Thumbnail
Με αφορμή την πρώτη συνεδρίαση της επιτροπής υπηρεσιακών μεταβολών

του Βασίλη Παληγιάννη

Με αφορμή την πρώτη συνεδρίαση της επιτροπής υπηρεσιακών μεταβολών που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας, αλλά και τη σημερινή συζήτηση στο Δ.Σ. της ΔΟΕ σχετικά με τις μεταθέσεις και αποσπάσεις, ως αιρετός του ΚΥΣΠΕ για άλλη μια φορά θέτω υπόψη της εκπαιδευτικής κοινότητας τις παρακάτω προτάσεις πιστεύοντας πως μπορούν να αποτελέσουν βάση συζήτησης αλλαγής του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου:

 α) Μεταθέσεις

  • Σύσταση οργανικών θέσεων, με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης (ιδιαίτερα οι ειδικότητες βρίσκονται αυτή τη στιγμή στον αέρα)
  • Αναμοριοδότηση όλων των κριτηρίων μετάθεσης (χρόνια υπηρεσίας, παιδιά, συνυπηρέτηση) για μια πιο δίκαια, πιο ρεαλιστική και ισορροπημένη μοριοδότηση.
  • Άμεση ανάγκη τροποποίησης του άρθρου 13, Π.Δ. 50/96 για την επαναδιατύπωση και εκσυγχρονισμό των ιατρικών όρων των ασθενειών και την ένταξη ίσης ή μεγαλύτερης βαρύτητας με αυτές που υπάρχουν στη σχετική νομοθεσία, π.χ. με 40% αναπηρία λόγω ασθένειας WIILLEBRAND ή με 67% λόγω ασθένειας CROHN, ή με κώφωση στο αριστερό αυτί του παιδιού υπολογίζονται στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης και απόσπασης. Με εγκεφαλοπάθεια 90% αναπηρία ή βαρεία μυασθένεια 90% αναπηρία ή με παιδική σχιζοφρένεια 80% αναπηρία ή με 90% αναπηρία λόγω κινητικών προβλημάτων δεν υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης ή απόσπασης. 
  • Αντιμετώπιση του «λαβύρινθου» της ισχύουσας νομοθεσίας για ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ, Διαπολιτισμικά, Πειραματικά και Μειονοτικά σχολεία με ξεκάθαρα κριτήρια αντίστοιχα της γενικής εκπαίδευσης. 
  • Αναμοριοδότηση όλων των σχολικών μονάδων. Η σημερινή μοριοδότηση δε στηρίζεται σε ενιαία κριτήρια, δημιουργεί μεγάλες αδικίες που καθιστούν επιτακτική την ανάγκη της άμεσης αναμοριοδότησης των συνθηκών διαβίωσης όλων των σχολικών μονάδων με ξεκάθαρα και αντικειμενικά κριτήρια
  • Αντιμετώπιση της πανσπερμίας νόμων, Π.Δ., υπουργικών αποφάσεων και εγκυκλίων.

 

Είναι αδήριτη ανάγκη να προχωρήσουμε σ΄ ένα νομοθετικό πλαίσιο πιο απλό, πιο δίκαιο, πιο αντικειμενικό κι αποδεκτό από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.

β) Αποσπάσεις

  • Αναμοριοδότηση των κριτηρίων απόσπασης.
  • Επανεξέταση των κατά προτεραιότητα αποσπάσεων.
  • Οι αποσπάσεις σε Δ/νσεις, σε φορείς, Πανεπιστήμια και στην Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας να πραγματοποιούνται με μοριοδότηση από το ΚΥΣΠΕ.
  • Σε εξαιρετικές περιπτώσεις που συνάδελφοί μας αντιμετωπίζουν σοβαρότατα προβλήματα, π.χ. αιφνίδιος θάνατος συζύγου, σοβαροί τραυματισμοί, κλπ. το συμβούλιο με ομόφωνη και πλήρως αιτιολογημένη πρόταση να μπορεί να εισηγείται την απόσπαση των συναδέλφων.

Η ολοκλήρωση της διαδικασίας μεταθέσεων και αποσπάσεων θα πρέπει να πραγματοποιείται εγκαίρως ώστε να δίνεται η δυνατότητα του προσωπικού και οικογενειακού προγραμματισμού του κάθε εκπαιδευτικού, αλλά και του καλύτερου προγραμματισμoύ λειτουργίας των σχολείων.

 

Πάντα στη διάθεσή σας

 

Παληγιάννης Βασίλειος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia 2022
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
Ο διευθυντής αφού εντόπισε τη βολίδα αγνώστου διαμετρήματος, την παρέδωσε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή