Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχική >

Κι όμως! Υπάρχει και «χορτοφάγος» καρχαρίας!

Δημοσιεύτηκε: Παρασκευή, 7 Σεπτέμβριος, 2018 - 14:58 | Στην Κατηγορία:

Τρώνε θαλάσσια χόρτα σε ποσοστό έως και 60% της συνολικής τροφής τους

Επιστήμονες ταυτοποίησαν τα πρώτα παγκοσμίως γνωστά παμφάγα είδη καρχαρία, τα οποία μπορούν να τρώνε θαλάσσια χόρτα σε ποσοστό 60% της συνολικής τροφής τους, μεταδίδει το κινεζικό πρακτορείο.

Εμπειρογνώμονες από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια και του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Φλόριντα στο Μαϊάμι αποφάσισαν να διερευνήσουν τις διατροφικές συνήθειες των πλατυκέφαλων καρχαριών, αφότου διάβασαν σε άρθρα ότι το είδος αυτό τρώει συχνά θαλάσσιο χορτάρι.

Οι πλατυκέφαλοι καρχαρίες, ένα από τα πιο μικρά είδη της οικογένειας των σφυροκέφαλων καρχαριών, αφθονούν στα πιο ρηχά νερά της Αμερικής όπου συνήθως τρώνε καβούρια, γαρίδες, σαλιγκάρια και μικρά ψάρια. Στη διάρκεια της έρευνας, πέντε από αυτούς ακολούθησαν μία διατροφή διάρκειας τριών εβδομάδων αποτελούμενη από θαλάσσια χόρτα και καλαμάρια. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι καρχαρίες χώνεψαν με επιτυχία τα θαλάσσια χόρτα που περιείχαν ένζυμα και συστατικά όπως άμυλο και κυτταρίνη. Επίσης, όλοι οι καρχαρίες στη διάρκεια της δίαιτας πήραν κιλά...

Τα ευρήματα που δημοσιεύονται στην επιστημονική εφημερίδα της Βασιλικής Εταιρίας στο Λονδίνο ανατρέπουν την μέχρι τώρα αντίληψη, ότι όλοι οι καρχαρίες είναι αποκλειστικά κρεατοφάγοι και έχουν «σαρκοφάγο έντερο».

Stickers: