Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας 

Τροποποίηση της αρ.πρωτ.Φ.151/20049/2007/Β6 (ΦΕΚ 272/Β’) «Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες του εδαφίου α της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του ν. 2525/1997, όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του ν. 2909/2001 (ΦΕΚ 90/Α΄) και των παραγρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 13 του ν. 3404/2005 (ΦΕΚ 260/Α΄)» όπως ισχύει.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του ν. 2525/1997, όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 1 του ν. 2909/2001 (ΦΕΚ 90/Α΄).
  2. Τις διατάξεις της παραγράφου 13 του αρ.1 του ν.2525/1997, όπως συμπληρώθηκε με την παρ.1 του αρ.1 του ν.2909/2001 (ΦΕΚ 90/Α’)
  3. Τις διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 12 του ν.2552/1997 (ΦΕΚ 266/Α’)
  4. Τις διατάξεις  του εδαφίου γ της παραγράφου 1 του άρθρου 4 του ν.2621/1998 (ΦΕΚ 136/Α’).
  5. Τις διατάξεις της παραγράφου 11 του άρθρου 2 του ν.2621/1998 (ΦΕΚ 136/Α’) όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.6 του άρθρου 15 του ν.2640/1998 (ΦΕΚ 206/Α’)
  6. Τις διατάξεις των εδαφίων α και β της παρ.4 του άρθρου 8 του ν.3194/2003 (ΦΕΚ 267/Α’)
  7. Τις διατάξεις των παραγρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 13 του ν. 3404/2005 (ΦΕΚ 260/Α΄).
  8. Τις διατάξεις των άρθρων 4 και 5 του ν. 3432/2006 (ΦΕΚ 14/Α’)
  9. Tις διατάξεις των παραγρ. 1 και 3 του άρθρου 35 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71/Α’)
  10. Τις διατάξεις της παρ.11 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (ΦΕΚ 118/Α’)
  11. Τις διατάξεις του αρ.4 του ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193/Α’) όπως αντικαταστάθηκε και τροποποιήθηκε με τα άρθρα 3 και 4 του ν.4327/2015 (ΦΕΚ 50/Α’)
  12. Τις διατάξεις του αρ.13 του ν.4186/2013 όπως τροποποιήθηκε με τις παρ.5 και 6 του άρθρου 58 του ν.4310/2014 (ΦΕΚ 258/Α’) και το άρθρο 8 του ν.4327/2015 (ΦΕΚ 50/Α’).
  13. Tις διατάξεις του εδαφίου γ της παραγράφου 2 του άρθρου 36 του ν. 4194/2013 (ΦΕΚ 208/Α’)
  14. Tις διατάξεις του εδαφίου β της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του ν. 4250/2014 (ΦΕΚ 74/Α’)
  15. Τις διατάξεις του άρθρου 41 του ν.4342/2015 (ΦΕΚ 143/Α’)
  16. Την με αρ.πρωτ. Φ.253/28934/Β6/2006 (ΦΕΚ 391/Β’) Υπουργική Απόφαση
  17. Τη με αρ. πρωτ. Φ.151/20049/Β6/2007 (ΦΕΚ 272/Β’ ) όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με τις με αριθ. Φ.151/33886/Β6/2008 (ΦΕΚ 556/Β΄), Φ.151/34623/Β6/2009 (ΦΕΚ 636/Β΄) και Φ.151/121021/Β6/2009 (ΦΕΚ 2216/Β΄), διόρθωση σφάλματος (ΦΕΚ 2282/Β΄), Φ.151/19155/Β6/2010 (ΦΕΚ 220/Β΄), Φ.151/77347/Β6/2010 (ΦΕΚ 1088/Β΄), Φ.151/41977/Β6/2011 (ΦΕΚ 832/Β΄), Φ.151/64998/Β6/2011 (ΦΕΚ 1307/Β΄) και Φ.151/79076/Β6/2012 (Φ.Ε.Κ. 2153/Β΄και διόρθωση σφάλματος ΦΕΚ 2244/Β΄), Φ.151/61567/Α5/2015 (ΦΕΚ 814/Β’), Φ.151/213895/Α5/2015 (ΦΕΚ 2954/Β’), Φ.151/47149/Α5/2016 (ΦΕΚ 820/Β’) και Φ.151/63620/Α5/2016 (ΦΕΚ 1092/Β’) όμοιες Αποφάσεις.
  18. Τη  με αρ. πρωτ. Φ.151/22071/Β6/2009 (ΦΕΚ 373/Β’) Υπουργική Απόφαση 
  19. Τη με αρ.πρωτ.Φ.253/155439/Β6/2009 (ΦΕΚ 2544/Β’) Υπουργική Απόφαση
  20. Την με αρ. πρωτ. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995/ Β’) Υπουργική Απόφαση
  21.  Τη με αρ. πρωτ. Φ.151/17557/Α5/2016 (ΦΕΚ 290/Β’) Υπουργική Απόφαση
  22. Το Π.Δ.125 (ΦΕΚ 210/τ.Α΄/05-11-2016) «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».
  23. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (Α 98), κατ’ εφαρμογή των οποίων βεβαιώνεται ότι από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.
  24. Την αρ. πρωτ. Φ.1/Α/527/220227/Β1/22-12-2016 εισήγηση της Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Τροποποιούμε την αρ.πρωτ.Φ.151/20049/2007/Β6 (ΦΕΚ 272/Β’) «Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες του εδαφίου α της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του ν. 2525/1997, όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του ν. 2909/2001 (ΦΕΚ 90/Α΄) και των παραγρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 13 του ν. 3404/2005 (ΦΕΚ 260/Α΄)» υπουργική απόφαση ως ακολούθως:

Α. Η περίπτωση (α) της παραγράφου 2 του άρθρου 4 τροποποιείται ως εξής:

«2. α) Οι υποψήφιοι των ειδικών κατηγοριών των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 1 της παρούσας εξετάζονται στα μαθήματα μιας από τις παρακάτω τρεις ομάδες προσανατολισμού, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 3 του Ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 Α’):

i) Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ii) Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

iii) Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Οι Σχολές, τα Τμήματα και οι Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων του άρθρου 2 της παρούσας κατατάσσονται σε πέντε (5) Επιστημονικά Πεδία, που ορίζονται ως εξής:

1o Επιστημονικό Πεδίο: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες

2o Επιστημονικό Πεδίο: Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες

3o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Υγείας και Ζωής

4o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες της Εκπαίδευσης

5o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορική

Με το άρθρο 1 της αριθμ. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 B’/29-05-2015) Υπουργικής Απόφασης όπως ισχύει, καθορίζεται η κατάταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 3 του Ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 Α’) με τον περιορισμό του άρθρου 2 της παρούσας.

Οι υποψήφιοι των ειδικών κατηγοριών των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 1 της παρούσας καταθέτουν δήλωση προτίμησης (Μηχανογραφικό Δελτίο) για δύο (2) κατά ανώτατο όριο Επιστημονικά Πεδία.

Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι σε ένα (1) μόνο Επιστημονικό Πεδίο, εξετάζονται σε τέσσερα (4) μαθήματα, ενώ όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι σε δύο (2) Επιστημονικά Πεδία, εξετάζονται και σε ένα πέμπτο (5ο) μάθημα, το οποίο μπορεί να είναι Γενικής Παιδείας ή Ομάδας Προσανατολισμού.

Οι ως άνω υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν έναν ή δύο από τους παρακάτω εναλλακτικούς συνδυασμούς μαθημάτων ανά Ομάδα Προσανατολισμού, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα στα οποία υπάρχουν αυξημένοι συντελεστές βαρύτητας όπως αυτοί καθορίζονται στην περίπτωση (α) της παραγράφου 4 του άρθρου 4 της παρούσας.

Για την εισαγωγή στα τμήματα κάθε Επιστημονικού Πεδίου, θα υπολογίζονται τα τέσσερα (4) μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο. Συγκεκριμένα:

i) Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία (3):

Αρχαία Ελληνικά (Ομάδας Προσανατολισμού)

Ιστορία (Ομάδας Προσανατολισμού)

Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας)

Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν:

α) στα Λατινικά (Ομάδας Προσανατολισμού), για να έχουν πρόσβαση στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο

β) στη Βιολογία (Γενικής Παιδείας), για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο

γ) στα Μαθηματικά (Γενικής Παιδείας), για να έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο.

ii) Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία (3):

Φυσική (Ομάδας Προσανατολισμού)

Χημεία (Ομάδας Προσανατολισμού)

Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας)

Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν:

α) στα Μαθηματικά (Ομάδας Προσανατολισμού), για να έχουν πρόσβαση στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο

β) στη Βιολογία (Ομάδας Προσανατολισμού), για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο

γ) στην Ιστορία (Γενικής Παιδείας), για να έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο.

iii) Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία(3):

Μαθηματικά (Ομάδας Προσανατολισμού)

Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) (Ομάδας Προσανατολισμού)

Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας)

Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν:

α) στη Βιολογία (Γενικής Παιδείας), για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο

β) στην Ιστορία (Γενικής Παιδείας), για να έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο

γ) στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) (Ομάδας Προσανατολισμού), για να έχουν πρόσβαση στο 5ο Επιστημονικό Πεδίο.»

Β. Η υποπερίπτωση (i) της περίπτωσης (α) της παραγράφου 4 του άρθρου 4 τροποποιείται ως εξής:

«i) Ο βαθμός κάθε πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος μετά την αναγωγή του στην εικοσάβαθμη κλίμακα με προσέγγιση δεκάτου, πολλαπλασιάζεται με συντελεστή σύμφωνα με τα παρακάτω:

Α. Για τους υποψηφίους Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών

1° Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών

α) Αρχαία Ελληνικά (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)

β) Ιστορία (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)

γ) Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας) με συντελεστή ένα (1)

δ) Λατινικά (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα (1)

3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής

α) Αρχαία Ελληνικά (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα (1)

β) Ιστορία (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα (1)

γ) Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας) με συντελεστή ένα (1)

δ) Βιολογία (Γενικής Παιδείας) με συντελεστή ένα (1)

4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης

α) Αρχαία Ελληνικά (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα (1)

β) Ιστορία (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα (1)

γ) Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας) με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)

δ) Μαθηματικά (Γενικής Παιδείας) με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)

Β. Για τους υποψηφίους Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών

2ο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών

α) Φυσική (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)

β) Χημεία (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα (1)

γ) Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας) με συντελεστή ένα (1)

δ) Μαθηματικά (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)

3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής

α) Φυσική (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα (1)

β) Χημεία (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)

γ) Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας) με συντελεστή ένα (1)

δ) Βιολογία (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)

4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης

α) Φυσική (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα (1)

β) Χημεία (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα (1)

γ) Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας) με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)

δ) Ιστορία (Γενικής Παιδείας) με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)

Γ. Για τους υποψηφίους Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής

3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής

α) Μαθηματικά (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα (1)

β) Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα (1)

γ) Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας) με συντελεστή ένα (1)

δ) Βιολογία (Γενικής Παιδείας) με συντελεστή ένα (1)

4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης

α) Μαθηματικά (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα (1)

β) Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα (1)

γ) Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας) με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)

δ) Ιστορία (Γενικής Παιδείας) με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)

5ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής

α) Μαθηματικά (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)

β) Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα (1)

γ) Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας) με συντελεστή ένα (1)

δ) Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (Ομάδας Προσανατολισμού) με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)

 

Το άθροισμα των γινομένων, κατά περίπτωση, αποτελεί το σύνολο των μορίων που λαμβάνεται υπόψη για την επιλογή στα αντίστοιχα τμήματα, σχολές και εισαγωγικές κατευθύνσεις του ενός ή των δύο επιστημονικών πεδίων της ομάδας προσανατολισμού που έχει επιλέξει και για τα οποία έχει δηλώσει προτίμηση ο υποψήφιος.»

Γ. Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Μαρούσι,  23 Δεκεμβρίου 2016

 

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ

Κοινοποίηση:

Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση

Εσωτερική Διανομή:

1) Γραφείο κ. Υπουργού

2) Γραφείο κ. Γεν. Γραμματέα

3) Γραφείο Υφυπουργού (κ. Κ. Ζουράρι)

4) Γενική Δ/νση Στρ/κού Σχ/σμού, Πρ/σμού & Ηλ/κής Διακ/σης

5) Αυτοτελής Διεύθυνση Π.Ο.Δ.Ε.Ξ. & Μ.Σχ.

6) Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

7) Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων-Τμήμα Α΄

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει «επιτερπής»

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekdromi.jpg
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
Οι καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί είναι δύσκολες. Κανείς δεν τους καλύπτει, η ευθύνη είναι όλη δική τους.
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
panelladikes 2023
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
ypaith3.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...
Τώρα κατάλαβαν ότι η φοίτηση στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι...υποχρεωτική και δεν μπορεί να μην εγγραφεί σε σχολείο μαθητής μέχρι το Γυμνάσιο...
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...