Ποιος τους αξιολογητές θα αξιολογήσει;
Καλέσματα ατομικής "γνωριμίας" με συναδέλφους και όχι με το σύνολο των εκπαιδευτικών μιας σχολικής μονάδας, ουσιαστικά δεν είναι παρά καλυμμένη πρώτη φάση έναρξης της αξιολόγησης

Απαράδεκτους δρόμους επιβολής της αξιολόγησης ακολουθούν ορισμένοι σχολικοί σύμβουλοι, όπως καταγγέλλει η Α ΕΛΜΕ Δ.Αττικής.

«Γενικά επιδεικνύεται μια συνολικά αντισυναδελφική, αντιπαιδαγωγική και αντιεπιστημονική συμπεριφορά, η οποία εν τέλει όχι μόνο καταρρακώνει το όποιο επιστημονικό κύρος του καθενός/καθεμιάς, αλλά ευτελίζει και την ουσία των διδασκομένων μαθημάτων, τους διδάσκοντες των οποίων υποτίθεται ότι "θα κρίνουν". Είναι σαφές ότι παρόμοια συμπεριφορά δεν συνάδει ούτε με τον ρόλο  του "συμβούλου παιδαγωγικής ευθύνης" στα σχολεία. Καλέσματα, επίσης, ατομικής "γνωριμίας" με συναδέλφους και όχι με το σύνολο των εκπαιδευτικών μιας σχολικής μονάδας, ουσιαστικά δεν είναι παρά καλυμμένη πρώτη φάση έναρξης της αξιολόγησης», σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί και καταλήγουν:

«Δηλώνουμε ότι όσες/όσοι Σχολικοί Σύμβουλοι ακολουθούν τέτοιους απαράδεκτους δρόμους επιβολής της αξιολόγησης, διάλεξαν έναν ολισθηρό και αδιέξοδο δρόμο αντιπαράθεσης με την σχολική κοινότητα και με το σύνολό του εκπαιδευτικού κινήματος, και ως εκ τούτου θα κηρυχθούν ανεπιθύμητοι στα σχολεία της Γ' Αθήνας».

Ολη η ανακοίνωση της Α' ΕΛΜΕ Δ.Αττικής

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ καταγγέλλει τις προσπάθειες μερίδας προσφάτως τοποθετημένων Σχολικών Συμβούλων, οι οποίοι απ' ό,τι φαίνεται έχουν πάρει πολύ σοβαρά τον ρόλο τους ως αξιολογητές/επιθεωρητές.

Είναι γνωστό ότι η κυβέρνηση αντιμετωπίζει τον Σχολικό Σύμβουλο ως εντολοδόχο επιθεωρητή, με αποκλειστική στην ουσία αποστολή να επιβάλλει την αντιδημοκρατική και αντιεπιστημονική ατομική αξιολόγηση "εδώ και τώρα", δηλαδή την τρομοκράτηση και την υποταγή των νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών σε πρώτη φάση. Ορισμένοι/ες εξ αυτών, "βασιλικότεροι του βασιλέως", φαίνεται να παρενοχλούν συστηματικά νεοδιόριστους συναδέλφους μας (κυρίως μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, αλλά και τηλεφωνημάτων ή SMS) προκειμένου να τους δεχτούν ως αξιολογητές. Έχουμε φαινόμενα ¨"εισβολών" σε σχολεία (και μάλιστα χωρίς την άδεια των διευθύνσεων) σε απίθανες ώρες (πχ 7.30 το πρωί), εμφανίζονται σε Ειδικα σχολεία παρουσία μαθητών με αναπηρία, απόπειρα διαδικτυακών συναντήσεων, κ.α. ανάλογα.

Γενικά επιδεικνύεται μια συνολικά αντισυναδελφική, αντιπαιδαγωγική και αντιεπιστημονική συμπεριφορά, η οποία εν τέλει όχι μόνο καταρρακώνει το όποιο επιστημονικό κύρος του καθενός/καθεμιάς, αλλά ευτελίζει και την ουσία των διδασκομένων μαθημάτων, τους διδάσκοντες των οποίων υποτίθεται ότι "θα κρίνουν".

Είναι σαφές ότι παρόμοια συμπεριφορά δεν συνάδει ούτε με τον ρόλο  του "συμβούλου παιδαγωγικής ευθύνης" στα σχολεία.

Καλέσματα, επίσης, ατομικής "γνωριμίας" με συναδέλφους και όχι με το σύνολο των εκπαιδευτικών μιας σχολικής μονάδας, ουσιαστικά δεν είναι παρά καλυμμένη πρώτη φάση έναρξης της αξιολόγησης.

Δηλώνουμε ότι όσες/όσοι Σχολικοί Σύμβουλοι ακολουθούν τέτοιους απαράδεκτους δρόμους επιβολής της αξιολόγησης, διάλεξαν έναν ολισθηρό και αδιέξοδο δρόμο αντιπαράθεσης με την σχολική κοινότητα και με το σύνολό του εκπαιδευτικού κινήματος, και ως εκ τούτου θα κηρυχθούν ανεπιθύμητοι στα σχολεία της Γ' Αθήνας.

Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ως ΕΛΜΕ, θα εμποδίζουμε κάθε προσπάθεια κατηγοριοποίησης των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών. Επιφυλασσόμαστε ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ, καταγγέλλοντας και ονομαστικά, αν χρειαστεί, παρόμοιες πρακτικές ΤΙΣ ΕΠΌΜΕΝΕΣ ΗΜΈΡΕΣ.

Κανένας μόνος/καμία μόνη!

Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικος
«Νεοδιόριστοι» ...δύο ταχυτήτων: Σειρά μονιμοποιήσεων για όσους αξιολογήθηκαν, αναβολή για όσους προσέφυγαν στα δικαστήρια
Τα τεχνάσματα του ΥΠΑΙΘΑ για να επιβάλει την αξιολόγηση και να διασπάσει τους εκπαιδευτικούς
«Νεοδιόριστοι» ...δύο ταχυτήτων: Σειρά μονιμοποιήσεων για όσους αξιολογήθηκαν, αναβολή για όσους προσέφυγαν στα δικαστήρια
4ο επαλ αθηνας
«Βιώσιμη και Αειφόρος Γεωργία»: Το 4ο ΕΠΑΛ Αθήνας ταξίδεψε στην Ιταλία με Erasmus+
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με συνομήλικούς τους μαθητές και μαθήτριες από την Τουρκία, την Γαλλία και την Ιταλία, και να...
«Βιώσιμη και Αειφόρος Γεωργία»: Το 4ο ΕΠΑΛ Αθήνας ταξίδεψε στην Ιταλία με Erasmus+
mixanikoi
Οι Μηχανικοί στην Εκπαίδευση
Οι μηχανικοί της εκπαίδευσης θέλουμε μια εκπαίδευση δημόσια, δωρεάν, ποιοτική και σχεδιασμένη για όλους. Θέλουμε σχολεία εξοπλισμένα και σύγχρονα,...
Οι Μηχανικοί στην Εκπαίδευση
εκπαιδευτικος
Αναπληρωτές: Διακρίσεις χωρίς τέλος, ακόμα και για συμπαραστάτες ΑμΕΑ...
«Την ίδια στιγμή που το κράτος μου αναγνωρίζει το δικαίωμα ως δικαστικός συμπαραστάτης, ειδικής αναπηρικής άδειας, δεν μου αναγνωρίζει το δικαίωμα να...
Αναπληρωτές: Διακρίσεις χωρίς τέλος, ακόμα και για συμπαραστάτες ΑμΕΑ...