Κενά εκπαιδευτικών: Ερώτηση στη Βουλή για οργανικά κενά και προγραμματισμό προσλήψεων αναπληρωτών
Η δημόσια εκπαίδευση στη Χαλκιδική μαστίζεται από χρόνια κενά, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και την δημιουργία σοβαρών προβλημάτων στην εκπαιδευτική πορεία των μαθητών

Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας σε σχέση με το κρίσιμο ζήτημα της κάλυψης των εκπαιδευτικών κενών στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Χαλκιδικής,  κατέθεσε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κυριακή Μάλαμα.

Όπως επισημαίνεται στην ερώτηση, η δημόσια εκπαίδευση στη Χαλκιδική μαστίζεται από χρόνια κενά, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και την δημιουργία σοβαρών προβλημάτων στην εκπαιδευτική πορεία των μαθητών. Στο πλαίσιο αυτό η Κυριακή Μάλαμα καλεί τον Υπουργό Παιδείας να απαντήσει σε τέσσερα συγκεκριμένα ερωτήματα :

Πόσα είναι τα οργανικά κενά στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Χαλκιδικής, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του πληροφοριακού συστήματος Myschool;

Πόσες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών προγραμματίζονται για τη Χαλκιδική και πόσες θέσεις θα καλυφθούν από την πρώτη φάση των προσλήψεων;

Αν υπάρχει κυβερνητικός σχεδιασμός για μέτρα στήριξης των εκπαιδευτικών που τοποθετούνται σε δυσπρόσιτες περιοχές, ιδιαίτερα σε ότι αφορά την στέγαση τους;

Αν εξετάζει η κυβέρνηση κίνητρα μοριοδότησης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε απομακρυσμένες περιοχές;

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης :

Η ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον κύριο Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

Θέμα : Να υπάρξει πλήρης ενημέρωση για τα οργανικά κενά και τον προγραμματισμό προσλήψεων αναπληρωτών για τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Χαλκιδικής.

Η περσινή σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε με πολύ μεγάλες δυσλειτουργίες στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Χαλκιδικής, λόγω των χρόνιων οργανικών κενών εκπαιδευτικών και των σοβαρών προβλημάτων στην τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ιδιαίτερα στις πιο δυσπρόσιτες περιοχές του Νομού. Φέτος, ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς, η κοινωνία της Χαλκιδικής αγωνιά και ήδη πολλοί Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων αποστέλλουν επιστολές διαμαρτυρίας, ζητώντας μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών, αλλά και κίνητρα, θεσμικά και πρακτικά, για την έγκαιρη τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Επειδή, εδώ και τέσσερα χρόνια η κοινωνία της Χαλκιδικής ακούει υποσχέσεις, αλλά τα κενά στην εκπαίδευση παραμένουν.

Επειδή, υπάρχουν Γυμνάσια και Λύκεια στη Χαλκιδική που σε ορισμένα μαθήματα, η τοποθέτηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών μπορεί να καθυστερεί ακόμα και μέχρι τα Χριστούγεννα.

Ερωτάται ο κύριος Υπουργός :

Πόσα είναι τα οργανικά κενά στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Χαλκιδικής, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του πληροφοριακού συστήματος Myschool;

Πόσες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών προγραμματίζονται για τη Χαλκιδική και πόσες θέσεις θα καλυφθούν από την πρώτη φάση των προσλήψεων;

Υπάρχει κυβερνητικός σχεδιασμός για μέτρα στήριξης των εκπαιδευτικών που τοποθετούνται σε δυσπρόσιτες περιοχές, ιδιαίτερα σε ότι αφορά την στέγαση τους;

Εξετάζει η κυβέρνηση κίνητρα μοριοδότησης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε απομακρυσμένες περιοχές;

 

Η ερωτούσα βουλευτής

Κυριακή Μάλαμα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

bullying
Πώς μπορείς να γιορτάσεις το Πάσχα;
Κι αν για τον Άγιο Βασίλη κάποια στιγμή απομυθοποιείς το όλο σκηνικό, για το Πάσχα δεν συμβαίνει κάτι ανάλογο. Είναι, άλλωστε, τόσο ισχυρό το όλο...
Πώς μπορείς να γιορτάσεις το Πάσχα;