Thumbnail
Στάση εργασίας

Οι εργαζόμενοι θέτουν πέντε ζητήματα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο που υποστηρίζουν ότι θα γίνουν αιτία ταλαιπωρίας:

– Δεν υπάρχει καμία προετοιμασία για την αντικατάσταση στο τέλος του μηνός εκατοντάδων χιλιάδων χάρτινων καρτών με ηλεκτρονικές στα 15 σημεία πώλησης.

– Δεν έχουν γίνει από τα αρμόδια υπουργεία οι αναγκαίες ενέργειες για την ελεύθερη μετακίνηση των δικαιούχων (ΑΜΕΑ, άνεργοι κ.α)

– Δεν έχει γίνει προμήθεια του αναγκαίου αριθμού ηλεκτρονικών εισιτηρίων για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες της απλής διαδρομής. Έτσι, οι επιβάτες θα είναι αναγκασμένοι να αγοράσουν ημερήσιο εισιτήριο, που κοστίζει πολύ ακριβότερα.

– Δεν έχουν ενημερωθεί οι επιβάτες για τη λειτουργία του νέου συστήματος.

– Δεν έχει τοποθετηθεί σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών POS σε όλα τα εκδοτήρια.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του σωματείου εργαζομένων ΣΤΑΣΥ:

«Κατά την πρώτη ημέρα λειτουργίας του νέου συστήματος έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου στο δίκτυο της ΣΤΑ.ΣΥ, σύμφωνα με τις εντολές του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζη, η ταλαιπωρία των επιβατών ήταν πολύ μεγάλη και οι εντάσεις και οι διαπληκτισμοί με τους εργαζόμενους συνεχείς.

Βέβαια, ο κ. Σπίρτζης αρκέστηκε να επιδίδεται σε ανέξοδους λεονταρισμούς, απειλώντας τους εργαζόμενους με εισαγγελείς και πειθαρχικά και ουδόλως ασχολήθηκε με το πώς θα γίνει η μετάβαση από το χάρτινο στο ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Αντίθετα, το Σωματείο μας, εδώ και ένα (1) χρόνο, βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους συναδέλφους εκδότες, καταγράφει προβλήματα και αστοχίες και ενημερώνουμε, εγγράφως, το Υπουργείο Μεταφορών, τον ΟΑΣΑ και τη Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ..

Οι παρεμβάσεις μας είχαν θετικά αποτελέσματα, αφού πολλές αστοχίες και ελλείψεις αποκαταστάθηκαν. Εάν είχε προχωρήσει η συνεργασία και ο διάλογος, που επιδιώκουμε, θα είχαν επιλυθεί και άλλα και δεν θα παρουσιαζόταν η άσχημη εικόνα, με τις τεράστιες ουρές, στους κεντρικούς σταθμούς του δικτύου.

Συνεχίζοντας τις προσπάθειές μας ανταποκριθήκαμε σε πρόσκληση και πήραμε μέρος σε σύσκεψη στον ΟΑΣΑ, όπου καταθέσαμε τις παρατηρήσεις και προτάσεις μας για την επίλυση των προβλημάτων.

Με την ευκαιρία θα πρέπει να σημειώσουμε σε σχέση με στοιχεία, που παρουσίασε ο ΟΑΣΑ για τις βλάβες του συστήματος, ότι μόνο οι επίσημα καταγεγραμμένες της τελευταίας εβδομάδας ήταν 110 !

Ενδεικτικά, αναφέρουμε ορισμένα από τα ζητήματα, που θέσαμε και πρέπει άμεσα να αντιμετωπιστούν:

Δεν υπάρχει καμία προετοιμασία για την αντικατάσταση στο τέλος του μηνός εκατοντάδων χιλιάδων χάρτινων καρτών με ηλεκτρονικές στα 15 σημεία πώλησης.
Δεν έχουν γίνει από τα αρμόδια Υπουργεία οι αναγκαίες ενέργειες για την ελεύθερη μετακίνηση των δικαιούχων (ΑΜΕΑ, άνεργοι κ.α)

Δεν έχει γίνει προμήθεια του αναγκαίου αριθμού ηλεκτρονικών εισιτηρίων για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες της απλής διαδρομής. Έτσι, οι επιβάτες θα είναι αναγκασμένοι να αγοράσουν ημερήσιο εισιτήριο, που κοστίζει πολύ ακριβότερα.Δεν έχουν ενημερωθεί οι επιβάτες για τη λειτουργία του νέου συστήματος.
Δεν έχει τοποθετηθεί σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών POS σε όλα τα εκδοτήρια.

Είναι προφανές ότι μετά απ’ αυτές τις παρατηρήσεις μας η ευθύνη για την ταλαιπωρία των επιβατών θα βαρύνει αποκλειστικά και προσωπικά τον κ. υπουργό, που εμμένει στη βιαστική λειτουργία του νέου συστήματος αδιαφορώντας για τις συνέπειες σε επιβάτες και εργαζόμενους.

Να σημειώσουμε δε ότι σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες η μετάβαση από το χάρτινο στο ηλεκτρονικό εισιτήριο χρειάστηκε 18 και πλέον μήνες και εδώ ο κ. υπουργός θέλει να γίνει σε 7 μήνες!

Για αυτό να ξέρει ο κ. υπουργός ότι για το πόσο και εάν λειτουργεί σωστά το σύστημα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου αυτό το βιώνει καθημερινά ο επιβάτης.

Επίσης, ζητάμε απ’ όλους να σταματήσουν να παίζουν επικοινωνιακά παιχνίδια σε βάρος των επιβατών και του δημόσιου χαρακτήρα των συγκοινωνιών θεωρώντας ότι βρίσκουν «έδαφος» για να συκοφαντήσουν και να πλήξουν το συνδικαλιστικό κίνημα.

Τέλος, καταγγέλλουμε ως απαράδεκτες, άθλιες και αυταρχικές τις απειλές του υπουργού Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζη προς τους εργαζόμενους.

Ο κ. υπουργός οφείλει να ξέρει ότι οι απειλές, οι «επιστρατεύσεις» και γενικότερα ο αυταρχισμός δεν κάμπτει τους εργαζόμενους και να κατανοήσει, μια για πάντα, ότι ούτε οι εισαγγελείς ούτε τα πειθαρχικά θα σταματήσουν τη συνδικαλιστική δράση και τις συλλογικές αποφάσεις.

Ο κ. Σπίρτζης οφείλει να ανακαλέσει τώρα τις απειλές του. Σε διαφορετική περίπτωση θα προχωρήσουμε σε κινητοποιήσεις μέχρι να το πράξει.


Το ΔΣ του Σωματείου μας αποφάσισε να ξεκινήσουμε τη Δευτέρα 9/10/2017 με προειδοποιητική στάση εργασίας (12-15:00), με προοπτική κλιμάκωσης»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mitsotakis
Βουλή: Καταψηφίστηκε η πρόταση δυσπιστίας για τα Τέμπη από 159 βουλευτές
Δεν πέρασε η πρόταση δυσπιστίας του ΠΑΣΟΚ κατά της κυβέρνησης, εν μέσω μεγάλης πολιτικής έντασης μέσα στο κοινοβούλιο, ενώ η τριήμερη συζήτηση...
Βουλή: Καταψηφίστηκε η πρόταση δυσπιστίας για τα Τέμπη από 159 βουλευτές
ζομπι2
Ιδιωτικά πανεπιστήμια: Και τώρα... «Zombie Universities» προ των πυλών;
Ο Ομότιμος καθηγητής του ΑΠΘ κ.Δημήτρης Κ. Μαυροσκούφης εξηγεί πώς ο νόμος για τα μη κρατικά ΑΕΙ εισάγει (και) στην Ελλάδα τη λεγόμενη «κουλτούρα της...
Ιδιωτικά πανεπιστήμια: Και τώρα... «Zombie Universities» προ των πυλών;