Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχική >

«Δεν προλαβαίνω να γυμναστώ» - 5 ασκήσεις για να... τελειώσει η δικαιολογία


Δημοσιεύτηκε: Πέμπτη, 19 Οκτώβριος, 2017 - 13:02 | Στην Κατηγορία:

«Γιατί δεν γυμνάζεστε»; Αν σπεύσατε να απαντήσετε «γιατί δεν προλαβαίνω», σας προτείνουμε 5 απλές, βασικές ασκήσεις δύναμης.

Δεν θα σας πάρουν περισσότερα από 5-10 λεπτά καθημερινά και θα σας εξασφαλίσουν μια καλή φυσική κατάσταση.

  • Squats-καθίσματα [για γλουτούς, τετρακέφαλους, οπίσθιους μηριαίους, γάμπες]: Κρατώντας ίσια την πλάτη, κάντε την κίνηση που θα κάνατε αν υπήρχε πίσω σας μια καρέκλα.
  • Lunges-προβολές: Προβάλλετε το ένα πόδι μπροστά. Κάντε βύθισμα μέχρι το άλλο γόνατο να αγγίξει σχεδόν στο έδαφος. Επαναλάβετε στο άλλο πόδι
  • Push-ups [για στήθος, ώμους, τρικέφαλους, πλάτη, κοιλιακούς]: Στηριχθείτε στα χέρια και στα δάχτυλα των ποδιών (οι αρχάριοι στηριχθείτε στα γόνατα). Διατηρήστε το σώμα σε ευθεία γραμμή και βυθιστείτε ώσπου τα χέρια να σχηματίσουν γωνία 90ο.
  • Τhe Plank [για κοιλιακούς, ραχιαίους, χέρια, πόδια]: Εμπνευσμένη από yoga και pilates, είναι σαν push-up με τη στήριξη να είναι στους αγκώνες. Μείνετε σ’ αυτή τη στάση για 30’’.
  • Όρθια κωπηλατική [για πλάτη]: Λυγίστε τα γόνατα, ρίξτε τον κορμό μπροστά, με σταθερή την πλάτη και τραβήξτε τους αγκώνες πίσω, κάθετα προς τον κορμό.

Χρήσιμα tips

  1. να προηγηθεί ζέσταμα
  2. 15 επαναλήψεις από κάθε άσκηση
  3. 1 κύκλος ασκήσεων για τους αρχάριους, 3 για τους προχωρημένους

Πηγή: stogiatro

Stickers: 

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ

alfavita.gr δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα της. Τα σχόλια εκπροσωπούν κάθε σχολιαστή. Στα πλαίσια προστασίας των επισκεπτών της, η alfavita.gr θα διαγράφει σχόλια που είναι απειλητικά, προσβλητικά, επιζήμια, δυσφημιστικά, χυδαία, βίαια, υβριστικά ή ρατσιστικά.

Σχετικά Άρθρα

Δεν προλαβαίνετε να πάτε γυμναστήριο - Δεν πειράζει, πάρτε το ποδήλατο για να πάτε στη δουλειά

Μια μικρή αλλαγή στην καθημερινότητά σας, όπως το να πηγαίνετε με το ποδήλατο στη δουλειά αντί με το αυτοκίνητο, θα σας βοηθήσει να χάσετε μερικά κιλά και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνετε συμπληρωματικά στο γυμναστήριο

Τεστ αναπνοής μετρά πότε αρχίζουμε να «καίμε» λίπος κατά την διάρκεια σωματικής άσκησης

Είναι γνωστό ότι αν κανείς θέλει να χάσει κιλά, θα πρέπει να τρώει λιγότερο και να γυμνάζεται περισσότερο

Βάδισμα: Αρκετά κάτω από τον παγκόσμιο μέσο όρο οι Έλληνες - Ποιος λαός είναι ο «πρωταθλητής»

Ένας άνθρωπος πάνω στον πλανήτη μας κάνει κατά μέσο όρο σχεδόν 5.000 βήματα, για την ακρίβεια 4.961, μέσα στη μέρα, σύμφωνα με μια διεθνή επιστημονική έρευνα.