Thumbnail
Μάλλον για... πικάρισμα δέχθηκε ο Ζουράρις την πρόσκληση του ΣΚΑΪ για συνέντευξη, καθώς αρνήθηκε να δώσει οποιαδήποτε απάντηση σε οποιαδήποτε ερώτηση  

Λέγοντας συνεχώς ότι μπορεί να μιλήσει μόνο για τα θέματα δικής του αρμοδιότητας δηλαδή για τα σχολεία του εξωτερικού αρνιόταν πεισματικά να απαντήσει σε οποιαδήποτε ερώτηση της δημοσιογράφου, είτε για την παιδεία (άνοιγμα σχολείων, πανελλήνιες), είτε για την πολιτική της κυβέρνησης στην οποία συμμετέχει ως υφυπουργός. 

«Τι πιστεύετε κύριε Ζουράρι για την οικονομία της χώρας; Βαίνει καλώς; Οι Πανελλαδικές πρέπει να καταργηθούν ή όχι; Θα ανοίξουν κανονικά τα σχολεία τον Σεπτέμβρη, χωρίς ελλείψεις κύριε Ζουράρι», αυτές ήταν μερικές από τις ερωτήσεις στις οποίες ζητούσε απαντήσεις η δημοσιογράφος Μαρία Αναστασοπούλου αλλά... μάταια, καθώς ο υφυπουργός Παιδείας δεν απάντησε σε καμία. Το μόνο που έκανε ήταν να επαναλαμβάνει την άποψη ότι  είναι αρμόδιος μόνο για τα σχολεία του εξωτερικού, εκεί όπου σημειώνονται μεγάλες επιτυχίες, καθώς έχουν, μεταξύ άλλων, πετύχει την δημιουργία πισινών σε σχολεία στο Βέλγιο. 

Ο... ανύπαρκτος διάλογος έκλεισε με ένταση και βολές εκατέρωθεν, με την δημοσιογράφο να απορεί και να εκφράζει δημοσίως στον υφυπουργό την απορία της γιατί δέχθηκε να δώσει συνέντευξη αφού δεν ήθελε να απαντήσει σε καμία ερώτηση! 

Η ένταση ξεκίνησε όταν η συζητήση περιστράφηκε γύρω από τη διαρροή μυαλών στο εξωτερικό όταν ο κ. Ζουράρις είπε ότι καλά κάνουν και φεύγουν. Η δημοσιογράφος του αντέτεινε ότι θα έπρεπε να της πει λύσεις, τι πρέπει να γίνει και όχι να της λέει ότι καλά κάνουν τα παιδιά και φεύγουν. Είπα «προσωρινό», σχολίασε ο κ. Ζουράρις προσθέτοντας ότι αναφέρθηκε στις μεταπτυχιακές σπουδές και λέγοντας ότι «κανέναν δεν έβλαψε η συνέχιση των σπουδών εγώ 23 χρόνια δίδαξα έξω».

Διαβάστε τον διάλογο που ακολούθησε μέχρι που κόπηκε η σύνδεση: 

Δημοσιογράφος: Βλέπουμε ξέφωτο, τελειώνει το πρόβλημα; Από αυτό που λέτε δεν θα δούμε καλύτερη εικόνα στη χώρα το επόμενο διάστημα;
Ζουράρις: Το επόμενο διάστημα θα δούμε μπαλώματα εν μέρει βελτιώσεις αυτό δεν είναι συνολική καλυτέρευση πχ ότι έχουμε βελτιώσει την ανεργία αυτό είναι θετικότατο πλην ανεπαρκές.
Δ: Λιγότερους φόρους θα δουν τα νοικοκυριά; 
Ζ: Δεν ξέρω για φόρους. Ακουστε κυρία μου είμαι υφυπουργός παιδείας και μάλιστα του φεκ του δικού μου. Εγώ είμαι υπεύθυνος για τα σχολεία του εξωτερικού.
Δ: Είστε πάντως υπουργός της κυβέρνησης, συγνώμη κιόλας και δεν μπορείτε να μην έχετε άποψη που πάει η χώρα. 
Ζ: Είμαι υφυπουργός παιδείας και πράττω τα του οίκου μου και είναι τα σχολεία του εξωτερικού, ρωτήστε με για τα σχολεία του εξωτερικού.
Δ: Αν θέλατε να μας στέλνατε τις ερώτησεις να σας τις κάνουμε... είστε υφυπουργός της κυβέρνησης και θεωρώ ότι μπορείτε να μας απαντήσετε σε κάποιες ερωτήσεις... 
Ζ: Εσείς θεωρείτε τα δικά σας εγώ θα σας πω τα δικά μου θα σας πω δυο επιτυχίες δικες μου 
(...)
Δ: Να δούμε επειδή ξεκινούν τα σχολεία,  θα ανοίξουν κανονικά και χωρίς ελλείψεις ; 
Ζ: Δεν είναι στις αρμοδιότητές μου, είμαστε τέσσεριες συνεργάτες στο υπουργείο, εγώ έχω την ευθύνη... 
Δ: Δεν μιλάτε μεταξύ σας; 
Ζ: αυτό δεν σας αφορά 
Δ: με αφορά και εμένα και όλους τους πολίτες
Ζ: με τους πολίτες μιλάω απευθείας δεν χρειάζομαι την διαμεσολάβηση σας, όταν μάλιστα βλέπω ότι δεν είστε προετοιμασμένη για τις ερωτήσεις 
Δ: εσείς δεν είστε προετοιμασμένος για τις απαντήσεις γιατί όταν ρωτάμε τον υφυπουργό  αν θα ανοίξουν τα σχολεία και δεν απαντά αυτό είναι μεγάλο ζήτημα
Ζ: είμαι απολύτως προετοιμασμένος δια την οικιοπραγία μου 
Δ: Αρα τα σχολεία θα ανοίξουν κανονικά, χωρίς ελλείψεις; 
Ζ: Αυτά θα τα ρωτήσετε στον υπουργό και στον υφυπουργό που ασχολείται με τα σχολεία του εσωτερικού, εγώ ασχολούμαι με τα σχολεία του εξωτερικού. 
Δ: Δεν νοιάζεστε για το αν θα ανοίξουν τα σχολεία κανονικά; 
Ζ: Δεν ασκώ οικιοπραγία 
Δ: Δεν έχετε άποψη ούτε για τις πανελλήνιες, αν θα πρέπει να καταργηθούν; 
Ζ: Αυτό είναι μια άλλη συζήτηση που δεν μπορούμε να κάνουμε σε ένα δυο λεπτά.
Δ: Δεν καταλαβαίνω γιατί αποδεχθήκατε την πρόσκληση που σας κάναμε, αληθινά. 
Ζ: Αληθινά ή ψεύτικα; 
Δ: Δεν καταλαβαίνω γιατί δεχτήκατε να μιλήσετε μπροστά στους Έλληνες πολίτες ενώ σας ρωτώ για τα σχολεία για τις πανελλήνιες και δεν θέλετε να απαντήσετε σε τίποτα. 
Ζ: Εχουμε 56.000 ελληνόπουλα σε όλο τον πλανήτη που μαθαίνουν τον ελληνικό πολιτισμό και αυτά είναι τα θέματα της δικής μου ευθύνης. 
Δ: Δεν σας απασχολεί προς τα που βαδίζει η κυβέρνηση που συμμετέχετε και είστε υπουργός;
Ζ: Είμαι υφυπουργός για τα σχολεία του εξωτερικού. 
Δ: Αρα λέτε στους πολίτες ότι η οικονομία δεν σας αφορά και δεν εχετε να τους απαντήσετε και κάτι στο τι θα γίνει στο άμεσο μέλλον.  
Ζ: Το άρα είναι δικό σας πρόσθετο. Θα παραμείνετε και εσείς στα δικά σας και θα προσπαθήσετε να παραμείνετε στα θέματα ευθύνης μου. 
Δ: Δεν μας έμεινε τιποτα ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα συζητήσηη, ίσως η πιο ενδιαφέρουσα που είχε τη δυνατότητα ο κόσμος να παρακολουθήσει.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kataskinosi-paidia.jpg
Παιδικές κατασκηνώσεις ΔΥΠΑ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τα vouchers - Oι δικαιούχοι και τα κριτήρια
Η πλατφόρμα θα είναι ανοικτή για τις αιτήσεις δικαιούχων έως τις 12 Μαΐου και ώρα 23:59
Παιδικές κατασκηνώσεις ΔΥΠΑ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τα vouchers - Oι δικαιούχοι και τα κριτήρια
kimolia_6.jpg
Νέοι Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών 2024: Πίνακες των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Κάλυψη όλων των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Νέοι Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών 2024: Πίνακες των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
foto_education_notebook_phone_alfavita.jpg
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Τα κριτήρια για την επιλογή Διευθυντών και Υποδιευθυντών
Σε ΦΕΚ η απόφαση για τα κριτήρια για την επιλογή Διευθυντών και Υποδιευθυντών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Τα κριτήρια για την επιλογή Διευθυντών και Υποδιευθυντών