Thumbnail
Τη διαφωνία του με τη νομοθετική ρύθμιση για την «αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας των πτυχίων κολεγίων και των ξένων πανεπιστημίων εκφράζει το ΤΕΕ

Τη διαφωνία του με τη νομοθετική ρύθμιση για την «αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας των πτυχίων κολεγίων και των ξένων πανεπιστημίων, καθώς «είναι κατάφωρα άδικη για τους διπλωματούχους μηχανικούς» εκφράζει το ΤΕΕ. Σε ανακοίνωσή της η διοικούσα επιτροπή του Επιμελητηρίου «ζητά από την κυβέρνηση να αποσύρει τις διατάξεις του άρθρου 50 του σχεδίου νόμου "Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις"», υπογραμμίζοντας ότι με το άρθρο αυτό αίρεται στην πράξη το άρθρο 16 του Συντάγματος για την υπεράσπιση της δημόσιας Παιδείας.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η ανακοίνωση, «το ΤΕΕ έχει ήδη τονίσει προς όλες τις κατευθύνσεις με την ομόφωνη απόφαση της Αντιπροσωπείας του στις 5/10/2019, ότι η ρύθμιση που προωθείται από την κυβέρνηση με την οποία προβλέπεται αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας των πτυχίων κολεγίων και των ξένων πανεπιστημίων, είναι κατάφωρα άδικη για τους διπλωματούχους μηχανικούς, επιζήμια για το δημόσιο συμφέρον και ισοπεδωτική για την δημόσια παιδεία».

Το ΤΕΕ αναφέρει, ότι «ως υπεύθυνος φορέας για τη διαδικασία απονομής άδειας ασκήσεως επαγγέλματος και κατ' επέκταση επαγγελματικών δικαιωμάτων, με γνώμονα την τεχνική ευθύνη και το δημόσιο συμφέρον, δεν θα επιτρέψει την απαξίωση των διπλωμάτων των ενιαίων 5ετών αδιάσπαστων προγραμμάτων σπουδών των Πολυτεχνείων και Πολυτεχνικών Σχολών της χώρας αποδεχόμενο την αποσύνδεση της άσκησης του επαγγέλματος του Μηχανικού από τους ακαδημαϊκούς τίτλους σπουδών. Η ανάληψη δε της τεχνικής ευθύνης στο ανώτατο επίπεδο νοείται μόνο από διπλωματούχους μηχανικούς».

Καταλήγοντας στην ανακοίνωσή του, το ΤΕΕ επισημαίνει ότι «θα ασκήσει με κάθε πρόσφορο τρόπο τον θεσμικό, επιστημονικό και κοινωνικό του ρόλο ώστε η πολιτική άκριτης εμπορευματοποίησης της παιδείας και νομοθετικής εξίσωσης διαφορετικών επιπέδων επιστημονικής γνώσης να καταργηθεί στην πράξη».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΙΠΑΕ
Aνοιχτή επιστολή του τμήματος Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής του ΔΙΠΑΕ
Η ανακοίνωση σχετικά με την αντιστοιχία Τμήματος Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής ως Τμήμα Πολυτεχνικής Σχολής
Aνοιχτή επιστολή του τμήματος Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής του ΔΙΠΑΕ
πανεπιστημιο θεσσαλιας
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ατελείωτα «αδειάσματα» του ΥΠΑΙΘΑ - Το τελευταίο από το ΠΤΔΕ Παν.Θεσσαλίας
Καθηγητές ΠΤΔΕ Θεσσαλίας: Ο εγκλωβισμός του δημόσιου λόγου σε ζητήματα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αποπροσανατολίζει τη συζήτηση από τα ουσιώδη...
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ατελείωτα «αδειάσματα» του ΥΠΑΙΘΑ - Το τελευταίο από το ΠΤΔΕ Παν.Θεσσαλίας