Εκπαιδευτικοί - Κόρινθος: Όχι στη μετατροπή Γυμνασίου σε Πειραματικό
Ανοιχτή επιστολή της Α ΕΛΜΕ Κορινθίας προς τους βουλευτές του νομού

Το Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας επιθυμεί άμεση συνάντηση με τους βουλευτές του νομού σχετικά με την πρόταση μετατροπής του 3ου Γυμνασίου Κορίνθου σε Πειραματικό από τον ΔΙΔΕ Κορινθίας, παρά την ομόφωνη αντίθεση του Συλλόγου Διδασκόντων.

Επιπλέον, καταγγέλλει απερίφραστα τη στάση του Προϊσταμένου ΔΔΕ Κορινθίας  ο οποίος καταστρατηγεί βασικές αρχές  συναδελφικής αλληλεγγύης. 

Αναλυτικά

Το Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας επιθυμεί  άμεση συνάντηση μαζί σας, προκειμένου να συζητήσουμε σχετικά με την πρόταση μετατροπής του 3ου Γυμνασίου Κορίνθου σε Πειραματικό από τον ΔΙΔΕ Κορινθίας,  παρά  την ομόφωνη αντίθεση   του Συλλόγου Διδασκόντων.   

Σας υποβάλλουμε τη σχετική ανακοίνωσή μας, καθώς και τη διαμαρτυρία  των εκπαιδευτικών του σχολείου και ζητούμε τη στήριξή σας. 

ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ  3ΟΥ  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ 

Ο Προϊστάμενος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Κορινθίας  υπέβαλε αίτηση   προς τη Διοικούσα επιτροπή Πρoτύπων και Πειραματικών Σχολείων,  για να  χαρακτηριστεί  το 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου ως Πειραματικό. Πρόκειται για μία ενέργεια αντιδημοκρατική και αντισυναδελφική, καθώς έγινε χωρίς προηγούμενο διάλογο και  χωρίς   ενημέρωση των  συναδέλφων  για την πρόθεσή του, που τους γνωστοποιήθηκε  με έγγραφο που εστάλη  από το Υπουργείο, προκαλώντας τους, εύλογα, πικρία, αναστάτωση και αγανάκτηση. 

Δε σεβάστηκε το γεγονός ότι  οι εκπαιδευτικοί του σχολείου είχαν  αρνηθεί ομόφωνα τη μετατροπή του σε πειραματικό, σε σχετική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων.  Τα επιχειρήματα που χρησιμοποιεί στο περιεχόμενο της αίτησής του είναι  σαθρά  και δημιουργούν εύλογα ερωτηματικά,  καθώς έχουν ασαφείς και ατεκμηρίωτες αναφορές για διάφορα αμφιλεγόμενα θέματα, όπως “μείωση διαρροής μαθητών  προς  τα ιδιωτικά” ,“προώθηση αριστείας και όχι της προς  τα κάτω ισοπέδωσης”  “έλλειψη επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών”  και άλλα αδύναμα και αστήρικτα επιχειρήματα. Η αναφορά δε, ότι το σχολείο λειτουργούσε μέχρι το 2013 ως Πειραματικό, μόνο ενισχυτική για τη μετατροπή του δεν είναι, καθώς αποχαρακτηρίστηκε , σύμφωνα με το ΦΕΚ 888 τ. Β΄/21-3-2012, βάσει των προτάσεων του Π.Δ.Ε. Πελοποννήσου, του Δ.Δ.Ε. Κορινθίας και της γνωμοδότησης του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου, που στηρίχτηκε στην απόφαση του Σχολικού Συμβουλίου στο οποίο ανήκει και ο  Σύλλογος Διδασκόντων.  

Κανένας νόμος δεν προβλέπει ότι πρέπει υποχρεωτικά να γίνει κάποιο σχολείο Πρότυπο ή Πειραματικό χωρίς συναίνεση και χωρίς να πληρούνται  οι αναγκαίες προϋποθέσεις. 

Είναι λυπηρό το γεγονός ότι ένα ζήτημα, όπως αυτό , αντιμετωπίζεται από την κυβέρνηση και τη διοίκηση με λογικές “εντέλλεσθε” και “αποφασίζομεν και διατάσσομεν”. Ας μη βιαστούν κάποιοι να μας κατηγορήσουν ότι για μία ακόμα φορά αρνούμαστε τα πάντα. 

Έχουμε διατυπώσει πολλές φορές τις απόψεις και τις προτάσεις μας. Ο εκπαιδευτικός κλάδος από παιδαγωγική σκοπιά, είναι υπέρ των Πειραματικών Σχολείων, εφόσον αυτά θα εντάσσονται σε ένα προοδευτικό πλαίσιο που θα ενισχύει την έρευνα, τον πειραματισμό, τις νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις , θα βρίσκει άμεση εφαρμογή στην εκπαιδευτική πραγματικότητα του Δημόσιου Σχολείου και θα ωφελεί όλα τα παιδιά. 

Φυσικά, σε αυτό το πλαίσιο, θα πρέπει να προστατεύονται  τα εργασιακά δικαιώματα, η ασφάλεια και η αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών, πάντα με διάλογο και συναίνεση από τους εμπλεκόμενους φορείς. Δυστυχώς, στο συγκεκριμένο νομοθετικό πλαίσιο , διαστρεβλώνεται  το νόημα της πειραματικής εκπαίδευσης και  συγχωνεύεται  στο ίδιο πλαίσιο με τα Πρότυπα σχολεία των “λίγων και εκλεκτών”,   προωθώντας άλλες επιδιώξεις, όπως “αριστεία” , “προσόντα”, συνεχής αξιολόγηση, επιπλέον φόρτος εργασίας , εργασιακή ανασφάλεια και το σημαντικότερο, η απώλεια των  οργανικών θέσεων των συναδέλφων, οι οποίοι (κάποιοι μάλιστα λίγο πριν συνταξιοδοτηθούν)  κινδυνεύουν να βρεθούν περιπλανώμενοι.  

Το Δ.Σ της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε.  Κορινθίας: 

Kαταγγέλλει απερίφραστα τη στάση του Προϊσταμένου ΔΔΕ Κορινθίας  ο οποίος καταστρατηγεί βασικές αρχές  συναδελφικής αλληλεγγύης. Όχι στον αυταρχισμό.  Να σταματήσουν οι πιέσεις από το Υπουργείο και τις Π.Δ.Ε.     

Ζητά να μη μετατραπεί το 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου σε Πειραματικό και δεσμεύεται ότι θα σταθεί στο πλευρό των συναδέλφων  και θα στηρίξει  τις αποφάσεις τους.  

Δηλώνει ότι θα υπερασπιστεί με κάθε μέσο, συνδικαλιστικό και νομικό, σε συνεργασία με την Ο.Λ.Μ.Ε., το Δημόσιο Σχολείο και τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών !                

Προσυπογράφει την ομόφωνη  διαμαρτυρία των συναδέλφων και καλεί τους αρμόδιους φορείς  να ακούσουν,  επιτέλους, τη φωνή των εκπαιδευτικών  και να σεβαστούν  τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

odontiatros.jpg
Αυτή η νόσος απειλεί όσους αμελούν να βουρτσίζουν τα δόντια τους
«Οι μεταβολές στο μικροβίωμα της στοματικής κοιλότητας μπορούν να προκαλέσουν συστηματική φλεγμονή και να αυξήσουν έμμεσα τον κίνδυνο νόσου»
Αυτή η νόσος απειλεί όσους αμελούν να βουρτσίζουν τα δόντια τους
Μητσοτάκης ΔΕΘ
Η ανασκόπηση του Κυριάκου Μητσοτάκη: Τι σημειώνει για την εκπαίδευση
Τι σημείωσε για την εκπαίδευση ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με νέο μήνυμά του μέσα από από την καθιερωμένη κυριακάτικη ανασκόπηση.
Η ανασκόπηση του Κυριάκου Μητσοτάκη: Τι σημειώνει για την εκπαίδευση