Thumbnail
Το γράφημα αποτυπώνει στοιχεία της Eurostat για την παραγωγή αιολικής ενέργειας στην ΕΕ

Υπολογίζεται ότι 315.000 από τις 3,1 εκατομμύρια γιγαβάτ-ώρα ακαθάριστης ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται το 2016 στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) προήλθαν από την αιολική ενέργεια. Με άλλα λόγια, ο άνεμος αντιπροσώπευε το 10% της συνολικής ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται στην ΕΕ το 2016. Αυτό είναι πενταπλάσιο από το 2005 (2%). Ως εκ τούτου, ο άνεμος είναι η τέταρτη πηγή ηλεκτρικής ενέργειας στην ΕΕ, μετά από συμβατικές θερμικές (49%), πυρηνικές (26%) και υδροηλεκτρικές (12%).

Στα κράτη μέλη της ΕΕ, η Δανία κατέγραψε το μεγαλύτερο ποσοστό αιολικής ενέργειας στη συνολική ακαθάριστη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κατά 43% το 2016. Ακολούθησαν η Λιθουανία (27%), η Ιρλανδία (21%), η Πορτογαλία 20%, Ισπανία (18%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (14%).

Στο αντίθετο τέλος της κλίμακας, η συμβολή του ανέμου στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας ήταν ασήμαντη στη Μάλτα, τη Σλοβενία, τη Σλοβακία και την Τσεχική Δημοκρατία (όλες με μερίδιο κάτω του 1%) και πολύ οριακό στη Λετονία και την Ουγγαρία (και 2%) καθώς και στη Γαλλία, το Λουξεμβούργο και τη Φινλανδία (περίπου 4%).

Πατήστε πάνω στη φωτογραφία για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Το γράφημα αποτυπώνει στοιχεία της Eurostat για την παραγωγή αιολικής ενέργειας στην ΕΕ / ΑΠΕ-ΜΠΕ / Δημοσιογραφική επιμέλεια: Δημ. Φραγκουλιώτης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

apognosi
Εκπαιδευτικός ζήτησε δημιουργία νέου τμήματος στο Νηπιαγωγείο — Πήρε κλήση σε πειθαρχικό!
Το πραγματικό πρόβλημα δεν είναι η αυστηρότητα. Είναι η πειθαρχημένη σιωπή που απλώνεται στους εκπαιδευτικούς χώρους. Ο φόβος να μιλήσεις, να...
Εκπαιδευτικός ζήτησε δημιουργία νέου τμήματος στο Νηπιαγωγείο — Πήρε κλήση σε πειθαρχικό!