Thumbnail
Dr Αργύρης Δ.Ψαλίδας, MEd
Η προκήρυξη διαγωνισμού επιλογής σπουδαστριών/στών των λεγόμενων «Στρατιωτικών Σχολών» 2018 (ΑΔΑ1: ΩΥ1Ω6-ΧΚ4), στα «Έχοντας υπόψη» της, αναφέρεται στο ΠΔ2 11/2014: «Κρίση Σωµατικής Ικανότητας των Στρατευσίµων, αυτών που κατατάσσονται στις Ένοπλες ∆υνάµεις καθώς και του στρατιωτικού προσωπικού γενικά» (ΦΕΚ3 17/27-1-2014, Τεύχος Α'), µε τις τροποποιήσεις όπως επήλθαν σε αυτό µε το ΦΕΚ 3513/29-12-2014.».
 
Στην ίδια προκήρυξη και στα ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ η προκήρυξη αναφέρει: 
 
«8. Όλοι οι υποψήφιοι-ες για τα ΑΣΕΙ4 – ΑΣΣΥ5, που µετέχουν στις εξετάσεις του ΥΠΠΕΘ6 για πρόσβαση στην Τριτοβάθµια Εκπαίδευση, θα πρέπει επιπλέον να έχουν κριθεί ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ σε ιδιαίτερες εξετάσεις («ΠΚΕ»7: Ψυχοµετρικές, Υγειονοµικές, Αθλητικές του (ΥΠΕΘΑ8), βάσει του Ν. 2225/1994 – ΦΕΚ 121/Α'.».
 
«11. Τα προσόντα, τα οποία πρέπει να έχουν οι υποψήφιοι των ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ είναι τα εξής: «β. Να έχουν υγεία και άρτια σωµατική διάπλαση, όπως ορίζει το Π∆ 11/2014 (ΦΕΚ 17 Α΄/27-1-2014).».
 
Σύμφωνα με το ΠΔ 11/2014 (Άρθρο 4: Κρίση σωματικής ικανότητας κατά κατηγορία προσωπικού – Εδάφιο 1), η σωματική ικανότητα των υποψηφίων των λεγόμενων «Στρατιωτικών Σχολών» εξετάζεται και κρίνεται, με βάση τα νοσήματα, παθήσεις και βλάβες του Γενικού Πίνακα, κατά την εισαγωγή τους. Σύμφωνα με το Εδάφιο 2, του ίδιου Άρθρου, οι υποψήφιες/οι που πάσχουν από νοσήματα με ένδειξη Ι/2, Ι/3, Ι/4 κρίνονται Ακατάλληλες/οι.
 
Στο Άρθρο 15 περιλαμβάνεται ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ, ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΒΛΑΒΩΝ. Σύμφωνα με τον Πίνακα αυτό, «Διαταραχές της μάθησης με έναρξη στην παιδική ηλικία, όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμισία κ.α., που επιτρέπουν την προσαρμογή στο στρατιωτικό περιβάλλον» αποτελούν ΨΥΧΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ και εντάσσονται στις κατηγορίες Ι/3-Ι/4.
 
Συμπέρασμα: Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αποκλείονται από τις λεγόμενες «Στρατιωτικές Σχολές».
Σημειώνω εδώ ότι το προηγούμενο σχετικό ΠΔ 133/2002: «Για την κρίση Σωματικής Ικανότητας των στρατευσίμων, αυτών που κατατάσσονται στις Ένοπλες Δυνάμεις καθώς και του στρατιωτικού προσωπικού γενικά.» (ΦΕΚ 109/17-5-2002, Τεύχος Α΄), στο αντίστοιχο Άρθρο 15, αναφέρεται σε ΨΥΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ και δεν περιλαμβάνει μαθησιακές δυσκολίες. Σύμφωνα με αυτό το ΠΔ εισήχθησαν παιδιά μέχρι και το 2014.
 
Παράλογο, αλλά αληθινό…
 
Υ.Γ.: Η παραπάνω μικρο-έρευνα έρχεται να απαντήσει σε σχετικά ερωτήματα μαθήτριάς μου, με δυσλεξία, που «ονειρευόταν» την εισαγωγή της σ’ αυτές τις Σχολές… 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ζητούνται Βιολόγοι, Φυσικοί, Χημικοί με 3ετή εμπειρία σε σχολείο για εξ αποστάσεως επιστημονικό project

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 11/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Απόλυση εργαζομένου
Καταγγελία-φωτιά από εκπαιδευτικό σύλλογο για Διευθυντή ΠΕ – Εδώ και 1,5 χρόνο αρνείται συνάντηση με το σωματείο
Όπως υποστηρίζει το σωματείο, η στάση αυτή δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό, αλλά εντάσσεται σε μια πάγια τακτική απαξίωσης των συνδικαλιστικών...
Καταγγελία-φωτιά από εκπαιδευτικό σύλλογο για Διευθυντή ΠΕ – Εδώ και 1,5 χρόνο αρνείται συνάντηση με το σωματείο