Thumbnail
Σε κινητοποίηση που διοργανώθηκε στο Πανεπιστήμιο Μπογκάζιτσι

Οι τουρκικές αρχές διέταξαν τη σύλληψη 15 φοιτητών οι οποίοι διαμαρτυρήθηκαν για τις επιχειρήσεις του στρατού στο Αφρίν της βόρειας Συρίας, όπως ανέφερε σήμερα η εφημερίδα Hurriyet.

Η κινητοποίηση αυτή πραγματοποίηθηκε τον περασμένο μήνα, όταν μια ομάδα φοιτητών από το Πανεπιστήμιο Μπογκάζιτσι της Κωνσταντινούπολης οργάνωσε μια εκδήλωση υπέρ των στρατιωτικών επιχειρήσεων στη Συρία και μοίραζε λουκούμια από έναν πάγκο που είχε στήσει στον χώρο του ιδρύματος.

Άλλοι φοιτητές οργάνωσαν αντιδιαδήλωση, υψώνοντας ένα πανό που έγραφε "Η εισβολή, η σφαγή, δεν γίνεται να γιορτάζονται με λουκούμια". Ο πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν τους αποκάλεσε "τρομοκράτες" και οι αρχές ξεκίνησαν έρευνα σε βάρος τους.

Σύμφωνα με τους εισαγγελείς, οι φοιτητές ενήργησαν σε συμφωνία με τους Κούρδους πολιτοφύλακες και "επιχείρησαν να παρουσιάσουν τη Δημοκρατία της Τουρκίας και τις Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις ως δυνάμεις εισβολής που κάνουν χρήση βίας και κατά συνέπεια εμπλέκονται σε παράνομες ενέργειες στην περιοχή", αναφέρει το δημοσίευμα.

Μετά την αντιπολεμική κινητοποίηση ο Ερντογάν διαμήνυσε ότι δεν θα επιτραπεί στους φοιτητές να σπουδάσουν στο πανεπιστήμιο. "Θα βρούμε αυτούς τους τρομοκράτες φοιτητές και θα κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο. Δεν θα δώσουμε σ' αυτούς τους τρομοκράτες, κομμουνιστές νεαρούς το δικαίωμα να σπουδάσουν στα πανεπιστήμια αυτά. Θα αρπάξουμε αυτούς τους περιθωριακούς από το αυτί και θα τους χτυπήσουμε στο έδαφος" είπε σε ομιλία του σε μέλη του κυβερνώντος κόμματος AKP.

Ο πρόεδρος του αντιπολιτευόμενου Ρεπουμπλικανικού Λαϊκού Κόμματος (CHP) Κεμάλ Κιλιτσντάρογλου απάντησε ότι δεν επαφίεται στον πρόεδρο να αποφασίζει την τύχη των φοιτητών. "Ποιος είσαι εσύ που δεν θα τους αφήσεις να σπουδάσουν; Τα πανεπιστήμια ανήκουν στον πατέρα σου; Τα πανεπιστήμια δεν ορίζονται από τον επικεφαλής του κράτους" είπε, παραλληλίζοντας τον Ερντογάν με δικτάτορα.

Από την έναρξη των επιχειρήσεων στο Αφρίν οι τουρκικές αρχές έχουν συλλάβει εκατοντάδες ανθρώπους που εξέφρασαν αντιρρήσεις ή επικρίσεις με αναρτήσεις σε ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης ή με άλλους τρόπους. Ο Ερντογάν είπε ότι θα διαγράψει τη λέξη "Τουρκικός" από τον Τουρκικό Ιατρικό Σύλλογο (TTB, 83.000 μέλη) επειδή εξέφρασε δημοσίως αντιρρήσεις.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia 2022
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
Ο διευθυντής αφού εντόπισε τη βολίδα αγνώστου διαμετρήματος, την παρέδωσε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
papei_9.jpg
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών