Thumbnail
ΕΑΠ Παράρτημα Λάρισας

Έπειτα από την ολοκλήρωση των αιτήσεων του α' κύκλου (1.500 συμμετέχοντες/ουσες), το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στο πλαίσιο του έργου PRESS για την εκπαίδευση και υποστήριξη προσφύγων προσφέρει εκ νέου το δωρεάν e-Learning πρόγραμμα ευαισθητοποίησης με τίτλο «Όψεις του προσφυγικού φαινομένου».

Το πρόγραμμα απευθύνεται στο ευρύ κοινό και στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του κοινωνικού συνόλου σε σχέση με το προσφυγικό φαινόμενο, ενώ είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε όσους εργάζονται εκπαιδευτικά με πρόσφυγες ή ενδιαφέρονται να κατανοήσουν καλύτερα τη σύγχρονη κοινωνική κατάσταση σχετικά με το προσφυγικό. Συγκεκριμένα  στο πλαίσιο του προγράμματος ευαισθητοποίησης θα καλυφθούν οι ακόλουθες ενότητες:

ΕΝΟΤΗΤΑ 1. Φιλοξενία, αποδοχή, ενσωμάτωση: Διαπολιτισμικά και ιστορικά παραδείγματα

ΕΝΟΤΗΤΑ 2. Το προσφυγικό φαινόμενο: Η ελληνική και η διεθνής εμπειρία (20ος-21ος αιώνας)

ΕΝΟΤΗΤΑ 3. Η μη αποδοχή της ετερότητας: Αναπαραστάσεις της ετερότητας, κοινωνικός αποκλεισμός, ρητορική μίσους

ΕΝΟΤΗΤΑ 4. Βασικά Χαρακτηριστικά του Αραβικού Κόσμου και της Ιστορίας του

H διάρκεια του προγράμματος είναι 8 εβδομάδες  (2 εβδομάδες/ενότητα) και η  παρακολούθηση των ενοτήτων διεξάγεται αποκλειστικά διαδικτυακά μέσω ειδικά διαμορφωμένης πλατφόρμας τηλεκατάρτισης του ΕΑΠ. Η μελέτη των ενοτήτων, που περιλαμβάνουν επιμορφωτικό υλικό σε πολυμεσική μορφή (κείμενο, εικόνα, βίντεο, ψηφιακά τεκμήρια κοκ) πραγματοποιείται σε χρόνο που ορίζει ο κάθε ενδιαφερόμενος βάσει της διαθεσιμότητάς του, εντός της διάρκειας του προγράμματος. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, που πιστοποιείται από την επίδοση στα σύντομα τεστ αξιολόγησης στο τέλος κάθε ενότητας, θα χορηγηθεί σχετική βεβαίωση από το ΕΑΠ.

Για τους συμμετέχοντες που δεν ενδιαφέρονται για την απόκτηση βεβαίωσης παρακολούθησης, υπάρχει η δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης στο επιμορφωτικό υλικό χωρίς υποχρεώσεις παρακολούθησης και συμπλήρωσης των τεστ.

Το πρόγραμμα θα προσφερθεί σε 3 κύκλους:

Α κύκλος:       2 Μαΐου – 26 Ιουνίου 2017

Β κύκλος:       29  Μαΐου – 24 Ιουλίου 2017

Γ κύκλος:       11 Σεπτεμβρίου – 6 Νοεμβρίου 2017

Για συμμετοχή στον δεύτερο κύκλο του προγράμματος (29  Μαΐου – 24 Ιουλίου 2017) παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα βρείτε στο σύνδεσμο https://goo.gl/mQIeA7, έως τις 27 Απριλίου 2017 ή μέχρι την συμπλήρωση των 1.500 θέσεων (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας). Κατά την έναρξη του προγράμματος θα αποσταλούν στους συμμετέχοντες μέσω email κωδικοί πρόσβασης στην πλατφόρμα καθώς και οδηγίες χρήσης της πλατφόρμας και διεξαγωγής της επιμόρφωσης.

Η Δράση πραγματοποιείται με την υποστήριξη της ΟΝΕΠΣ (Ομάδα Νέων Προγραμμάτων Σπουδών) και του ΕΕΥΕΜ (Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας) του EAΠ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia 2022
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
Ο διευθυντής αφού εντόπισε τη βολίδα αγνώστου διαμετρήματος, την παρέδωσε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
papei_9.jpg
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών