Thumbnail
Αγωνιστική Παρέμβαση Καθηγητών Περιστερίου

Γονείς, μαθητές και συνάδελφοι, αντισταθείτε! Η Ευρωπαϊκή Ένωση, τα μνημόνια και οι κυβερνήσεις τους, διαλύουν το Δημόσιο Σχολείο και  πριμοδοτούν ιδιωτικά σχολεία, κολλέγια και Ι.Ε.Κ.

Το Υπουργείο Παιδείας με την τακτική του αιφνιδιασμού, πάντα μετά την λήξη των μαθημάτων ή στις διακοπές, με την εγκύκλιο για τα τμήματα στα σχολεία (89047/ΓΔ4/26-5-2017), στοχεύει στην συρρίκνωση και αποδυνάμωση της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αρχίζοντας από την Επαγγελματική.

Επιδιώκει το «κλείδωμα» των τμημάτων όλων των σχολείων, Γυμνασίων, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ ως τις 30/6, εμποδίζοντας την εγγραφή πολλών μαθητών, για να κόψει τμήματα και να κλείσει σχολεία σε επόμενη φάση. Έτσι, θα μειώσει τεχνητά τις πραγματικές ανάγκες σε εκπαιδευτικούς.

Η τελευταία εγκύκλιος, προστίθεται σε όλες τις προηγούμενες αποφάσεις για τα τμήματα με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, για συγχωνεύσεις, καταργήσεις τμημάτων ομάδων προσανατολισμού, τομέων, ειδικοτήτων, ξενόγλωσσων κλπ. Στα ΕΠΑΛ, επιπλέον, για την εγγραφή των μαθητών απαιτείται δήλωση προτίμησης ηλεκτρονικά με χρήση κωδικών taxis net!

Οι εγγραφές των μαθητών στα ΕΠΑΛ για το 2017-18 έγιναν με ηλεκτρονικό τρόπο μέσα στο ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο τριών διαθέσιμων ημερών από 19/6 έως 23/6 [με Πανελλήνιες εξετάσεις, «ειδική συνεδρίαση» για αξιολόγηση διευθυντών]. Ενώ στα ΕΠΑΛ ως τώρα ακολουθούνταν η διαδικασία εγγραφής και μετεγγραφής, όπως στα ΓΕΛ και τα Γυμνάσια, οι εγγραφές ακολουθούν τη διαδικασία της μη τυπικής εκπαίδευσης, των ΙΕΚ, του ΟΑΕΔ, που γίνονται με ηλεκτρονικό τρόπο και η φοίτηση δεν είναι πάντα δωρεάν.

Τι προβλήματα προκαλεί αυτή η αιφνιδιαστική αλλαγή;

Δεν έχουν ενημέρωση οι γονείς και οι απόφοιτοι μαθητές από τα Γυμνάσια πώς και με ποια διαδικασία θα γραφτούν στα ΕΠΑΛ με αποτέλεσμα σε αρκετές περιπτώσεις να εγγράφονται σε άλλα σχολεία, ή Λύκεια, ή ΕΠΑΛ και σε άλλους τομείς και ειδικότητες αφού δεν υπάρχει το αντίστοιχο σχολείο ή ειδικότητα στην περιοχή τους. Για εγγραφή στα ΕΠΑΛ διαπιστώνουν ότι πρέπει να πάνε στο λογιστή και να πληρώσουν για να κάνουν δήλωση. Με δεδομένο ότι στα ΕΠΑΛ φοιτούν συχνά μαθητές από ευπαθείς κοινωνικές ομάδες με οικονομικά προβλήματα, αρκετές είναι οι περιπτώσεις που δεν θα έχουν κωδικούς taxis net. Το Υπουργείο απαντά ότι θα πρέπει να αποκτήσουν ΕΓΚΑΙΡΩΣ! Στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα πρέπει να επιλέξουν ως 3 ΕΠΑΛ για τον τομέα ή την ειδικότητα που θέλουν, όπως γίνεται με τους ενήλικες μαθητές της μη τυπικής εκπαίδευσης (ΙΕΚ,ΟΑΕΔ κλπ).  Όπως και στη μη τυπική εκπαίδευση, το Υπουργείο θα αποφασίζει, με βάση αυτές τις δηλώσεις, με πόσους μαθητές θα λειτουργήσει το τμήμα. Στα ΕΠΑΛ, όπως και στα ΙΕΚ, δεν επαρκεί πλέον να έχεις απλά τον ελάχιστο αριθμό μαθητών, αλλά τον αριθμό που το Υπουργείο αποφασίζει κάθε φορά ως όριο. Είναι το «όραμα» της κυβερνητικής ηγεσίας της Τ.Ε.Ε., ίδιο κι απαράλλαχτο με του πρώην υπουργού Αρβανιτόπουλου για τα μητροπολιτικά σχολεία και τα μεγάλα θεματικά ΕΠΑ.Λ. Κλείσιμο στα σχολεία της γειτονιάς, πολλοί μαθητές αναγκασμένοι να προσφεύγουν στους επιδοτούμενους ιδιώτες. Το σύστημα αυτό αναμένεται να επεκταθεί στα Γυμνάσια και τα Λύκεια την επόμενη χρονιά. Η μείωση των τμημάτων θα φέρει συγχωνεύσεις σχολικών δομών και «πλεονάζοντες» καθηγητές, για να κρυφτούν οι μηδενικοί διορισμοί και να ενεργοποιηθεί ο «κοινωνικός αυτοματισμός» ενάντια στους εκπαιδευτικούς, που δεν «δουλεύουν». Το πώς θα μαθαίνουν τα παιδιά στοιβαγμένα σε τεράστια τμήματα από εκπαιδευτικούς-λάστιχο, των 2, 3, 4 σχολείων καθόλου, δεν φαίνεται να τους απασχολεί. Όλα θυσιάζονται στο βωμό των πλεονασμάτων και των μνημονιακών συμφωνιών-μονόδρομων. Η ολοκλήρωση της εγγραφής στο ΕΠΑΛ γίνεται μόνο αν οι γονείς κι οι ενήλικες μαθητές ξαναπάνε στο σχολείο. Για μια εγγραφή, που σε Γυμνάσια και ΓΕΛ χρειάζεται μια μέρα και λίγη ώρα, στο ΕΠΑΛ μπορεί να χάσεις μέρες για λογιστές και εφορία, πρέπει να έχεις πρόσβαση στο διαδίκτυο, e-mail, κωδικούς taxis-net και οι γονείς να έχουν υπομονή και ημέρες άδειας από την εργασία τους. Αν καταφέρουν να λύσουν το σταυρόλεξο της εγγραφής…    Είναι ο νέος τρόπος μείωσης της γραφειοκρατίας και απλοποίησης των διαδικασιών, που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας. ΝΤΡΟΠΗ! Πίσω από τις διαφημίσεις του Υπουργείου για τα ΕΠΑΛ είναι η συρρίκνωση και η κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων και οι ιδιώτες των Ι.Ε.Κ. που «εξαγνισμένοι» από την κυβέρνηση και την νομοθεσία, παριστάνουν τις «μωρές παρθένες» στο νεοφιλελεύθερο τοπίο. Αν προσθέσουμε τις αλλαγές στο «Νέο Λύκειο» με τον «Εθνικό διάλογο» και τις σαρωτικές αλλαγές που θα επιφέρει στα σχολεία και τον μαθητικό πληθυσμό με την παραπέρα συρρίκνωση, μαζί με την «αυτοαξιολόγηση» και την «αυτονομία» των σχολικών μονάδων που είναι η πρώτη προτεραιότητα του Γαβρόγλου για τον Σεπτέμβρη,  γίνονται δεδομένες με βάση τις «βέλτιστες πρακτικές του ΟΟΣΑ» η αλλαγή των ωρών διδασκαλίας ανά μάθημα και εκπαιδευτικό και της αναλογίας μαθητών ανά αίθουσα και ανά δάσκαλο μέσα στο ΄17-΄18. Στηρίξαμε και στηρίζουμε όλες τις κινητοποιήσεις για τα προβλήματα αυτά. Βρεθήκαμε στις 14/6 στο Υπουργείο, στις 21/6 στην Περιφέρεια και συνεχίζουμε. Απαιτούμε από το Υπουργείο να σταματήσει τη συρρίκνωση της Δημόσιας Εκπαίδευσης και να πάρει πίσω αυτήν την απαράδεκτη απόφαση. ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ώστε:

  • Τα τμήματα σε γενική παιδεία, ομάδες προσανατολισμού, τομείς και ειδικότητες να ολοκληρωθούν στις 20 Σεπτεμβρίου. Να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος στους μαθητές να ενημερωθούν και να επιλέξουν το σχολείο, τον τομέα και την ειδικότητα της επιλογής τους.

  • Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα τομέων και ειδικοτήτων παντού και στις περιοχές με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και προβλήματα.

  • 20 μαθητές στα τμήματα - 15 στις κατευθύνσεις - 10 στα εργαστήρια.

  • Κανένας μαθητής έξω από το Δημόσιο, Δωρεάν, Δημοκρατικό Σχολείο!

  • Κανείς καθηγητής χωρίς οργανική θέση. Να σταματήσει η εξοντωτική περιπλάνηση σε 2, 3, 4 και 5 σχολεία.

  • Όχι άλλες απολύσεις αναπληρωτών. Επιστροφή του ωραρίου σε αυτό του ’13. Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί ΤΩΡΑ!

  • Δημόσια και Δωρεάν Εκπαίδευση για όλους και σε όλες της τις εκφάνσεις, με υποστηρικτικές κι ενισχυτικές δημόσιες δομές, γενικής και ειδικής παιδείας, σε όλα τα σχολεία.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ,  25-6-17

Σημείωση1: Στην μισθοδοσία του ΙΟΥΛΗ, η ΔΙΔΕ πέρασε «συμψηφισμούς» και αναδρομικές κρατήσεις ανά διμηνία [τώρα πέρασαν Γενάρη και Φλεβάρη, από 20 έως 40-45 ευρώ, ανάλογα με το Μ.Κ., ήταν η πρώτη δόση], που αφορούν τις αυξήσεις κρατήσεων σε ΕΦΚΑ π. ΣΥΝΤΑΞΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΤΕΑΔΥ και ΤΠΔΥ, αποτέλεσμα του «Νέου Ασφαλιστικού» και που συνιστούν πραγματικές μειώσεις μισθού. Πού είναι τώρα αυτοί που μιλούσαν για μικρές αυξήσεις στους χαμηλόμισθους στο Δημόσιο, που είναι όπως αναμενόταν μειώσεις σε όλους; O κυβερνητικός συνδικαλισμός κι οι μνημονιακοί αιρετοί είναι απασχολημένοι με τους…διευθυντές!

Σημείωση2: Η «παράταση» μέχρι 25-6 για τις εγγραφές στα ΕΠΑΛ, είναι στάχτη στα μάτια, ένα Σαββατοκύριακο που όλες οι δημόσιες υπηρεσίες είναι κλειστές…

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποια είναι η ευχή της μάνας με 6 λέξεις και μόνο φωνήεντα

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 19/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

συλλήψεις ΑΠΘ
Απίστευτη προβοκάτσια στο ΑΠΘ: Το "πυρηνικό ριφιφί" στο ΑΠΘ ήταν κατασκεύασμα των ΜΜΕ - Καμιά παραβίαση δεν έγινε!
"Πυρηνικό ριφιφί" στο ΑΠΘ ή ένας ακόμη τρόπος για να δικαιολογηθούν οι δεκάδες συλλήψεις φοιτητών;  «Δεν παραβιάστηκε ο χώρος στον οποίο φυλάσσεται ο...
Απίστευτη προβοκάτσια στο ΑΠΘ: Το "πυρηνικό ριφιφί" στο ΑΠΘ ήταν κατασκεύασμα των ΜΜΕ - Καμιά παραβίαση δεν έγινε!
ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ
Αποκάλυψη Πιερρακάκη: Ερχονται προσλήψεις εκπαιδευτικών με ... «συνταγή» ΟΟΣΑ!
Πιερρακάκης: «Ο τρόπος διορισμού των εκπαιδευτικών, είναι κάτι το οποίο εξετάζουμε αυτό το διάστημα. Θα επανέλθουμε στην πορεία της τετραετίας»
Αποκάλυψη Πιερρακάκη: Ερχονται προσλήψεις εκπαιδευτικών με ... «συνταγή» ΟΟΣΑ!