Thumbnail
Κίνηση για την Αλλαγή στην ΕΜΕ

ΚΙΝΗΣΗ για την ΑΛΛΑΓΗ στην ΕΜΕ»


Οι εξισώσεις είναι περισσότερο ενδιαφέρουσες για μένα. Η πολιτική είναι για το παρόν, ενώ οι εξισώσεις είναι για την αιωνιότητα.
Αλβέρτος Αϊνστάιν, 1879-1955,  φυσικός
(αρνούμενος κάποια πολιτική θέση το 1952)


 Με αφορμή:
•    Τις δηλώσεις του υπουργού της εκπαίδευσης Νίκου Φίλη, σε ημερίδα για την τεχνική εκπαίδευση, όπου πρότεινε να  ανατεθεί και σε άλλες ειδικότητες εκπαιδευτικών η διδασκαλία Φυσικής και Μαθηματικών στα σχολεία:
«Από τη δική μου μαθητική και φοιτητική εμπειρία οι καλύτεροι και οι καλύτερες του θετικού τμήματος στο σχολείο μου συνέχιζαν τις σπουδές τους στα Πολυτεχνεία και ήξεραν πολύ καλή Φυσική και πολύ καλά Μαθηματικά, αλλά δεν μπορούσαν να διδάξουν Μαθηματικά και Φυσική στην Τεχνική Εκπαίδευση. Προκύπτει ένα ερώτημα, γιατί περιχαρακώνουμε τα αντικείμενα; Χρειάζεται κάποια διδακτική μόρφωση νωρίτερα; Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους φυσικούς και μαθηματικούς. Τότε να το κάνουμε.»…   
•    Την απόφαση του προεδρείου του Δ.Σ. της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) για συνάντηση μαζί του, χωρίς να έχει συζητηθεί και αποφασιστεί στο Δ.Σ. τι ακριβώς θα αναφέρει το Δ.Σ. στη συνάντηση,  τονίζουμε τα εξής:
A.    Κανένα παιδαγωγικό επιχείρημα δεν συνάδει με την εκφρασθείσα πρόθεση του υπουργού για ανάθεση της διδασκαλίας των Μαθηματικών σε άλλες ειδικότητες. Οι απόψεις του υπουργού  είναι προσωπικές και εμπειρικές και δεν βασίζονται σε επιστημονικά και ερευνητικά συμπεράσματα!
B.    Μοναδικός λόγος για κάτι τέτοιο είναι η κάλυψη εκ των ενόντων διδακτικών αναγκών, με αποτέλεσμα τη μείωση των όποιων προσλήψεων σχετικών ειδικοτήτων και ελαχιστοποίηση των διορισμών. Εν τέλει στόχος του Υπουργείου  είναι η προσαρμογή της Εκπαίδευσης στις οικονομικές και εκπαιδευτικές απαιτήσεις των δανειστών και η λειτουργία ενός φτηνού σχολείου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και τα λαϊκά στρώματα.
Γ. Οι φοιτητές των Μαθηματικών Τμημάτων προσανατολίζονται στο εκπαιδευτικό σύστημα και προετοιμάζονται για τη διδασκαλία των μαθηματικών εννοιών, η οποία απαιτεί βαθιά γνώση των διαδικασιών της μάθησης, της παιδαγωγικής-διδακτικής επιστήμης  και ψυχολογίας.
Δ. Τα Μαθηματικά πρέπει να διδάσκονται από Μαθηματικούς και όχι από «περαστικούς». Γιατί περαστικός είναι όποιος δέχεται να διδάξει από ιδιοτέλεια είτε για να μην ταλαιπωρηθεί μετακινούμενος σε διπλανό σχολείο είτε για να εγγράψει στο βιογραφικό του ότι δίδαξε Μαθηματικά.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αστυνομια ρεθυμνου
Πρωτοφανής αστυνομική εισβολή σε σπίτι φοιτήτριας τα ξημερώματα!
Η όλη επιχείρηση στήθηκε για να… βρεθεί ποιος ευθύνεται  για κάποια συνθήματα υπέρ της Παλαιστίνης που γράφτηκαν στην πόλη στις 25 Μάρτη!
Πρωτοφανής αστυνομική εισβολή σε σπίτι φοιτήτριας τα ξημερώματα!