Κάνε δωρεάν την εγγράφη σου!

Διεκδίκησε υποτροφίες σε πάνω από 350 μεταπτυχιακά προγράμματα

Πάρε συμβουλές για την συμπλήρωση του μηχανογραφικού σου

Κάνε δωρεάν ψυχομετρικά τεστ

Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχική >

Χθες ο Πετρούνιας, σήμερα η Ξουλόγη


Δημοσιεύτηκε: Κυριακή, 18 Μάρτιος, 2018 - 18:22 | Στην Κατηγορία:

Ασημένιο μετάλλιο για την Ιωάννα Ξουλούγη στις ασκήσεις εδάφους

Μια ακόμη μεγάλη επιτυχία της ελληνικής γυμναστικής στο παγκόσμιο κύπελλο, που διεξάγεται στο Μπακού.   

Η Ιωάννα Ξουλόγη κατέκτησε τη δεύτερη θέση στον τελικό των ασκήσεων εδάφους με 12.733 βαθμούς, μια ημέρα μετά το χρυσό του Λευτέρη Πετρούνια στους κρίκους. Νωρίτερα, η Ξουλόγη ήταν τέταρτη στον τελικό της δοκού ισορροπίας, με 12,000 βαθμούς, αλλά στο έδαφος ήταν εκπληκτική και κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, χαρίζοντας το δεύτερο μετάλλιο για τα ελληνικά χρώματα.   

Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε και η 16χρονη, Εβελίνα Μάγια, στη δοκό ισορροπίας, αφού κατέλαβε την 7η θέση με 11,700 βαθμούς.   Στον τελικό του εδάφους, η Μάγια κατέκτησε την 5η θέση με 12,566 βαθμούς.   


ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ

alfavita.gr δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα της. Τα σχόλια εκπροσωπούν κάθε σχολιαστή. Στα πλαίσια προστασίας των επισκεπτών της, η alfavita.gr θα διαγράφει σχόλια που είναι απειλητικά, προσβλητικά, επιζήμια, δυσφημιστικά, χυδαία, βίαια, υβριστικά ή ρατσιστικά.

Σχετικά Άρθρα

Πόση ώρα πρέπει τελικά να γυμνάζεσαι για να αδυνατίσεις;

Η ένταση της άσκησης έχει σχέση με το αποτέλεσμα;

Η γυμναστική «σύμμαχος» στην πρόληψη του παχέως εντέρου

Υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνεται τακτικά

Δεν προλαβαίνετε να πάτε γυμναστήριο - Δεν πειράζει, πάρτε το ποδήλατο για να πάτε στη δουλειά

Μια μικρή αλλαγή στην καθημερινότητά σας, όπως το να πηγαίνετε με το ποδήλατο στη δουλειά αντί με το αυτοκίνητο, θα σας βοηθήσει να χάσετε μερικά κιλά και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνετε συμπληρωματικά στο γυμναστήριο

«Δεν προλαβαίνω να γυμναστώ» - 5 ασκήσεις για να... τελειώσει η δικαιολογία

«Γιατί δεν γυμνάζεστε»; Αν σπεύσατε να απαντήσετε «γιατί δεν προλαβαίνω», σας προτείνουμε 5 απλές, βασικές ασκήσεις δύναμης.