ekpaideytikos, τάξη, άνθρωποι,
«Όχι στην παραβίαση των εργασιακών μας δικαιωμάτων - Δια ζώσης εισαγωγική επιμόρφωση αποκλειστικά εντός του εργασιακού ωραρίου»

Με νέα ανακοίνωση της η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ζητά την άμεση απόσυρση της Υ.Α. για την εξαντλητική επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, καθώς όπως αναφέρεται παραβιάζεται το εργασιακό ωράριο του κλάδου.

Παράλληλα, τονίζεται ότι το Υπουργείο Παιδείας καταστρέφει τον ελεύθερο χρόνο των εκπαιδευτικών, κάνοντας ξεκάθαρο ότι δε σέβεται τα εργατικά τους δικαιώματα.

Μάλιστα, στην επιμόρφωση κεντρικό ρόλο φαίνεται να παίζουν οι δεξιότητες και η αξιολόγηση, λειτουργώντας ως προάγγελος των όσων έρχονται...

Η ανακοίνωση

«Με την προσφιλή τακτική «αποφασίζομεν και διατάσσομεν», η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δρομολογεί το αμέσως επόμενο διάστημα υποχρεωτική εισαγωγική επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών των ετών 2020, 2021, 2022. Οι επιμορφώσεις θα γίνονται εξ αποστάσεως και εκτός εργασιακού ωραρίου. 

Πιο συγκεκριμένα, με την Υ.Α. 5939/Β/21-11-2022 παραβιάζεται ολοκληρωτικά το εργασιακό ωράριο του κλάδου και επιβάλλεται εξ αποστάσεως επιμόρφωση-express 96 ωρών, εκ των οποίων 24 ώρες θα παρασχεθούν με σύγχρονη και 72 ώρες με ασύγχρονη εκπαίδευση. 

Η «γενική πρόβα» για τις απογευματινές επιμορφώσεις έγινε την περσινή σχολική χρονιά με τους εκπαιδευτικούς στα Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία. Τηλεκπαίδευση, εξωδιδακτικές υποχρεώσεις, εξ αποστάσεως επιμορφώσεις κλπ. έχουν μετατρέψει τον  ελεύθερο μας χρόνο σε κινούμενη άμμο παραβιάζοντας κάθε έννοια εργατικού δικαίου και, από αυτή την άποψη, αφορά όχι μόνο τους εκπαιδευτικούς αλλά όλο τον κόσμο της εργασίας. 

Mοναδική σπουδή της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ αποδεικνύεται εκ των πραγμάτων η απορρόφηση των σχετικών με την επιμόρφωση κονδυλίων και η συμμόρφωση των εκπαιδευτικών με τα κάθε λογής φιρμάνια της Διοίκησης, με θριαμβολογίες για τις θαυματουργές ιδιότητες των νέων τεχνολογιών και νέων μοντέλων διδακτικής ,όταν οι σχολικές επιτροπές είναι ασφυκτικά υποχρηματοδοτημένες, και σε συνθήκες υπέρογκων υλών, δυσαναπλήρωτων μαθησιακών κενών ελέω τηλ«εκπαίδευσης», Τράπεζας θεμάτων, εξετάσεων PISA και Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. 

Δεν είναι τυχαίο πως στην εξαντλητική «επιμόρφωση» οι «δεξιότητες» και η αξιολόγηση έχουν κεντρική θέση. Μάλιστα τονίζεται ότι «η επιτυχής παρακολούθηση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης βασίζεται στην ολοκλήρωση ασκήσεων αυτοαξιολόγησης, δραστηριοτήτων και δύο (2) εκτενών εργασιών στα αντικείμενα Α1 (παιδαγωγική αλληλεπίδραση) και Β1 (προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης)».

Συγχρόνως, θεωρείται αυτονόητο ότι το κόστος του εξοπλισμού και της συνδεσιμότητας για την παρακολούθηση της επιμόρφωσης είναι για μια ακόμη φορά αποκλειστική υποχρέωση των συναδέλφων/-ισσών, μετά άλλωστε και το διαβόητο περσινό κουπόνι των 200 ευρώ.

Το ΥΠΑΙΘ, μάλιστα, θεωρεί υπόχρεους παρακολούθησης και όσους πρώην αναπληρωτές συναδέλφους είχαν παρακολουθήσει ήδη την προηγούμενη δεκαετία σχετικά προγράμματα επιμόρφωσης και έχουν λάβει την αντίστοιχη βεβαίωση!

Καταγγέλλουμε τις μεθοδεύσεις του ΥΠΑΙΘ. Ως εκπαιδευτικοί και εργαζόμενοι αρνούμαστε να δεχτούμε την καταστρατήγηση του ελεύθερου χρόνου και των εργασιακών μας δικαιωμάτων.

Απαιτούμε την απόσυρση της κατάπτυστης ΥΑ5939/Β/21-11-2022 και την αντικατάστασή της με νέα, που θα προβλέπει διά ζώσης εισαγωγική επιμόρφωση αποκλειστικά εντός του εργασιακού ωραρίου και με τις αντίστοιχες μετ’ αποδοχών άδειες για τους νεοδιόριστους συναδέλφους. 

Διεκδικούμε καθολική ετήσια περιοδική επιμόρφωση υπό την αιγίδα του δημόσιου πανεπιστημίου, σε συνθήκες παιδαγωγικής ελευθερίας και με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.

Δεν κάνουμε βήμα πίσω από τις κατακτήσεις και τα αναφαίρετα δικαιώματά μας και είμαστε ενάντια σε κάθε ενέργεια που ακυρώνει τις σύννομες διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των δόκιμων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, και σύνδεσης με τον βούρδουλα της μονιμοποίησης με την ατομική αξιολόγηση, τον απόλυτο εξευτελισμό και την υποταγή της νέας γενιάς του κλάδου! Δηλώνουμε ότι οι διαδικασίες - εξπρές κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας, να «τρέξουν» τη λεγόμενη ατομική «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών θα βρουν απέναντι σύσσωμο τον κλάδο.

ΜΕ ΠΟΛΥΜΟΡΦΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πιερρακάκης-Μητσοτάκης
Τα σημερινά θέματα της συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου - Παρουσίαση από τον Υπουργό Παιδείας ερανιστικού νομοσχεδίου
Πρόγραμμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για σήμερα Δευτέρα, 29 Απριλίου 2024
Τα σημερινά θέματα της συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου - Παρουσίαση από τον Υπουργό Παιδείας ερανιστικού νομοσχεδίου
mitsotakis_pierrakakis
Υπουργικό Συμβούλιο: Νομοσχέδιο θα παρουσιάσει σήμερα ο Πιερρακάκης - Προ των πυλών μπόνους παραγωγικότητας
Επέκταση του μπόνους στο Δημόσιο - σύνδεση της αξιολόγησης με τα κίνητρα αποδοτικότητας 
Υπουργικό Συμβούλιο: Νομοσχέδιο θα παρουσιάσει σήμερα ο Πιερρακάκης - Προ των πυλών μπόνους παραγωγικότητας
αξιολόγηση-εκπαιδευτικών
Αξιολόγηση στο Δημόσιο 15.000-20.000 ατόμων με ΑΙ και λεξικό στόχων
Αφορά περίπου 250.000 υπαλλήλους του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ενώ εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί, οι δικαστικοί, οι νοσηλευτές και οι γιατροί, οι...
Αξιολόγηση στο Δημόσιο 15.000-20.000 ατόμων με ΑΙ και λεξικό στόχων