Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας 

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη :

1. Τις διατάξεις α) του άρθρου 21 του Ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167 τ. Α΄/1985) «Δομή και λειτουργία της Δευτερο- βάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις». β) της παραγράφου 29 του άρθρου 14 του Ν. 2817/2000, όπως αντικαταστάθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 7 του Ν.2986/2002 (ΦΕΚ 24 τ. Α΄/2002). γ) της παραγράφου 1 α , του άρθρου 6 του Ν. 2839/2000 (ΦΕΚ 196 τ. Α΄/2000). δ) του Ν. 3839/2010 (ΦΕΚ 51 τ. Α΄/2010) «Σύστημα επιλογής προϊσταμένων οργανικών μονάδων με αντικειμενικά και αξιολογικά κριτήρια – Σύσταση Ειδικού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων (ΕΙ.Σ.Ε.Π.) και λοιπές διατάξεις».

2. Το Π.Δ. 1/2003 (ΦΕΚ 1 τ. Α΄/2003) «Σύνθεση, συγκρότηση και λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων» όπως τροποποιήθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 13 του ν. 4283/2014 (Φ.Ε.Κ. 189 τ. Α΄/2014) και σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 7, 13, 14 & 15 του ν. 2690/1999 (Φ.Ε.Κ. 45 τ. Α΄/1999).

3. Την υπ’ αριθμ. Φ.350/104/181441//Ε3/11-11-2015 (ΦΕΚ 2463 τ. Β΄/2015) Υπουργική Απόφαση με θέμα «Καθορισμός της διαδικασίας συγκρότησης των Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων Εκπαίδευσης (Π.Υ.Σ.Π.Ε., Π.Υ.Σ.Δ.Ε.), των Ανώτερων Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων Εκπαίδευσης (Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε., Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) και των Κεντρικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων Εκπαίδευσης (Κ.Υ.Σ.Π.Ε., Κ.Υ.Σ.Δ.Ε.) καθώς και της θητείας των μελών των Συμβουλίων αυτών».

4. Το Π.Δ. 125/2016 (Φ.Ε.Κ. 210 τ. Α΄/5-11-2016) «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών»

5. Την υπ’ αριθμ. Φ.350.2/10/58898/Ε3/9-4-2015 (ΑΔΑ: Ω46Υ465ΦΘ3-905) Υπουργική Απόφαση, με την οποία διορίστηκαν και τοποθετήθηκαν οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης 

Δείτε το έγγραφο αναλυτικά ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 11/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foitites_panepistimia
Παιδαγωγικά Τμήματα σε κρίση: Ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς «παγώνουν» τις πρακτικές ασκήσεις
Χωρίς εποπτεία οι πρακτικές φοιτητών νηπιαγωγών – Κραυγή αγωνίας από τα Παιδαγωγικά Τμήματα
Παιδαγωγικά Τμήματα σε κρίση: Ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς «παγώνουν» τις πρακτικές ασκήσεις
Ζευγάρι
DINK: Το μοντέλο οικογένειας που ανατρέπει τα κοινωνικά στερεότυπα
Σύμφωνα με ορισμένες προσεγγίσεις, η DINK επιλογή δεν οφείλεται απαραίτητα σε αδιαφορία ή αδυναμία, αλλά εντάσσεται σε ένα νέο αξιακό πλαίσιο, όπου...
DINK: Το μοντέλο οικογένειας που ανατρέπει τα κοινωνικά στερεότυπα
kallitexnika_mathimata_art.jpg
Λόγος Υπέρ Τέχνης (ή γιατί η τέχνη δεν γίνεται οδηγός στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο)
Τι είναι όμως εκείνο που καλεί τους/τις μαθητές/-τριες να γράψουν για τη δημιουργικότητα στο ελληνικό σχολείο στις πανελλήνιες εξετάσεις, ενώ...
Λόγος Υπέρ Τέχνης (ή γιατί η τέχνη δεν γίνεται οδηγός στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο)