Thumbnail
Σύμφωνα, τουλάχιστον, με μελέτη του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Σαν Φρανσίσκο

Το ερώτημα που επιχειρήθηκε να απαντηθεί ήταν αν η στάση ενός ατόμου, ενός σπουδαστή, κατά τη διάρκεια ενός τεστ, μπορεί να επηρεάσει τις επιδόσεις του ατόμου αυτού στο τεστ. Ως μέρος μιας νέας μελέτης στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του San Francisco, οι ερευνητές έλεγξαν 125 σπουδαστές κολεγίου για να δουν πόσο καλά θα μπορούσαν να πραγματοποιήσουν μια απλή μαθηματική διαδικασία – να αφαιρούν 7 από 843 διαδοχικά για 15 δευτερόλεπτα – ενώ καθόταν είτε σκυμμένοι ή καθόταν σε ίσια στάση με τους ώμους πίσω και χαλαροί. 56% των σπουδαστών ανέφεραν ότι το βρήκαν ευκολότερο να πραγματοποιήσουν τη διαδικασία στην ίσια θέση.

«Για τους ανθρώπους που είναι αγχωμένοι από τα μαθηματικά, η στάση κάνει γιγάντια διαφορά», αναφέρει ο Καθηγητής Αγωγής Υγείας Erik Peper, εξηγώντας: «Η σκυφτή στάση τους κλείνει και οι εγκέφαλοί τους δε λειτουργούν τόσο καλά. Δεν μπορούν να σκεφτούν τόσο καθαρά». Πριν αρχίσει η έρευνα, οι σπουδαστές συμπλήρωσαν ένα ανώνυμο ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις σχετικές με την αξιολόγηση των επιπέδων άγχους τους ενώ εξετάζονται και επιχειρούν να κάνουν μια μαθηματική διεργασία. Περιέγραφαν, επίσης, κάθε φυσικό σύμπτωμα στρες που βίωναν κατά τη διάρκεια που έκαναν το τεστ.

Σύμφωνα με τον επίσης συγγραφέα της μελέτης Αναπληρωτή Καθηγητή Αγωγής Υγείας Richard Harvey, το σκύψιμο είναι μια αμυντική στάση που μπορεί να πυροδοτεί αρνητικές αναμνήσεις στο σώμα και στον εγκέφαλο. Ενώ οι σπουδαστές χωρίς άγχος στα μαθηματικά δεν αναφέρουν ως μεγάλο ένα όφελος από την καλύτερη στάση, βρήκαν ότι το να κάνουν μαθηματικά ενώ έσκυβαν ήταν κάπως πιο δύσκολο. Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου, οι Peper και Harvey θεωρούν ότι τα ευρήματα αυτά σχετικά με τη θέση του σώματος μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους που προετοιμάζονται για πολλούς διαφορετικούς τύπους εργασιών κάτω από πίεση, όχι μόνο για τα τεστ των μαθηματικών. Αθλητές, μουσικοί και ομιλητές μπορούν όλοι να επωφεληθούν από την καλύτερη στάση πριν από και κατά τη διάρκεια της τέλεσης του έργου τους. Με τα λόγια του Peper: «Έχετε μια επιλογή. Πρόκειται για τη χρήση μιας θέσης που ενδυναμώνει, για να βελτιστοποιήσετε την εστίασή σας».

Σύμφωνα με την άποψη της Lauren Mason, μιας εκ των συγγραφέων της εργασίας, αυτή η ενδυνάμωση θα μπορούσε ιδιαίτερα να βοηθήσει τους σπουδαστές να αντιμετωπίσουν την πρόκληση της απειλής του στερεοτύπου, που εμφανίζεται σε εκείνους που βιώνουν φόβο και αβεβαιότητα λόγω μιας θεώρησης των άλλων. Τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν ένα απλό τρόπο να βελτιωθούν πολλές πλευρές της ζωής, ειδικά όταν σε αυτές εμπλέκεται το άγχος.

Πηγή: egno.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κνητοπ
Σοκ σε πανεπιστήμιο των ΗΠΑ: Βίαιη σύλληψη καθηγήτριας επειδή διαμαρτυρήθηκε για τις προσαγωγές φοιτητών (Vid)
Σοκαριστικό βίντεο με επίθεση της αστυνομίας σε καθηγήτρια πανεπιστημίου
Σοκ σε πανεπιστήμιο των ΗΠΑ: Βίαιη σύλληψη καθηγήτριας επειδή διαμαρτυρήθηκε για τις προσαγωγές φοιτητών (Vid)