Thumbnail
Τι αναφέρεται σε μία ακόμη επιστολή που έλαβε το alfavita.gr

Ζήτημα που απασχολεί ουκ ολίγους υποψηφίους των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων έχει προκύψει με το θέμα Α4 στο μάθημα της Βιολογίας Προσανατολισμού.

Το alfavita.gr έλαβε μία ακόμη επιστολή αποφοίτου που απευθύνεται στο Υπουργείο Παιδείας για το ζήτημα των δύο σωστών απαντήσεων που προκύπτουν από το ερώτημα.

Το mail του alfavita.gr ([email protected]) κατακλύζεται από σχόλια και επιστολές διαμαρτυρίας για το θέμα Α4 της Βιολογίας Προσανατολισμού, δημοσιεύουμε μερικές επιστολές τις οποίες μπορείτε να δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ και ΕΔΩ και ΕΔΩ

Διαβάστε παρακάτω την επιστολή:

Προς: Υπουργείο Παιδείας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ Α4 ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥ

Είμαι απόφοιτος και εξετάστηκα για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο μάθημα της Βιολογίας Προσανατολισμού προκειμένου να κατακτήσω μία θέση σε σχολή Ιατρικής. Τα φετινά θέματα ήταν σαφώς δυσκολότερα σε σχέση με τα περσινά, γεγονός το οποίο ευνοούσε έναν διαβασμένο και ώριμο μαθητή.

Σε καμία περίπτωση όμως αυτό δε σημαίνει πως οι μαθητές έπρεπε να έρθουν «αντιμέτωποι» με θέματα ασαφώς διατυπωμένα, χωρίς ξεκάθαρη απάντηση. Αναφέρομαι στο Α4 της Βιολογίας Προσανατολισμού, ένα θέμα με άστοχη διατύπωση που μπέρδευε τους πραγματικά διαβασμένους μαθητές.

Όπως πολλοί υποστηρίζουν οι σωστές απαντήσεις ήταν δύο, οι α και γ. Πώς μπορεί , λοιπόν, ένας μαθητής να επιλέξει μία από τις δύο σωστές επιλογές, αγνοώντας την άλλη; Και αν επέλεξε το δ προκειμένου να εξασφαλίσει την ταυτόχρονη ορθότητα των α και γ, αυτό θα θεωρηθεί σφάλμα; Θα χάσει τόσο άδικα 330 μόρια, τα οποία θα κρίνουν την επιτυχία του; Τα δύσκολα θέματα είναι αποδεκτά από όλους.  Τα θέματα όμως με νοηματικά «κενά», με τη λανθασμένη διατύπωση και την ατυχή επιλογή της φράσης «αυξημένη πιθανότητα» και τις πολλαπλές σωστές απαντήσεις δεν έχουν θέση σε μία τόσο σημαντική για όλους εξέταση. Το κρίνετε, λοιπόν, ορθό να δεχτείτε μία από τις δύο σωστές επιλογές, ή έστω και τις δύο (α και γ) και να αγνοήσετε την απάντηση δ, η οποία επιβεβαίωνε τόσο την α όσο και την γ και στην οποία οι μαθητές κατέφυγαν μη γνωρίζοντας ποια από τις δύο πρώτες να επιλέξουν;

Πιστεύω πως το ορθότερο και δικαιότερο για όλους θα ήταν να ακυρωθεί το ερώτημα Α4 ή έστω να θεωρηθούν οι απαντήσεις α, γ και δ ταυτόχρονα σωστές.

Οι πανελλήνιες εξετάσεις έχουν ως στόχο τη δικαιότερη κατανομή των μαθητών στα πανεπιστήμια και όχι τη σύγχυση, την αβεβαιότητα και την επιλογή μίας απάντησης «από τύχη» .

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites tsanta
Τι ισχύει ως προς τις εγγραφές – μετεγγραφές μαθητών όταν την επιμέλεια έχει ένας εκ των δυο γονέων
«Κατά την άσκηση της γονικής μέριμνας οι γονείς καταβάλλουν προσπάθεια για την εξεύρεση κοινά αποδεκτών λύσεων. Αν διαφωνούν, αποφασίζει το...
Τι ισχύει ως προς τις εγγραφές – μετεγγραφές μαθητών όταν την επιμέλεια έχει ένας εκ των δυο γονέων
πανεπ κρητης
Τμήμα Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών: Νέο Όνομα και Νέο Όραμα για Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης
Το Τμήμα ανανεώνει πλήρως και εκσυγχρονίζει το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών
Τμήμα Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών: Νέο Όνομα και Νέο Όραμα για Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης
Φοιτητές στο Χάρβαρντ
Χάρβαντ: Μαζική κατάληψη από φοιτητές - Το ηχηρό μήνυμα ενάντια στον πόλεμο στη Γάζα (Video)
Οι φοιτητές του Χάρβαρντ αγωνίζονται ενάντια στον πόλεμο του Ισραήλ κατά της Παλαιστίνης
Χάρβαντ: Μαζική κατάληψη από φοιτητές - Το ηχηρό μήνυμα ενάντια στον πόλεμο στη Γάζα (Video)