Thumbnail
Επίκαιρη ερώτηση κατέθεσε η βουλευτής Χαρά Κεφαλίδου  

Στη Βουλή φέρνει το θέμα της τοποθέτησης μιας δασκάλας και μιας καθηγήτριας γαλλικών σε θέσεις Προισταμένων στη Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του υπουργείου Παιδείας, η Βουλευτής Χαρά Κεφαλίδου με την ακολουθη ερώτηση που κατέθεσε, προς τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου:

Η κ. Κεφαλίδου τονίζει στην ερώτησή της:

Α. Πολλά ερωτήματα εγείρει η απόφασή σας   βάσει της οποίας τοποθετήθηκαν οι προϊστάμενοι Τμημάτων στις οργανικές μονάδες του υπουργείου σας. Πιο συγκεκριμένα, στην απόφασή σας αυτή μεταξύ άλλων, τοποθετήθηκε στη Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής στο Τμήμα Α’ (Προγραμμάτων, Δράσεων Φυσικής Αγωγής και Σχολικών Αθλητικών Εγκαταστάσεων και Γυμναστηρίων) μια εκπαιδευτικός, κλάδου ΠΕ 70 Δασκάλων. Στην ίδια Διεύθυνση στο Τμήμα Β’ (Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων και Αγώνων) τοποθετήθηκε μια εκπαιδευτικός, κλάδου ΠΕ 05 Γαλλικής Φιλολογίας.

Β. Σίγουρα τα στελέχη αυτά του υπουργείου σας θα μπορούσαν να προσφέρουν πολλά περισσότερα σε Διευθύνσεις ή Τμήματα, τα οποία να σχετίζονται με την πανεπιστημιακή τους κατάρτιση και την επαγγελματική τους εμπειρία. Δηλαδή με απλά λόγια μας λέτε κύριε Υπουργέ με αυτήν σας την απόφαση ότι από ολόκληρο υπουργείο με χιλιάδες εργαζόμενους δεν μπορέσατε να βρείτε ούτε έναν που να έχει την ειδικότητα/κλάδο της Φυσικής Αγωγής για να στελεχώσετε τη συγκεκριμένη Διεύθυνση;

Γ. Η Διεύθυνση αυτή απαιτεί εξειδικευμένη γνώση του αντικειμένου και σχετική εμπειρία. Η εξειδίκευση αυτή άλλωστε απαιτείται και από το νέο Οργανισμό (ΦΕΚ 31 τ.Β’ 23.02.2018) που εσείς φέρατε, παρά τις αντιδράσεις και τις απεργιακές κινητοποιήσεις του Συλλόγου Εργαζομένων του υπουργείου σας.

Δ. Στο νέο Οργανισμό, άρθρο 35, ορίζεται ότι «επιχειρησιακός στόχος της Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής είναι η εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής της Φυσικής Αγωγής, της Αθλητικής Παιδείας και δραστηριότητας σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης». Η Διεύθυνση αυτή είναι αρμόδια, μεταξύ άλλων, για την εποπτεία και εφαρμογή των αναλυτικών και ωρολόγιων προγραμμάτων σπουδών της Φυσικής Αγωγής, τη διοργάνωση ενδοσχολικών αθλητικών δραστηριοτήτων, αγώνων και τουρνουά, την καταγραφή του αθλητικού υλικού στα σχολεία, τη διοργάνωση ημερίδων και άλλων εκδηλώσεων με θέμα πάντα τη Φυσική Αγωγή. 

Ε. Στην προσπάθεια σας αυτή να υποβαθμίσετε τη Φυσική Αγωγή εντάσσεται και η μη σύσταση της Κεντρικής Οργανωτικής Επιτροπής Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων (ΚΟΕΣΑΔ), ενός οργάνου που απαρτίζουν εξειδικευμένα στελέχη της Φυσικής Αγωγής.

Ζ. Η Επιτροπή αυτή βάσει του σχετικού ΦΕΚ (ΦΕΚ 3754, τ.Β 21.11.2016) που εσείς έχετε υπογράψει θα έπρεπε να είχε συσταθεί Η. μέσα στον Σεπτέμβριο του 2017! Σε λίγους μήνες τελειώνει η σχολική χρονιά και η σύσταση της δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμη. Στο ίδιο πλαίσιο σύμφωνα με δική σας απόφαση (9712/Δ5/19.01.2018/ΦΕΚ 80/τ.Β/22.01.2018) σε περίπτωση αδυναμίας για αντικειμενικούς λόγους σύστασής της εκχωρήσατε τις αρμοδιότητες της Επιτροπής στον Υπουργό, δηλαδή στον εαυτό σας!

Η. Τέλος, η προχειρότητα με την οποία διαχειρίζεστε στο υπουργείο σας τα θέματα Φυσικής Αγωγής φαίνεται και από τον τρόπο που οργανώσατε στην κυριολεξία στο «παρά πέντε», εάν όχι «στο και πέντε» τη συμμετοχή των σχολικών ομάδων Γενικών Λυκείων και ΕΠΑΛ στους ημιτελικούς αγώνες χειροσφαίρισης 2016-2017. Οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν 16 - 17 Φεβρουαρίου στην Αθήνα ενώ στις 21 Φεβρουαρίου ήταν η αναχώρηση των μαθητών-αθλητών για το Παγκόσμιο Σχολικό Πρωτάθλημα στη Ντόχα.

Θ. Λόγω των στενών χρονικών ορίων όμως ζητήθηκε από το Υπουργείο σας οι ομάδες που συμμετείχαν στους ημιτελικούς να εκδώσουν, για καλό και για κακό, και διαβατήρια σε περίπτωση που προκριθούν στο Παγκόσμιο της Ντόχα. Σύμφωνα με ενημέρωση που είχα το 4ο ΓΕΛ Δράμας και το ΓΕΛ Προσοτσάνης έβγαλαν διαβατήρια στους μαθητές, με το κόστος να ανέρχεται στα 85-100 Ευρώ για κάθε μαθητή και συνοδό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται ως ακόμη μια οικονομική επιβάρυνση για τις οικογένειές τους. Τα διαβατήρια βέβαια τα πλήρωσαν αλλά ποτέ δεν τα χρησιμοποίησαν γιατί τελικά δεν προκρίθηκαν.

H ερωτώσα Βουλευτής καλεί τον υπουργό Παιδείας να απαντήσει:

1. Με ποια κριτήρια τοποθετήθηκαν Προϊστάμενοι τμημάτων Φυσικής Αγωγής εκπαιδευτικοί, οι οποίοι δεν διαθέτουν καμία επιστημονική γνώση και εξειδίκευση σχετική με το αντικείμενο της Φυσικής Αγωγής;

2. Με ποιο κριτήριο έγινε η τοποθέτησή τους εν μέσω της σχολικής χρονιάς και όσο βρίσκονται σε εξέλιξη το σύνολο των αθλητικών και αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Φυσικής Αγωγής και μάλιστα με υποστελεχωμένες τις ομάδες Φυσικής Αγωγής;

3. Για ποιους λόγους δεν έχει συσταθεί η ΚΟΕΣΑΔ εδώ και επτά μήνες; Πότε σκοπεύετε να προχωρήσετε στη σύστασή της;

4. Ποιες είναι οι ενέργειες που έχει προγραμματίσει το υπουργείο σας στην ενίσχυση του τομέα της Φυσικής Αγωγής;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio paideias
Υπουργείο Παιδείας: Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (Πίνακες)
Σύμφωνα με το  Υπουργείο Παιδείας τα συνολικά κενά εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ανέρχονται σε 2.785 και 2.907 στη Δευτεροβάθμια...
Υπουργείο Παιδείας: Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (Πίνακες)
μαθητες επί χουντας
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου
Η παρούσα διπλωματική εργασία προσεγγίζει την περίοδο της δικτατορίας (1967-74) στη χώρα μας αξιοποιώντας το σχολικό αρχείο. Ειδικότερα επιχειρεί να...
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου
συνελευση φοιτητεσ
ΑΕΙ: Τι προτείνουν πανεπιστημιακοί για τους φοιτητές - Και «έξυπνη κάρτα» για σίτιση-στέγαση
Ζητούν και προκήρυξη θέσεων μονίμων στελεχών στα Κέντρα Ψυχολογικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης
ΑΕΙ: Τι προτείνουν πανεπιστημιακοί για τους φοιτητές - Και «έξυπνη κάρτα» για σίτιση-στέγαση