι σημαίνει σχολείο του σήμερα και του αύριο;

Μήπως μιλάει από τη θέση του “επαγγελματία επαναστάτη” που κάθε τρεις και λίγο ζητά απεργία και στάση εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας και πορεία, λες και ο καθημερινός συνάδελφος έχει τα χρήματα, την ενέργεια, τα ψυχικά αποθέματα να τα κάνει όλα αυτά που του προτείνει;

Μήπως μιλάει από τη θέση του εφησυχασμένου μόνιμου συναδέλφου που δεν “του έκλεισε ραντεβού” ο Σύμβουλος-Επιθεωρητής του, που δεν τον πήρε παράμερα να του μιλήσει ο Διευθυντής-Επιθεωρητής του, που δεν αναγκάστηκε να κάνει Στάση Εργασίας και να χάσει χρήματα, που δεν ένιωσε μοναξιά, βουβαμάρα, ευθύνη όταν είδε το όνομα του γραμμένο σε ένα εξατομικευμένο μονομερές πρακτικό ή έγγραφο-κάλεσμα Επιθεωρητή;  

Έχει μεγάλη σημασία από ποια θέση μιλάει ο καθένας μας, η καθεμία μας αυτές τις ώρες.

ΕΜΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΛΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ, ΕΚΒΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ.

Και απευθυνόμαστε σε όλους τους αγωνιζόμενους νεοδιόριστους σαν κι εμάς, αλλά και τους παλιούς μόνιμους συναδέλφους που δεν είναι εφησυχασμένοι, που καταλαβαίνουν ότι αυτός ο αγώνας είναι και δικός τους αγώνας, τους “γειωμένους” αγωνιστές συνδικαλιστές της βάσης, τους γονείς και την κοινωνία.

Είμαστε εμείς, που μετά από 10-15-20 χρόνια αναπλήρωσης και προσφοράς στο Δημόσιο Σχολείο σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, ακόμα μας φέρονται σαν “παιδιά ενός κατώτερου Θεού”, “δόκιμοι” εκπαιδευτικοί που η καρικατούρα παιδαγωγικής διαδικασίας που ονομάζεται “Αξιολόγηση”-Επιθεωρητισμός πρέπει να περάσει από πάνω μας.  Είμαστε τα Πειραματόζωα της Εκπαίδευσης.

Όπως σε κάθε πείραμα, όμως, δεν ξέρεις τι είδους αντίδραση θα δημιουργηθεί στο αντικείμενο του πειράματος. Το αντικείμενο πειράματος συνάδελφοι και συναδέλφισσες είμαστε εμείς.

Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.

Και εμείς, σαν Ομάδα Πειραματόζωων Εκπαιδευτικών, εμείς, ο Κωνσταντίνος, η Όλγα, η Έλσα, η Άννα, ο Μιχάλης, ο Παναγιώτης, η Ηλιάνα, η Χρύσα κ.α. πολλοί και πολλές νεοδιόριστες, εμείς που ήμασταν οι πρώτοι και οι πρώτες που ήρθαμε σε επαφή με την επαίσχυντη, αναξιοπρεπή, αντι-παιδαγωγική και αντι-επιστημονική διαδικασία της “Ατομικής Αξιολόγησης”, σε περιοχές της Ελλάδας που τα σωματεία δεν είναι ενεργά και αγωνιστικά, εμείς που οργανωθήκαμε μόνοι μας, βρήκαμε και μιλήσαμε με εκατοντάδες νεοδιόριστους και νεοδιόριστες, φτιάξαμε ομάδες Viber, δώσαμε γνώμη, συμβουλή, θάρρος, εμείς που κάναμε όλα αυτά βιώνοντας το ίδιο άγχος, φόβο, ελπίδα και θάρρος με κάθε νεοδιόριστο/η, εμείς έχουμε τη μεγάλη ευθύνη για αυτόν τον αγώνα από εδώ και πέρα.

Οι παρατάξεις των ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ-ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΟ δεν ψήφισαν την επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής και έτσι στο Δ.Σ. της ΔΟΕ η πρόταση για επαναπροκήρυξη μειοψήφισε, την ψήφισαν μόνο οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ και η ΑΣΕ. Αυτή η απόφαση έρχεται ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ με την πρακτική των περισσότερων νεοδιόριστων, οι περισσότερες κάναμε απεργία-αποχή και θέλαμε την επαναπροκήρυξη.

Τώρα είναι η ώρα να βγούμε μπροστά, εμείς οι βουβοί, οι βουβές.

- Να συμμετέχουμε μαζικά στις Γ.Σ. των πρωτοβάθμιων σωματείων μας, να πιέσουμε να γίνουν καλά οργανωμένες, μαζικές Γ.Σ. και να ψηφίσουμε επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής από την Ομοσπονδία και από το πρωτοβάθμιο σωματείο.

- Να πιέσουμε τους κατά τόπους συνδικαλιστές, ειδικά των τριών παρατάξεων που δεν ψήφισαν την επαναπροκήρυξη, να αλλάξουν θέση γιατί κάνουν λάθος. Να μην “κρυβόμαστε” πίσω από νομικά επιχειρήματα, να πάρουμε πολιτική απόφαση για συνέχιση των επαναπροκηρύξεων.

Οι στάσεις εργασίας δεν φθάνουν από μόνες τους, γιατί πέρα από το ότι μπλοκάρουν τους Αξιολογητές-Επιθεωρητές να μπουν στην τάξη μας, δεν μας καλύπτουν στη συμπλήρωση του φακέλου στην Ηλεκτρονικη Πλατφόρμα και στις άλλες διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης.

Η επαναπροκήρυξη της Απεργίας-Αποχής από τις ΔΟΕ-ΟΛΜΕ μπορεί να γίνει με αλλαγές επί του περιεχομένου και ας οδηγούμαστε συνέχεια στα δικαστήρια.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ, ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ.

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΟΓΑΡΙΑΖΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

Δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω!

Όταν “σηκωθεί μπαϊράκι” από την ίδια τη βάση του κλάδου,

τότε θα καταλάβουν οι “υπεύθυνοι συνδικαλιστές” των τριών παρατάξεων το λάθος τους, ότι είναι αναντίστοιχοι με τη συγκυρία, το διακύβευμα και τον αγώνα μας. Ο αγώνας μας δεν αφορά τους επόμενους μήνες, αλλά το μέλλον μας στο σχολείο μέχρι τη συνταξιοδότησή μας! Και για αυτό θα πάμε μέχρι τέλους και θα νικήσουμε, η ατομική “αξιολόγηση” θα μπλοκαριστεί ως διαδικασία!

- Παίρνουμε τον αγώνα στα χέρια μας, πιέζουμε τα πρωτοβάθμια σωματεία και τις Ομοσπονδίες να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.

-Επικοινωνούμε πια τον βουβό αγώνα μας ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΑ, σε μόνιμους συναδέλφους, στους συνδικαλιστές των Συλλόγων, στους γονείς των παιδιών μας που κάνουμε μάθημα. Εμείς χάνουμε μεροκάματο για να υπερασπιστούμε το Δημόσιο Σχολείο, τη δουλειά μας και τα παιδιά μας, και κανείς δεν το γνωρίζει. Όχι άλλο έτσι!

-Η προσπάθεια του Υπουργείου να μας διασπάσει και να μας κατηγοριοποιήσει για να δημιουργήσει σχολεία- επιχειρήσεις και δασκάλους- υπαλλήλους χωρίς παιδαγωγική ελευθερία δεν θα περάσει!

 

ΟΜΑΔΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μάθε τι σημαίνει το όνομά σου στα αρχαία ελληνικά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Με αυτή την καθημερινή συνήθεια θα έχετε καλύτερη υγεία της καρδιάς
Υπάρχουν πολλές υγιεινές συνήθειες που μπορείτε να εντάξετε στην καθημερινότητά σας για να προστατεύσετε την υγεία της καρδιάς σας
Με αυτή την καθημερινή συνήθεια θα έχετε καλύτερη υγεία της καρδιάς
upnos krevati
Γιατί πρέπει να πλένετε πάντα τα καινούργια σεντόνια πριν τα στρώσετε στο κρεβάτι σας
Ο πραγματικός λόγος που πρέπει να πλένετε πάντα τα καινούργια σεντόνια πριν τα στρώσετε στο κρεβάτι σας
Γιατί πρέπει να πλένετε πάντα τα καινούργια σεντόνια πριν τα στρώσετε στο κρεβάτι σας