Thumbnail
Μετρό

Ολοκληρώθηκε σήμερα η διαδικασία υποβολής φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το διαγωνισμό «ΓΡΑΜΜΗ 4  ΤΜΗΜΑ Α΄, ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ  ΓΟΥΔΗ Α ΣΤΑΔΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ», όπως ανακοίνωσε η Αττικό Μετρό.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, στη διαδικασία συμμετείχαν τα εξής σχήματα, με βάση τη σειρά υποβολής φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος:

1. ΤΕΡΝΑ ΑΕ- VINCI-SIEMENS AG "TVS"

2. J+P ΑΒΑΞ ΑΕ- GHELLA SpA -ALSTOM TRANSPORT S.A.

3. ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ - ANSALDO STP S.p.A -HITACHI RAIL ITALY SPA

4. FCC - ARCHIRODON-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ

Σύμφωνα με την Αττικ;o Μετρό, η παραπάνω εξέλιξη σηματοδοτεί την εκκίνηση της υλοποίησης της Γραμμής 4 του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της Αθήνας, του μεγαλύτερου έργου υποδομής, προϋπολογισμού δημοπράτησης για την πρώτη φάση 1, 45 δισ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ, που εκτελείται αυτή τη στιγμή στην Ε.Ε.

Η Διοίκηση της Αττικό Μετρό εκφράζει την ικανοποίησή της για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή κατασκευαστικών εταιριών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς η ολοκλήρωση του έργου θα συμβάλλει καταλυτικά στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες της Αττικής, καταλήγει η ανακοίνωση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxol_eksoterikou.jpg
Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση: Δραματική η κατάσταση σε σχολεία της Γερμανίας από ελλείψεις εκπαιδευτικών
Η συστηματική πλέον καθυστέρηση στην κάλυψη των κενών καθίσταται πρόβλημα χρόνιο που απειλεί την ίδια την ύπαρξη των σχολείων, υποβαθμίζοντας το...
Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση: Δραματική η κατάσταση σε σχολεία της Γερμανίας από ελλείψεις εκπαιδευτικών